je bent een taart aan het bakken voor ons ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen..
Maar eens bezig met iets leuks..![]()
lekker al die taartenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent een taart aan het bakken voor ons ?
Misschien. Dat is nog een verassingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent een taart aan het bakken voor ons ?
kijk das nou werelds, of ze moet zich elke dag vervelen, dat komt het wel je strot uit inmiddelsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef Maastrix het volgende:
[..]
lekker al die taartenme vriendin ging gister ook een taart bakken omdat ze zich verveelde
verrassingen zijn altijd leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien. Dat is nog een verassing
Nee, vandaag nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verrassingen zijn altijd leuk
krijg ik nog een hint ofzo ?
Mag thee ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie?
ja hoor , chocolademelk, cappucino, wat je maar wiltquote:
* Dr.Droxz werkt bij een toko die dat spul maakt,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:09 schreef Maastrix het volgende:
doe mij dan maar een kopje thee met suiker,,, wat heb ik een koppijn zeg
Ik gelukkig nog niet. Bij mij thuis wel. Dus zal niet zolang meer duren voordat ik ook verkouden ben. Heb al wel beetje zere keelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef DavyE het volgende:
wie is er ook al zo vies verkouden ik dusik sta hier alles vol te snuiten
![]()
ik dacht al waar blijf je nou ? nou beterschap man.quote:
ja lekker ! heb je er wat lekkers bij ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben gewoon wakker en vrolijk enzo! niets aan de hand ..
Iemand nog een bakkie koffie misschien???
en vandaag vraagt ie natuurlijk weer "Als jij vandaag niet overwerkt heb je weer een probleem"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef Maastrix het volgende:
haha thnxx voor de finemalhet komt gewoon doordat ik gister van 7 tot 7 moest werken, kwam thuis en ging op bed liggen en toen was alles gelijk voorbij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |