gewoon doordrinkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de koffie! Zo lekker als dat jij hem maakt doet niemand je na!
en dan lust ik niet eens koffie
ik heb het wel echt geprobeerd maar lekker vinden doe ik het echt niet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon doordrinkenhet wordt vanzelf lekker
Dank je dank je!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:24 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de koffie! Zo lekker als dat jij hem maakt doet niemand je na!
en dan lust ik niet eens koffie
je moet het ook niet snuivenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Maastrix het volgende:
Ik teken ook! Jou hapjes smiddags zijn het lekkerst! En koffie drink ik niet meer sinds ik een cafaïne vergiftiging gehad heb
Thanxz!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Maastrix het volgende:
Ik teken ook! Jou hapjes smiddags zijn het lekkerst! En koffie drink ik niet meer sinds ik een cafaïne vergiftiging gehad heb
en en en?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
he .. ik zag mijn post gelijk! even testen of dat met dit bericht ook zo is :S
ik ging koffife zetten voor 7 mensen,,, maar dat werd uiteindelijk 1 kopje en dat 4x achter elkaar. Dus het was ietsje te sterk + het was 2 uur snachts. en het was niet fijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thanxz!
Maar hoezo heb je een cafaïne vergiftiging gekregen dan?
(ik drink me stijf aan de koffie-redbull)
ik weet precies wat je bedoeld hoor, was maar een geintje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:36 schreef Maastrix het volgende:
hahaha was dat het probleem maark heb een hele nacht wakker gelegen en liggen trillen en alles was vaag enzo en de dag erna ook nog d hele dag en als ik me ergens op moest concentreren leek het alsof ik flauw ging vallen. Had iets teveel te sterke koffie gedronkne
Helaas zelfde probleemquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zelfde probleem![]()
* Dr.Droxz geeft weer een rondje koffie!
Ik drink vaak tegen de 10 a 15 bakken koffie op mijn "werk" *dubbele bakken dan*
daarbuiten in de ochtend nog een redbull en in de avond meestal ook nog wel wat
van die blikjes . heb nooit ergens last van?![]()
eet jij bij elke bak koffie ook een koek ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas zelfde probleem![]()
* Dr.Droxz geeft weer een rondje koffie!
Ik drink vaak tegen de 10 a 15 bakken koffie op mijn "werk" *dubbele bakken dan*
daarbuiten in de ochtend nog een redbull en in de avond meestal ook nog wel wat
van die blikjes . heb nooit ergens last van?![]()
ik heb allergie van vis!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:04 schreef Maastrix het volgende:
jaja ik dronk vroeger heel veel van die zooimaar kan dr nu echt niet meer tegen... net als fruit, dat kan ik ook opeens niet meer eten omdat ik dan blaasjes in me mond krijgt en dat doet pijn
best raar... alergies zijn voor fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |