quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef nietzman het volgende:
Tegen mijn sarcasme kun je wel hè?
Ff copy pasten, dan lijkt het bijna ontopicquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=68942
Mik reed er langs, hij dacht eerst dat er een kar met vuurwerk in de fik was gevlogen, zo'n heftige brand was het..
quote:GRONINGEN/EELDE - Op de A28 is dinsdagochtend een interliner in brand gevlogen. De weg moest over een groot gedeelte worden afgezet en een lange file was het gevolg.
De volledig uitgebrande bus staat op de rijbaan richting Groningen, ter hoogte van de afrit Eelde-De Punt.
Hoe het vuur is ontstaan is vooralsnog onbekend. Ook is nog niet duidelijk hoe het met de passagiers gaat. De andere rijbaan richting Assen is gewoon open.
Dinsdag 9 oktober 2007, 13:16 uur
Jij bent niet sarcastisch, jij bent gewoon een lieverd.quote:
Jij bent niet sarcastisch, jij bent gewoon een lieverd.quote:
Weet je nog dat je me poesje noemde vroeger?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef nietzman het volgende:
En ik niet ofzo.
ik ben eerder benieuwd naar mijn chocomel bekers die ik nog steeds niet hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:04 schreef Jesse_ het volgende:
heeft iemand al van die chocomel hot pads in een supermarkt gezien?
ik kan ze nog nergens vinden
dit dus:
http://chocomel.redirect2.nl/subpage.aspx?control=assortment&item=5
Die heb ik zojuist besteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben eerder benieuwd naar mijn chocomel bekers die ik nog steeds niet heb
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik kom ook even blij binnenwalsen, want ik heb m'n rijexamen vanochtend gehaald!.
Heftig. Gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:17 schreef teigan het volgende:
http://www.tvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=68942
Mik reed er langs, hij dacht eerst dat er een kar met vuurwerk in de fik was gevlogen, zo'n heftige brand was het..
Heb ik nog op de foto, achter de bergingswagen van Poort, voor de deur bij Arriva in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heftig. Gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen.
Enkele jaren geleden is er in Drachten ook al eentje van dit type uitgebrand door een defect aan de motor.
Yepquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:28 schreef Dangel het volgende:
Heb ik nog op de foto, achter de bergingswagen van Poort, voor de deur bij Arriva in Leeuwarden.
Integro is het toch?
Volgens de site van RTVNoord zijn er geen gewonden gevallen. Heb het net nog even gechecktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, gelukkig zijn er geen gewonden gevallen? Ik meende toch te hebben gelezen dat nog niet duidelijk is hoe het met de passagiers gaat?
Ah, dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yep
[..]
Volgens de site van RTVNoord zijn er geen gewonden gevallen. Heb het net nog even gecheckt![]()
je klikt te hard?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom komen mijn posts er steeds dubbel te staan?.
Alleen als jij ook van mij houdt, anders doe ik het niet hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg MM, das waar ook. Waarschijnlijk kom ik niet zo goed tegen je sarcasme of zo, en ik trek me dingen nogal snel persoonlijk aan. Zoiets, denk ik. Nu weet ik dat je toch wel van me houdt..
Toch?
Is ze er ook wakker van geworden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu knalt ie z'n ladder tegen het raam aan van het kamertje waar m'n nichtje ligt te slapen..
ik heb ze op 19 september bestelt. en nog niks. wel bevestigingsmail gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist besteld
Toch handig Fok!kers die uitleggen hoe het code systeem werkt
Zit jij nog op de middelbare school, toevallig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Morgen AK presentatie, dus dat uit mn kop leren.
Donderdag heb ik so duits; duitse brief schrijven. En dan moet ik dus al die grammatica shizzle uit mn hoofd kennen
Vrijdag so engels.
Vrijdag nederlands huiswerk (veel!)
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Gesch opdrachten donderdag.
Franse opdrachten donderdag.
En dan nog zien wat erbij komt.
Mss wel handig dat ik nu alvast ga beginnen me dunkt![]()
Das aardig wat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Donderdag heb ik so duits; duitse brief schrijven. En dan moet ik dus al die grammatica shizzle uit mn hoofd kennen
Vrijdag so engels.
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Opleiding: VWO 5.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit jij nog op de middelbare school, toevallig?
in VWO 1 was ik nog overijverig, VWO 2 sloeg ik zo nu en dan al wat over, en tegen de tijd dat ik in VWO 6 zat, begon ik een dag voor de examens eens met in het boek te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Das aardig wat.Ik kan me juist van de middelbare herinneren dat ik helemaal niks hoefde te doen.. Of nouja, misschien lag dat er gewoon aan dat ik het niet deed.
Jezus...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Vrijdag so engels.
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Gehehe. Ik heb volgens mij ook vrij weinig uitgevoerd, maar wel gewoon alles halenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Das aardig wat.Ik kan me juist van de middelbare herinneren dat ik helemaal niks hoefde te doen.. Of nouja, misschien lag dat er gewoon aan dat ik het niet deed.
Streepjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Denk maar niet dat ik altijd alles braaf maak
Maar die duitse shizzle, ak shizzle en alles móet echt even.
en van nederlands moet ik het wel maken, nog 1 streepje en ik mag trakteren en/of nablijven.
So I guess it's a sad songquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
& Isn't it a sad sooooongggggg? *zingt mee
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
So I guess it's a sad song
And it's a shame
'Cause I think we made a love song
And I know you feel the same
voor de niet-kennersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
So I guess it's a sad song
And it's a shame
'Cause I think we made a love song
And I know you feel the same
Of je moet een begenadigd dichter of schrijver zijn die een voordracht houden of het als kunst verheven hebben om het in de gewone spreektaal te gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat hoeft dus ook niet. Hoe vaak hoor jij mensen in het dagelijks leven prachtige volzinnen formuleren? Dat gebeurt alleen in schrift.
Uitzonderingen zijn er altijd, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of je moet een begenadigd dichter of schrijver zijn die een voordracht houden of het als kunst verheven hebben om het in de gewone spreektaal te gebruiken![]()
Gewoon ff een dubbele whiskey en gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben niet zon held voor de klas.
Ik zou noooooit prachtige zinnen kunnen formuleren als een groep mensen me aanstaart O.O![]()
Hartverscheurend verhaal op msn over een 13-jarige Do2 die een presentatie moest houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij kwamen die verhalen er nooit, wanneer ik er stond.
Niet zenuwachtig, maar ook niet echt goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was er verrassend goed in, voor zo'n neuroot.
Daar komt het bij mij ook ongeveer op neer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig, maar ook niet echt goed.
Ik vergeef het dat nare mens nooit meer! Nooit! Hoor je me! NOOIT!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hartverscheurend verhaal op msn over een 13-jarige Do2 die een presentatie moest houden..
Wat zei dat nare mens dan tegen jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vergeef het dat nare mens nooit meer! Nooit! Hoor je me! NOOIT!
Oh jee...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat zei dat nare mens dan tegen jou?
'Ja, ga maar weer zitten, want op deze manier maak je niemand enthousiast voor je onderwerp.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat zei dat nare mens dan tegen jou?
"Later als je groot bent kun je er om lachen"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
'Ja, ga maar weer zitten, want op deze manier maak je niemand enthousiast voor je onderwerp.
Sterker nog, ik denk niet dat iemand ooit nog iets wil weten over planeten en sterren.'
De Kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |