* WhiteLightning schenkt thee inquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ze hier nou het werk eens beter zouden verdelen. Kon ik mijn stage verslag ook beter verdelen.
Hmm..doe maar een thee![]()
![]()

Dank u zeer vriendelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt thee in
koekje erbij ? [afbeelding]

Aah das mooi. Met minder zou ik ook geen genoegen nemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik serveer hier alleen maar de lekkerste

quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Maastrix het volgende:
nou dan neem ik ook maar een koekje!
* Maastrix pakt koekje

en op vrijdag is de bar geopendquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah das mooi. Met minder zou ik ook geen genoegen nemen

ja de schaal moet op hoor! iemand nog eentje ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:07 schreef Maastrix het volgende:
nou dan neem ik ook maar een koekje!
* Maastrix pakt koekje

* WhiteLightning schenkt weer koffie inquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Godverdomme, mijn koffie koud! Heeft iemand nog een bakkie voor me?

Lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de schaal moet op hoor! iemand nog eentje ?

Helaas, daar kan ik niet bij aanwezig zijn. Hoef dan namelijk niet naar stagequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en op vrijdag is de bar geopend![]()
![]()

Dank je wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning schenkt weer koffie in

quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:25 schreef Maastrix het volgende:
Moooguh mensen. Haha het eerste wat ik op de radio hoorde vandaag was dat ICT-ers het meeste 'iets' doen met een collega en ze ook het meeste alchol drinken op het werknou zou k niks met een collega doen aangezien dr alleen maar mannen zijn en k een vriendin heb maar een biertje om 4 uur ofzo vind ik niet erg hoor

ik dacht dat het merendeel mannen zijn in de ict. niet echt een fleurig bericht dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:25 schreef Maastrix het volgende:
Moooguh mensen. Haha het eerste wat ik op de radio hoorde vandaag was dat ICT-ers het meeste 'iets' doen met een collega en ze ook het meeste alchol drinken op het werknou zou k niks met een collega doen aangezien dr alleen maar mannen zijn en k een vriendin heb maar een biertje om 4 uur ofzo vind ik niet erg hoor

hey komop, jij bent de barman. we kunnen toch niet zomaar uitdrogen hier ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal!
Ik denk dat ik hier minder ga komen ben ik bang .. als ik een bericht post kan ik refreshen wat ik wil
maar ongeveer 2 a 3 minuten later zie ik mijn post pas, dus ook pas die van anderen.
dit werkt echt zeer irritant!
* Dr.Droxz opent vandaag zelf de bar! en zet gelijk een grote pot koffie!

zullen we een handtekeningen actie opzetten voor het behoud van de barman?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey komop, jij bent de barman. we kunnen toch niet zomaar verdrogen hier ?

\quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zullen we een handtekeningen actie opzetten voor het behoud van de barman?

gewoon doordrinkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de koffie! Zo lekker als dat jij hem maakt doet niemand je na!
en dan lust ik niet eens koffie

ik heb het wel echt geprobeerd maar lekker vinden doe ik het echt niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon doordrinkenhet wordt vanzelf lekker

Dank je dank je!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de koffie! Zo lekker als dat jij hem maakt doet niemand je na!
en dan lust ik niet eens koffie

je moet het ook niet snuivenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Maastrix het volgende:
Ik teken ook! Jou hapjes smiddags zijn het lekkerst! En koffie drink ik niet meer sinds ik een cafaïne vergiftiging gehad heb

Thanxz!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Maastrix het volgende:
Ik teken ook! Jou hapjes smiddags zijn het lekkerst! En koffie drink ik niet meer sinds ik een cafaïne vergiftiging gehad heb

en en en?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
he .. ik zag mijn post gelijk! even testen of dat met dit bericht ook zo is :S

ik ging koffife zetten voor 7 mensen,,, maar dat werd uiteindelijk 1 kopje en dat 4x achter elkaar. Dus het was ietsje te sterk + het was 2 uur snachts. en het was niet fijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thanxz!
Maar hoezo heb je een cafaïne vergiftiging gekregen dan?
(ik drink me stijf aan de koffie-redbull)

ik weet precies wat je bedoeld hoor, was maar een geintje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:36 schreef Maastrix het volgende:
hahaha was dat het probleem maark heb een hele nacht wakker gelegen en liggen trillen en alles was vaag enzo en de dag erna ook nog d hele dag en als ik me ergens op moest concentreren leek het alsof ik flauw ging vallen. Had iets teveel te sterke koffie gedronkne

Helaas zelfde probleemquote:

quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zelfde probleem![]()
* Dr.Droxz geeft weer een rondje koffie!
Ik drink vaak tegen de 10 a 15 bakken koffie op mijn "werk" *dubbele bakken dan*
daarbuiten in de ochtend nog een redbull en in de avond meestal ook nog wel wat
van die blikjes . heb nooit ergens last van?![]()

eet jij bij elke bak koffie ook een koek ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zelfde probleem![]()
* Dr.Droxz geeft weer een rondje koffie!
Ik drink vaak tegen de 10 a 15 bakken koffie op mijn "werk" *dubbele bakken dan*
daarbuiten in de ochtend nog een redbull en in de avond meestal ook nog wel wat
van die blikjes . heb nooit ergens last van?![]()

ik heb allergie van vis!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:04 schreef Maastrix het volgende:
jaja ik dronk vroeger heel veel van die zooimaar kan dr nu echt niet meer tegen... net als fruit, dat kan ik ook opeens niet meer eten omdat ik dan blaasjes in me mond krijgt en dat doet pijn
best raar... alergies zijn voor fruit

je bent een taart aan het bakken voor ons ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen..
Maar eens bezig met iets leuks..![]()

lekker al die taartenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent een taart aan het bakken voor ons ?

Misschien. Dat is nog een verassingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent een taart aan het bakken voor ons ?

kijk das nou werelds, of ze moet zich elke dag vervelen, dat komt het wel je strot uit inmiddelsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef Maastrix het volgende:
[..]
lekker al die taartenme vriendin ging gister ook een taart bakken omdat ze zich verveelde

verrassingen zijn altijd leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien. Dat is nog een verassing

Nee, vandaag nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
verrassingen zijn altijd leuk
krijg ik nog een hint ofzo ?

Mag thee ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie?

ja hoor , chocolademelk, cappucino, wat je maar wiltquote:

* Dr.Droxz werkt bij een toko die dat spul maakt,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:09 schreef Maastrix het volgende:
doe mij dan maar een kopje thee met suiker,,, wat heb ik een koppijn zeg

Ik gelukkig nog niet. Bij mij thuis wel. Dus zal niet zolang meer duren voordat ik ook verkouden ben. Heb al wel beetje zere keelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef DavyE het volgende:
wie is er ook al zo vies verkouden ik dusik sta hier alles vol te snuiten
![]()

ik dacht al waar blijf je nou ? nou beterschap man.quote:

ja lekker ! heb je er wat lekkers bij ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben gewoon wakker en vrolijk enzo! niets aan de hand ..
Iemand nog een bakkie koffie misschien???

en vandaag vraagt ie natuurlijk weer "Als jij vandaag niet overwerkt heb je weer een probleem"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef Maastrix het volgende:
haha thnxx voor de finemalhet komt gewoon doordat ik gister van 7 tot 7 moest werken, kwam thuis en ging op bed liggen en toen was alles gelijk voorbij
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |