nee iets met een auto en lichtenquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:06 schreef draculettetje het volgende:
moest je plasse maastrix?
130 euro? Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:03 schreef Maastrix het volgende:
Moooguh ik beld me ook weer. PFff wat een weekend was dit zeg, heb nu nog steeds hoofdpijnook nog een boete gehad van 130 euro om half 4 snachts. Maar het weekend was leuk en ben weer klaar voor een nieuwe week! Wel heb ik respect voor de mensen die elke dag zo vroeg op moeten, me ogen zitten nu nog steeds dicht
Ik hoop dat ze je een keer goed pakken als je met je bezopen kop achter het stuur zit....idioot.quote:
hehe dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik dacht dat de burgerking bij rotterdam-alexander altijd tot laat open was ?
tis wel geen mcdonalds , maar toch
dudequote:Op maandag 1 oktober 2007 08:22 schreef Maastrix het volgende:
nou het verhaal,,,
-lang verhaal ofzo....-
Mja k ga dus nooit met drank op achter het stuur,, en dan doe je het 1x en dan gelijk dit
mogge! ja lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens...
Wat een pokke layout!!!![]()
tijd voor koffie!![]()
Ja in r'dam zijn alle winkels als het goed is gewoon open op zondag, tenminste op elke winkels staan gewoon bij openingstijden zondag van blabla tot blabla. En ja het is heel druk, gewoon net zo druk als op een zaterdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ah koopzondag. en is het nou superdruk daar op zondag ? moet er ook eens een keer naartoe met al die megastores daar
dat ze open waren wist ik welquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:01 schreef Maastrix het volgende:
[..]
Ja in r'dam zijn alle winkels als het goed is gewoon open op zondag, tenminste op elke winkels staan gewoon bij openingstijden zondag van blabla tot blabla. En ja het is heel druk, gewoon net zo druk als op een zaterdag
is zekers van de film?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Sheriff Hague: Where the hell are you going?
El Wray: I'm going to get Cherry.
Sheriff Hague: Fine, but we're taking my car.
[his car explodes]
Sheriff Hague: [looking back at Wray] I'm riding with you.
savonds een vent, sochtends een ventquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
pff ik had me gewoon ziek moeten melden vanmorgen
ja was het daar maar van... heb het hele weekend ziek in m'n nest gelegenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
savonds een vent, sochtends een vent
oh ja das minder, dan heb je het gevoel geen weekend gehad te hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja was het daar maar van... heb het hele weekend ziek in m'n nest gelegen![]()
ik had langer in m'n bed moeten blijven liggen....quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:13 schreef Sgele het volgende:
pff ik had me gewoon ziek moeten melden vanmorgen
ik voel met je mee, heb vrijdag en zaterdag de hele dag met een klote gevoel in me buik rondgelopen. Zondag voelde ik me gelukkig weer helemaal goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef Sgele het volgende:
inderdaad! en daar kan een mens best sjagerijnig van worden
wat is school toch geweldig zegquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had langer in m'n bed moeten blijven liggen....
zat nog niet in de klas (was al te laat) of ik kon weer naar buiten:brandoefening
mjaha inderdaad...wij gingen weg...en kwamen niet meer terugquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is school toch geweldig zegwij gingen vroeger dan altijd gelijk naar huis
zaterdag en zondag ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:37 schreef Sgele het volgende:
Heb jij in ieder geval nog 1 dag van je weekend kunnen genieten..ik zoek gewoon ergens in deze week 2 dagen uit, waar ik absoluut geen reet uit ga voeren..heb ik toch een beetje weekend gehad
hey maandag is "DE" rustdag hoor, en niet vrijdagquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
helaas heb ik eigenlijk wel genoeg te doen .. had vrijdag niet zo'n zin om dingen te doen hahahaha
* Dr.Droxz vraagt tussen het imagen door om een bakkie van WhiteLightning...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
welkom!
* WhiteLightning schenkt koffie in
ah backups maken ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz vraagt tussen het imagen door om een bakkie van WhiteLightning...
p.s
Vrijdag is de rustdag man, binnen de IT is het ALTIJD druk om Maandag
(iets met eindgebruiker / weekend / wachtwoorden)
ja ik post de hele tijd naakte wijven, die zie je ook nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd, waarom zie ik mijnpostst steeds nergens terug =!
Niet eens, andersom juist .. ik pleur er windows op met een imagequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah backups maken ?![]()
oh ja het wachtwoorden dilemma. whaha
ah okequote:Op maandag 1 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens, andersom juist .. ik pleur er windows op met een image![]()
Dus, ik zit te FOKKEN! zeg maar![]()
Ietsie langer, 7 a 8 minuten om image via netwerk op pc te pleuren ..quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke![]()
das toch 5 min werk ?
ah genoeg foktijd dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ietsie langer, 7 a 8 minuten om image via netwerk op pc te pleuren ..
en daarna iets van 20 minuten voor de unattended install![]()
Ik ga pas over een uutje eten ofzo, hoe later hoe beter!quote:
dank smaakt goedquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:52 schreef Maastrix het volgende:
* Maastrix schenkt thee in voor draculettetje
na 100 keer refresj en aanpassingen doen gebruik ik nu de text-only versie,quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hey die layout is gewoon kut zeg. gewoon reclame tussen de posts door
ow da wist ik niet ik gaat het ook proberen!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
ook lekker kut dit .. ik wil gewoon van die BAGGERLAYOUT af .. ik kan op opslaan rammen wat ik wil,
maar ik blijf die KUTLAYOUT krijgen. Bij je instellingen kan je ook aangeven of je dit banner wil zien onder de 1e post, dus ik kies voor NEE .. refresh ed, maar homaar!
ha ha ja heb ik net ontdekt! gewoon weer lekker vertrouwd!quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef Maastrix het volgende:
foksilver nemen! dat is gewoon de oude. Wel mooi dat ie gwoon egt baggerlayout heet xD
Das waar, nu text-only valt het ook minder op dat ik ok FOK! zit hahahaquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja heb ik net ontdekt! gewoon weer lekker vertrouwd!
haha ja en dan vragen ze,, huh wat zit jij nou te doen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das waar, nu text-only valt het ook minder op dat ik ok FOK! zit hahaha
dank jequote:Op maandag 1 oktober 2007 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
na 100 keer refresj en aanpassingen doen gebruik ik nu de text-only versie,
en boven in bij "opties" kan je zelf aangeven of je dit banner wel of niet wil zien zag ik net
dies vrijdag weer openquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:24 schreef Maastrix het volgende:
okee dank doe daar allemaal al een tijd niet meer aan ^^ drink alleen nog een biertje en that's it
nu ik het over bier heb,, hoe staat het met de bar?![]()
* Dr.Droxz opent de bar!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dies vrijdag weer opengeen personeel heh
of wil jij de honeurs waarnemen ?>
ik zie win een wiiquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:46 schreef Tomfan het volgende:
Trouwens kan iemand me vertellen welke avater jullie bij mij zien ?
no problemo!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:48 schreef Maastrix het volgende:
jeeemag ik dan een lekker glaasje whiskey cola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |