Alex kennende; nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet niet of je elke dag een of ander vreemd uitziend en vreemd ruikend oosters gerecht wilt hebben, waarbij je maar moet gokken wat er in zit?
Kittensquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
Een van de kittens lag toenstraks heel lief tegen Anisha aan te slapen, en ze vond het nog goed ook!!![]()
Die groene schuttingdeur. Scharnier houd de deur neit meer. Beetje het idee als de bestuurdersdeur van mn blauwe auto dus... Maar in deze deur zit geen raam.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo is de achterdeur ingestort?
Dank je. Je bent lief.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, ik denk aan je, ik geef je een heel dikke knuffel en ik wens je sterkte met het vinden van rust. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, ik denk aan je, ik geef je een heel dikke knuffel en ik wens je sterkte met het vinden van rust. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...
Ik hoop t ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?
Nee, dat mag ie niet van mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jeuzis, hij gaat toch niet dood, hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |