nee iets met een auto en lichtenquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:06 schreef draculettetje het volgende:
moest je plasse maastrix?
130 euro? Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:03 schreef Maastrix het volgende:
Moooguh ik beld me ook weer. PFff wat een weekend was dit zeg, heb nu nog steeds hoofdpijnook nog een boete gehad van 130 euro om half 4 snachts. Maar het weekend was leuk en ben weer klaar voor een nieuwe week! Wel heb ik respect voor de mensen die elke dag zo vroeg op moeten, me ogen zitten nu nog steeds dicht
Ik hoop dat ze je een keer goed pakken als je met je bezopen kop achter het stuur zit....idioot.quote:
hehe dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik dacht dat de burgerking bij rotterdam-alexander altijd tot laat open was ?
tis wel geen mcdonalds , maar toch
dudequote:Op maandag 1 oktober 2007 08:22 schreef Maastrix het volgende:
nou het verhaal,,,
-lang verhaal ofzo....-
Mja k ga dus nooit met drank op achter het stuur,, en dan doe je het 1x en dan gelijk dit
mogge! ja lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens...
Wat een pokke layout!!!![]()
tijd voor koffie!![]()
Ja in r'dam zijn alle winkels als het goed is gewoon open op zondag, tenminste op elke winkels staan gewoon bij openingstijden zondag van blabla tot blabla. En ja het is heel druk, gewoon net zo druk als op een zaterdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ah koopzondag. en is het nou superdruk daar op zondag ? moet er ook eens een keer naartoe met al die megastores daar
dat ze open waren wist ik welquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:01 schreef Maastrix het volgende:
[..]
Ja in r'dam zijn alle winkels als het goed is gewoon open op zondag, tenminste op elke winkels staan gewoon bij openingstijden zondag van blabla tot blabla. En ja het is heel druk, gewoon net zo druk als op een zaterdag
is zekers van de film?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Sheriff Hague: Where the hell are you going?
El Wray: I'm going to get Cherry.
Sheriff Hague: Fine, but we're taking my car.
[his car explodes]
Sheriff Hague: [looking back at Wray] I'm riding with you.
savonds een vent, sochtends een ventquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
pff ik had me gewoon ziek moeten melden vanmorgen
ja was het daar maar van... heb het hele weekend ziek in m'n nest gelegenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
savonds een vent, sochtends een vent
oh ja das minder, dan heb je het gevoel geen weekend gehad te hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja was het daar maar van... heb het hele weekend ziek in m'n nest gelegen![]()
ik had langer in m'n bed moeten blijven liggen....quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
pff ik had me gewoon ziek moeten melden vanmorgen
ik voel met je mee, heb vrijdag en zaterdag de hele dag met een klote gevoel in me buik rondgelopen. Zondag voelde ik me gelukkig weer helemaal goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef Sgele het volgende:
inderdaad! en daar kan een mens best sjagerijnig van worden
wat is school toch geweldig zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had langer in m'n bed moeten blijven liggen....
zat nog niet in de klas (was al te laat) of ik kon weer naar buiten:brandoefening
mjaha inderdaad...wij gingen weg...en kwamen niet meer terugquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is school toch geweldig zegwij gingen vroeger dan altijd gelijk naar huis
zaterdag en zondag ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:37 schreef Sgele het volgende:
Heb jij in ieder geval nog 1 dag van je weekend kunnen genieten..ik zoek gewoon ergens in deze week 2 dagen uit, waar ik absoluut geen reet uit ga voeren..heb ik toch een beetje weekend gehad
hey maandag is "DE" rustdag hoor, en niet vrijdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
helaas heb ik eigenlijk wel genoeg te doen .. had vrijdag niet zo'n zin om dingen te doen hahahaha
* Dr.Droxz vraagt tussen het imagen door om een bakkie van WhiteLightning...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
welkom!
* WhiteLightning schenkt koffie in
ah backups maken ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vraagt tussen het imagen door om een bakkie van WhiteLightning...
p.s
Vrijdag is de rustdag man, binnen de IT is het ALTIJD druk om Maandag
(iets met eindgebruiker / weekend / wachtwoorden)
ja ik post de hele tijd naakte wijven, die zie je ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, waarom zie ik mijnpostst steeds nergens terug =!
Niet eens, andersom juist .. ik pleur er windows op met een imagequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah backups maken ?![]()
oh ja het wachtwoorden dilemma. whaha
ah okequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens, andersom juist .. ik pleur er windows op met een image![]()
Dus, ik zit te FOKKEN! zeg maar![]()
Ietsie langer, 7 a 8 minuten om image via netwerk op pc te pleuren ..quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke![]()
das toch 5 min werk ?
ah genoeg foktijd dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ietsie langer, 7 a 8 minuten om image via netwerk op pc te pleuren ..
en daarna iets van 20 minuten voor de unattended install![]()
Ik ga pas over een uutje eten ofzo, hoe later hoe beter!quote:
dank smaakt goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:52 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix schenkt thee in voor draculettetje
na 100 keer refresj en aanpassingen doen gebruik ik nu de text-only versie,quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hey die layout is gewoon kut zeg. gewoon reclame tussen de posts door
ow da wist ik niet ik gaat het ook proberen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
ook lekker kut dit .. ik wil gewoon van die BAGGERLAYOUT af .. ik kan op opslaan rammen wat ik wil,
maar ik blijf die KUTLAYOUT krijgen. Bij je instellingen kan je ook aangeven of je dit banner wil zien onder de 1e post, dus ik kies voor NEE .. refresh ed, maar homaar!
ha ha ja heb ik net ontdekt! gewoon weer lekker vertrouwd!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef Maastrix het volgende:
foksilver nemen! dat is gewoon de oude. Wel mooi dat ie gwoon egt baggerlayout heet xD
Das waar, nu text-only valt het ook minder op dat ik ok FOK! zit hahahaquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja heb ik net ontdekt! gewoon weer lekker vertrouwd!
haha ja en dan vragen ze,, huh wat zit jij nou te doen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das waar, nu text-only valt het ook minder op dat ik ok FOK! zit hahaha
dank jequote:Op maandag 1 oktober 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
na 100 keer refresj en aanpassingen doen gebruik ik nu de text-only versie,
en boven in bij "opties" kan je zelf aangeven of je dit banner wel of niet wil zien zag ik net
dies vrijdag weer openquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:24 schreef Maastrix het volgende:
okee dank doe daar allemaal al een tijd niet meer aan ^^ drink alleen nog een biertje en that's it
nu ik het over bier heb,, hoe staat het met de bar?![]()
* Dr.Droxz opent de bar!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dies vrijdag weer opengeen personeel heh
of wil jij de honeurs waarnemen ?>
ik zie win een wiiquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef Tomfan het volgende:
Trouwens kan iemand me vertellen welke avater jullie bij mij zien ?
no problemo!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:48 schreef Maastrix het volgende:
jeeemag ik dan een lekker glaasje whiskey cola?
dubbele expressoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:15 schreef Tomfan het volgende:
Mogguh![]()
Gister te veel gezope ...![]()
KOFFIE !![]()
Tja hoe ironisch...een schele die 'm kan zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Tomfan het volgende:
Hmz Sgele dus jij kunt hem wel zien
Ik ga het maar eens aanpassen ...
ja graag man, als je wiltquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja hoe ironisch...een schele die 'm kan zien
WL, ik zal ff zo'n Beta Key voor je aanvragen..![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:11 schreef Tomfan het volgende:
Van mij wel ...
Maar die andere zijn heul erg streng !!!
whitewidow76@gmail.com aubquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:56 schreef Sgele het volgende:
WL, waar kan die key naartoe?
wp 5.1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:19 schreef Tomfan het volgende:
Ben opgegroeid met DOS, WP, dBase, Clipper, Lotus 123, Paradox, Novel 3.x
Zucht ... de goede ouwe tijden ...
Toen had je nog geen blue screens ...
Je PC deed gewoon niks meer als ie hing
* Tomfan pakt zich nog een bakkie
VROEGAH ... zucht ...
ik moet trouwens gelijk denken aan dat pong virus toen , ik had hem op school gekregen toenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef Maastrix het volgende:
de tijd dat je met Print scrn nog egt een afdruk maakte. en dat je scherm niet zwartwit maar groenwit was
haha ja maar das al 24 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet trouwens gelijk denken aan dat pong virus toen , ik had hem op school gekregen toen![]()
Moest 2 x registreren...de 1ste keer waren m'n specs niet in orde.. .dus werd geblockedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ok wereldsbedankt heh
hopelijk loopt dat spel een beetje EA kennende
mja ik heb thuis een gamepc staan , dus dat zit wel goed :dquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moest 2 x registreren...de 1ste keer waren m'n specs niet in orde.. .dus werd geblocked
Je pceetje moet aan nog wat eisen voldoen geloof ik
en graag gedaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Sgele het volgende:ja die heb ik ook dacht ik..maar moet toch de VGA kaart weer gaan vervangen...
groot gelijk heb je. wat een matennaaier die collega van jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:43 schreef Maastrix het volgende:
nou hij gaat hier maar lekker zelf zitten,, ik ben hier om 7 uur. hij komt om half 12 binnen lopen en wilt dan om 3 uur weer weg gaan... en dan tegen mij zeggen ja kan jij blijven want er is niemand.. nou ik kan mooi niet nu
whahaquote:
mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het niet normaal. jij kan toch ook afspraken hebben. overwerk kan, maar wel in overleg.
hey rare kat , ben je er weer ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb niks te doen.
Zo'n gevoel had ik alquote:
ben.. ben.. das een groot woordquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey rare kat , ben je er weer ?![]()
![]()
![]()
ja inmiddels hebben we een bar op vrijdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn de mango thee en koekjes op?
En de overige dagen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja inmiddels hebben we een bar op vrijdagdus het wordt nootjes en bier
en de bitterballen en vlammetjes niet vergeten natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja inmiddels hebben we een bar op vrijdagdus het wordt nootjes en bier
nou ik zit onwijs gore koffie te drinken hier. maja beter als nietsquote:
Ja. We hebben alles opgezopen in je afwezigheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn de mango thee en koekjes op?
Nou graag! Doe mij maar ook zo'n onwijs goor bakkie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zit onwijs gore koffie te drinken hier. maja beter als nietswil je soms wat ?
nee hij is wel kaal en heeft een mercedes.. telt dat ook ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Sgele het volgende:
hebben jouw bazen van die groene helmen op, en van die rare rode banden op hun bovenarmen met van die rare zwarte kruizen?![]()
Vandaar die enorme pupillen hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja. We hebben alles opgezopen in je afwezigheid
die horen er ook bij ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:13 schreef Maastrix het volgende:
[..]
nee hij is wel kaal en heeft een mercedes.. telt dat ook ?![]()
ja je moet het wel verdelen hehquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:47 schreef diertjuh het volgende:
Hier ook iemand die niets te doen heeft. Hele ochtend en middag al bezig met een stage verslag. Maar als ik daar weer teveel voor doe heb ik op andere dagen helemaal niets te doen![]()
![]()
Als ze hier nou het werk eens beter zouden verdelen. Kon ik mijn stage verslag ook beter verdelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet het wel verdelen heh![]()
wil je koffie/thee/limonade/bier ??
* WhiteLightning schenkt thee inquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ze hier nou het werk eens beter zouden verdelen. Kon ik mijn stage verslag ook beter verdelen.
Hmm..doe maar een thee![]()
![]()
Dank u zeer vriendelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt thee in
koekje erbij ? [afbeelding]
Aah das mooi. Met minder zou ik ook geen genoegen nemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik serveer hier alleen maar de lekkerste
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Maastrix het volgende:
nou dan neem ik ook maar een koekje!
* Maastrix pakt koekje
en op vrijdag is de bar geopendquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah das mooi. Met minder zou ik ook geen genoegen nemen
ja de schaal moet op hoor! iemand nog eentje ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Maastrix het volgende:
nou dan neem ik ook maar een koekje!
* Maastrix pakt koekje
* WhiteLightning schenkt weer koffie inquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Godverdomme, mijn koffie koud! Heeft iemand nog een bakkie voor me?
Lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de schaal moet op hoor! iemand nog eentje ?
Helaas, daar kan ik niet bij aanwezig zijn. Hoef dan namelijk niet naar stagequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en op vrijdag is de bar geopend![]()
![]()
Dank je wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt weer koffie in
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:25 schreef Maastrix het volgende:
Moooguh mensen. Haha het eerste wat ik op de radio hoorde vandaag was dat ICT-ers het meeste 'iets' doen met een collega en ze ook het meeste alchol drinken op het werknou zou k niks met een collega doen aangezien dr alleen maar mannen zijn en k een vriendin heb maar een biertje om 4 uur ofzo vind ik niet erg hoor
ik dacht dat het merendeel mannen zijn in de ict. niet echt een fleurig bericht dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:25 schreef Maastrix het volgende:
Moooguh mensen. Haha het eerste wat ik op de radio hoorde vandaag was dat ICT-ers het meeste 'iets' doen met een collega en ze ook het meeste alchol drinken op het werknou zou k niks met een collega doen aangezien dr alleen maar mannen zijn en k een vriendin heb maar een biertje om 4 uur ofzo vind ik niet erg hoor
hey komop, jij bent de barman. we kunnen toch niet zomaar uitdrogen hier ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal!
Ik denk dat ik hier minder ga komen ben ik bang .. als ik een bericht post kan ik refreshen wat ik wil
maar ongeveer 2 a 3 minuten later zie ik mijn post pas, dus ook pas die van anderen.
dit werkt echt zeer irritant!
* Dr.Droxz opent vandaag zelf de bar! en zet gelijk een grote pot koffie!
zullen we een handtekeningen actie opzetten voor het behoud van de barman?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey komop, jij bent de barman. we kunnen toch niet zomaar verdrogen hier ?
\quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we een handtekeningen actie opzetten voor het behoud van de barman?
gewoon doordrinkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de koffie! Zo lekker als dat jij hem maakt doet niemand je na!
en dan lust ik niet eens koffie
ik heb het wel echt geprobeerd maar lekker vinden doe ik het echt niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon doordrinkenhet wordt vanzelf lekker
Dank je dank je!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de koffie! Zo lekker als dat jij hem maakt doet niemand je na!
en dan lust ik niet eens koffie
je moet het ook niet snuivenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Maastrix het volgende:
Ik teken ook! Jou hapjes smiddags zijn het lekkerst! En koffie drink ik niet meer sinds ik een cafaïne vergiftiging gehad heb
Thanxz!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Maastrix het volgende:
Ik teken ook! Jou hapjes smiddags zijn het lekkerst! En koffie drink ik niet meer sinds ik een cafaïne vergiftiging gehad heb
en en en?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
he .. ik zag mijn post gelijk! even testen of dat met dit bericht ook zo is :S
ik ging koffife zetten voor 7 mensen,,, maar dat werd uiteindelijk 1 kopje en dat 4x achter elkaar. Dus het was ietsje te sterk + het was 2 uur snachts. en het was niet fijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thanxz!
Maar hoezo heb je een cafaïne vergiftiging gekregen dan?
(ik drink me stijf aan de koffie-redbull)
ik weet precies wat je bedoeld hoor, was maar een geintje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:36 schreef Maastrix het volgende:
hahaha was dat het probleem maark heb een hele nacht wakker gelegen en liggen trillen en alles was vaag enzo en de dag erna ook nog d hele dag en als ik me ergens op moest concentreren leek het alsof ik flauw ging vallen. Had iets teveel te sterke koffie gedronkne
Helaas zelfde probleemquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zelfde probleem![]()
* Dr.Droxz geeft weer een rondje koffie!
Ik drink vaak tegen de 10 a 15 bakken koffie op mijn "werk" *dubbele bakken dan*
daarbuiten in de ochtend nog een redbull en in de avond meestal ook nog wel wat
van die blikjes . heb nooit ergens last van?![]()
eet jij bij elke bak koffie ook een koek ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zelfde probleem![]()
* Dr.Droxz geeft weer een rondje koffie!
Ik drink vaak tegen de 10 a 15 bakken koffie op mijn "werk" *dubbele bakken dan*
daarbuiten in de ochtend nog een redbull en in de avond meestal ook nog wel wat
van die blikjes . heb nooit ergens last van?![]()
ik heb allergie van vis!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:04 schreef Maastrix het volgende:
jaja ik dronk vroeger heel veel van die zooimaar kan dr nu echt niet meer tegen... net als fruit, dat kan ik ook opeens niet meer eten omdat ik dan blaasjes in me mond krijgt en dat doet pijn
best raar... alergies zijn voor fruit
je bent een taart aan het bakken voor ons ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen..
Maar eens bezig met iets leuks..![]()
lekker al die taartenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent een taart aan het bakken voor ons ?
Misschien. Dat is nog een verassingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent een taart aan het bakken voor ons ?
kijk das nou werelds, of ze moet zich elke dag vervelen, dat komt het wel je strot uit inmiddelsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef Maastrix het volgende:
[..]
lekker al die taartenme vriendin ging gister ook een taart bakken omdat ze zich verveelde
verrassingen zijn altijd leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien. Dat is nog een verassing
Nee, vandaag nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verrassingen zijn altijd leuk
krijg ik nog een hint ofzo ?
Mag thee ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie?
ja hoor , chocolademelk, cappucino, wat je maar wiltquote:
* Dr.Droxz werkt bij een toko die dat spul maakt,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:09 schreef Maastrix het volgende:
doe mij dan maar een kopje thee met suiker,,, wat heb ik een koppijn zeg
Ik gelukkig nog niet. Bij mij thuis wel. Dus zal niet zolang meer duren voordat ik ook verkouden ben. Heb al wel beetje zere keelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef DavyE het volgende:
wie is er ook al zo vies verkouden ik dusik sta hier alles vol te snuiten
![]()
ik dacht al waar blijf je nou ? nou beterschap man.quote:
ja lekker ! heb je er wat lekkers bij ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben gewoon wakker en vrolijk enzo! niets aan de hand ..
Iemand nog een bakkie koffie misschien???
en vandaag vraagt ie natuurlijk weer "Als jij vandaag niet overwerkt heb je weer een probleem"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef Maastrix het volgende:
haha thnxx voor de finemalhet komt gewoon doordat ik gister van 7 tot 7 moest werken, kwam thuis en ging op bed liggen en toen was alles gelijk voorbij
![]()
dat wordt dropshot of goldstrike drinkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog niet. Bij mij thuis wel. Dus zal niet zolang meer duren voordat ik ook verkouden ben. Heb al wel beetje zere keel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |