dubbele expressoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:15 schreef Tomfan het volgende:
Mogguh![]()
Gister te veel gezope ...![]()
KOFFIE !![]()
Tja hoe ironisch...een schele die 'm kan zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef Tomfan het volgende:
Hmz Sgele dus jij kunt hem wel zien
Ik ga het maar eens aanpassen ...
ja graag man, als je wiltquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja hoe ironisch...een schele die 'm kan zien
WL, ik zal ff zo'n Beta Key voor je aanvragen..![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:11 schreef Tomfan het volgende:
Van mij wel ...
Maar die andere zijn heul erg streng !!!
whitewidow76@gmail.com aubquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:56 schreef Sgele het volgende:
WL, waar kan die key naartoe?
wp 5.1quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:19 schreef Tomfan het volgende:
Ben opgegroeid met DOS, WP, dBase, Clipper, Lotus 123, Paradox, Novel 3.x
Zucht ... de goede ouwe tijden ...
Toen had je nog geen blue screens ...
Je PC deed gewoon niks meer als ie hing
* Tomfan pakt zich nog een bakkie
VROEGAH ... zucht ...
ik moet trouwens gelijk denken aan dat pong virus toen , ik had hem op school gekregen toenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:27 schreef Maastrix het volgende:
de tijd dat je met Print scrn nog egt een afdruk maakte. en dat je scherm niet zwartwit maar groenwit was
haha ja maar das al 24 jaar geledenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet trouwens gelijk denken aan dat pong virus toen , ik had hem op school gekregen toen![]()
Moest 2 x registreren...de 1ste keer waren m'n specs niet in orde.. .dus werd geblockedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ok wereldsbedankt heh
hopelijk loopt dat spel een beetje EA kennende
mja ik heb thuis een gamepc staan , dus dat zit wel goed :dquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moest 2 x registreren...de 1ste keer waren m'n specs niet in orde.. .dus werd geblocked
Je pceetje moet aan nog wat eisen voldoen geloof ik
en graag gedaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:54 schreef Sgele het volgende:ja die heb ik ook dacht ik..maar moet toch de VGA kaart weer gaan vervangen...
groot gelijk heb je. wat een matennaaier die collega van jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:43 schreef Maastrix het volgende:
nou hij gaat hier maar lekker zelf zitten,, ik ben hier om 7 uur. hij komt om half 12 binnen lopen en wilt dan om 3 uur weer weg gaan... en dan tegen mij zeggen ja kan jij blijven want er is niemand.. nou ik kan mooi niet nu
whahaquote:
mee eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het niet normaal. jij kan toch ook afspraken hebben. overwerk kan, maar wel in overleg.
hey rare kat , ben je er weer ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb niks te doen.
Zo'n gevoel had ik alquote:
ben.. ben.. das een groot woordquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey rare kat , ben je er weer ?![]()
![]()
![]()
ja inmiddels hebben we een bar op vrijdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn de mango thee en koekjes op?
En de overige dagen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja inmiddels hebben we een bar op vrijdagdus het wordt nootjes en bier
en de bitterballen en vlammetjes niet vergeten natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja inmiddels hebben we een bar op vrijdagdus het wordt nootjes en bier
nou ik zit onwijs gore koffie te drinken hier. maja beter als nietsquote:
Ja. We hebben alles opgezopen in je afwezigheidquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:55 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn de mango thee en koekjes op?
Nou graag! Doe mij maar ook zo'n onwijs goor bakkie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zit onwijs gore koffie te drinken hier. maja beter als nietswil je soms wat ?
nee hij is wel kaal en heeft een mercedes.. telt dat ook ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:38 schreef Sgele het volgende:
hebben jouw bazen van die groene helmen op, en van die rare rode banden op hun bovenarmen met van die rare zwarte kruizen?![]()
Vandaar die enorme pupillen hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja. We hebben alles opgezopen in je afwezigheid
die horen er ook bij ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:13 schreef Maastrix het volgende:
[..]
nee hij is wel kaal en heeft een mercedes.. telt dat ook ?![]()
ja je moet het wel verdelen hehquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:47 schreef diertjuh het volgende:
Hier ook iemand die niets te doen heeft. Hele ochtend en middag al bezig met een stage verslag. Maar als ik daar weer teveel voor doe heb ik op andere dagen helemaal niets te doen![]()
![]()
Als ze hier nou het werk eens beter zouden verdelen. Kon ik mijn stage verslag ook beter verdelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet het wel verdelen heh![]()
wil je koffie/thee/limonade/bier ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |