Alleen als jij ook van mij houdt, anders doe ik het niet hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg MM, das waar ook. Waarschijnlijk kom ik niet zo goed tegen je sarcasme of zo, en ik trek me dingen nogal snel persoonlijk aan. Zoiets, denk ik. Nu weet ik dat je toch wel van me houdt..
Toch?
Is ze er ook wakker van geworden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu knalt ie z'n ladder tegen het raam aan van het kamertje waar m'n nichtje ligt te slapen..
ik heb ze op 19 september bestelt. en nog niks. wel bevestigingsmail gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist besteld
Toch handig Fok!kers die uitleggen hoe het code systeem werkt
Zit jij nog op de middelbare school, toevallig?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Morgen AK presentatie, dus dat uit mn kop leren.
Donderdag heb ik so duits; duitse brief schrijven. En dan moet ik dus al die grammatica shizzle uit mn hoofd kennen
Vrijdag so engels.
Vrijdag nederlands huiswerk (veel!)
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Gesch opdrachten donderdag.
Franse opdrachten donderdag.
En dan nog zien wat erbij komt.
Mss wel handig dat ik nu alvast ga beginnen me dunkt![]()
Das aardig wat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
eens zien.
Morgen AK presentatie, dus dat uit mn kop leren.
Donderdag heb ik so duits; duitse brief schrijven. En dan moet ik dus al die grammatica shizzle uit mn hoofd kennen
Vrijdag so engels.
Vrijdag nederlands huiswerk (veel!)
Engels hw morgen.
Wiskunde gedoe morgen.
Gesch opdrachten donderdag.
Franse opdrachten donderdag.
En dan nog zien wat erbij komt.
Mss wel handig dat ik nu alvast ga beginnen me dunkt![]()
Opleiding: VWO 5.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zit jij nog op de middelbare school, toevallig?
in VWO 1 was ik nog overijverig, VWO 2 sloeg ik zo nu en dan al wat over, en tegen de tijd dat ik in VWO 6 zat, begon ik een dag voor de examens eens met in het boek te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Das aardig wat.Ik kan me juist van de middelbare herinneren dat ik helemaal niks hoefde te doen.. Of nouja, misschien lag dat er gewoon aan dat ik het niet deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |