Ik ben ineens een stuk minder boosquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:52 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bij het wagentje
Lol. Hoe lachen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vandaag meerdere malen gecorrigeerd door m'n nichtje van net twee.
"Tineke, op de stoep!"
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben vandaag meerdere malen gecorrigeerd door m'n nichtje van net twee.
"Tineke, op de stoep!"
Ik weet niet of je elke dag een of ander vreemd uitziend en vreemd ruikend oosters gerecht wilt hebben, waarbij je maar moet gokken wat er in zit?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik val op vrouwen uit het oosten.. zou deze ook op mij vallen?![]()
Alex kennende; nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet niet of je elke dag een of ander vreemd uitziend en vreemd ruikend oosters gerecht wilt hebben, waarbij je maar moet gokken wat er in zit?
Kittensquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
Een van de kittens lag toenstraks heel lief tegen Anisha aan te slapen, en ze vond het nog goed ook!!![]()
Die groene schuttingdeur. Scharnier houd de deur neit meer. Beetje het idee als de bestuurdersdeur van mn blauwe auto dus... Maar in deze deur zit geen raam.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo is de achterdeur ingestort?
Dank je. Je bent lief.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, ik denk aan je, ik geef je een heel dikke knuffel en ik wens je sterkte met het vinden van rust. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, ik denk aan je, ik geef je een heel dikke knuffel en ik wens je sterkte met het vinden van rust. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...
Ik hoop t ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?
Nee, dat mag ie niet van mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
stuurt Alexxxxx een koffertje rust![]()
Die ga ik vanmiddag thuis bekijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:36 schreef Bob. het volgende:
-
ik mis de schouder... 'Binnenspiegel, buitenspiegel, linkerschouder'quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Binnenspiegel, buitenspiegel, zijruit, binnenspiegel nog eens...Links kijken, goed op rechts kijken, links,
nog eens goed op rechts...Straat in kijken, binnenspiegel, buitenspiegel...'
.
Helaas, niks spannends hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:34 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die ga ik vanmiddag thuis bekijken
Mogge
Als je er eenmaal handigheid in hebt gekregen, valt het je al niet meer op. Voor het lessen en het examen moet je alles overdreven uitvoerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Binnenspiegel, buitenspiegel, zijruit, binnenspiegel nog eens...Links kijken, goed op rechts kijken, links,
.
Waarvan word je geïnaugureerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 06:51 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Weer op naar stage en dan 's avonds inaugaratie in The Palace. Joepie.
volgens mij deed ik wel aan linkerschouders, maar zeker weten doe ik het niet meer eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Aan linkerschouders doen we niet, teigan. Wel aan rechterschouders.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie een duidelijke overeenkomst tussen Do2 en m´n nichtje...
Ik heb geeneens een rechter spiegelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
.
Dat valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
11, geloof ik.
Zeg MM, das waar ook. Waarschijnlijk kom ik niet zo goed tegen je sarcasme of zo, en ik trek me dingen nogal snel persoonlijk aan. Zoiets, denk ik. Nu weet ik dat je toch wel van me houdt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef MaxMark het volgende:
Zeg DaD. Nu heb ik nog steeds geen reactie nav ons korte gesprekje laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |