Dankjewel.quote:
Dat ga ik zo doen, in de douche, even de oranje, witte en groene verfspetters van me af spoelen.quote:
Graag een foto van voor, na en tijdens het douchenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef maok het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen, in de douche, even de oranje, witte en groene verfspetters van me af spoelen.
Waar staat die motorloze bak dan? Of heb je die al begraven?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Barely legal staat er erg zielig bij, zo in de regen, voor huis ipv op de opritIk zla blij zijn als ik haar warm binnen in de garage kan zetten
De motor hier in de garage, de rest bij mn ouders...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar staat die motorloze bak dan? Of heb je die al begraven?
Klopt, maar in mijn geval komen ze naar mij toe. Scheelt over een paar jaar dik in de straatverboden.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, nietzman, de taakverdeling is niet helemaal duidelijk bij jou geloof ik he? IK ben degene die telkens bij al die leuke vrouwen hier is.
Maar ik houd zo van autorijdenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn geval komen ze naar mij toe. Scheelt over een paar jaar dik in de straatverboden..
Of, zoals balkenende zou zeggen:quote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn geval komen ze naar mij toe. Scheelt over een paar jaar dik in de straatverboden..
Oké:quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Graag een foto van voor, na en tijdens het douchen
Heldinquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
Oké:
Voor:
[afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
ze bedoelt kutje, niet katjequote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef MaxMark het volgende:
Geen poezels?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
Oké:
Voor:
[afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Kan wel kloppen. Had een uur voor het examen nog een ingreepquote:Op donderdag 27 september 2007 08:38 schreef teigan het volgende:
Dat moet ook, de les voor je examen moet bagger gaan, dan ga je veel rustiger je examen in..("want ik zak toch"...)
En dat in een topic met een TT over anale seksquote:
Ja erg hequote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En dat in een topic met een TT over anale seks
Overigens, Alexxxx, die slag bij Warns, heeft uiteindelijk niet veel geholpen. Zo'n 200 jaar later werd Friesland alsnog onderdeel van Holland
Das bijna net zo triest als dat 'ene verhaaltje' over New Amsterdamquote:Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja erg heVrijwillig, gaat het verhaal
Een beetje meer respect voor een ouderejaars héquote:Op donderdag 27 september 2007 03:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hier nniet.
Waar ben jij eigenlijk lid van? vast Albertus, stelletje nep Vindi's
Waar staat dat er iets mis mee is?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is er mis met anale seks?
Ja hoi, welke partij denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef MaxMark het volgende:
Of alleen nog maar als ontvangende partij.
Nou, in dit geval is geven toch echt beter dan nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, die net niet.
Ik geef door te nemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is geven toch echt beter dan nemen![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog vijhijf... nog vijhijf dagen![]()
Sinds wanneer rijd jij op je fiets in Hoogkerkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
dus nog 5 dagen veilig door hoogkerk fietsen...
Gefeliciteerd hoor![]()
Postbode's komen overal héquote:Op donderdag 27 september 2007 12:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijd jij op je fiets in Hoogkerk![]()
Oh oh oh! Ben jij die ene postbode die mij altijd rekeningen geeftquote:
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, welke partij denk je dat ik ben?.
nah, ik kom maar 1x per twee maanden in hoogkerkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh oh oh! Ben jij die ene postbode die mij altijd rekeningen geeft![]()
Niet te vaak doen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
nah, ik kom maar 1x per twee maanden in hoogkerk
Dus het eerste wat jij denkt is dat ik wel degene zal zijn die geeft?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?
Voor de beeldvorming: klikquote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?
Ik maak de roosters niet hèquote:
Af en toe een garpje moet kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus het eerste wat jij denkt is dat ik wel degene zal zijn die geeft?. Kom ik zo mannelijk over?
quote:
Ik heb je toch al geziehien.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik ben een meisjemeisje, geloof dat nou eens!
Unitas is toch aan het einde van z'n latijnquote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gister weer eens Dizkartes uitgeflikkerd, dan maar de Kar in.
En Unitas is echt.
binnekort ook maar weer ff.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga dus naar de ub.
Hoop ik voor je dat je niet in de pcruimte hoeft te zijn.quote:
Getsie, heb je er een wind gelaten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat je niet in de pcruimte hoeft te zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Getsie, heb je er een wind gelaten?
Iew..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
M'n buurmannen vinden het nodig om keihard te praten over pc's.
Gelukkig, een medestander.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat man bijt agent verhaaltje doet een beetje pijn aan m'n ogen..
ik denk er teveel bij naquote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is er mis met anale seks?
geilquote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje gehavend.Toen ik vanochtend wakker werd zaten er op allemaal mysterieuze plaatsen blauwe plekken, een gat in mijn lip en een enorme splinter in mijn hand. En nu ben ik net ook nog even van mijn fiets gedonderd en liggen mijn handen open en zit er een schaafwond op m'n kont.
![]()
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
mn stageloper viond me een nare man!
Ik zie er uit alsof ik ben mishandeld, maar hey, whatever rocks your boat.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog vijhijf... nog vijhijf dagen![]()
Mezelf zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zie er uit alsof ik ben mishandeld, maar hey, whatever rocks your boat.![]()
Wat heb je je stage loper aangedaan?
Ai. Jij valt wel vaak in de prijzenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje gehavend.Toen ik vanochtend wakker werd zaten er op allemaal mysterieuze plaatsen blauwe plekken, een gat in mijn lip en een enorme splinter in mijn hand. En nu ben ik net ook nog even van mijn fiets gedonderd en liggen mijn handen open en zit er een schaafwond op m'n kont.
![]()
onder het kopieerapparaat gelegd?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n totale aantal bh's even verdubbeld.
Als ik zie wat daar allemaal binnenkomt zijn de eisen neit zo heel hoogquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Je mag bij de 3 geen sportschoenen aan? (niet dat ik die heb)
Wat een vage shizzle. Why is dattee?
Mag je er denk je wel naar binnen met all stars?Of een rokje met beenwarmers eronder? ohmahgawd. Of met roze haar
?
groene zeep/ dreft, schuurspons. Nabehandelen met papier. En volgende keer er gewoon voor zorgen dat je altijd een paar werkhandschoenen bij je hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ketting van mijn fiets lag er af. Uiteindelijk heb ik m er weer op gekregen, echter zijn mijn handen zelfs na 5 keer handen wassen nog een beetje zwart
Meer tips zijn welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zie wat daar allemaal binnenkomt zijn de eisen neit zo heel hoogIn mn zwerverlook periode kwam ik er zo nu en dan
Ik heb mijn handen 5 keer gewassen met dreft, alleen een schuursponsje heb ik niet. En waarom nabehandelen met papier?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
groene zeep/ dreft, schuurspons. Nabehandelen met papier. En volgende keer er gewoon voor zorgen dat je altijd een paar werkhandschoenen bij je hebt.
3 nieuwe gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onder het kopieerapparaat gelegd?
Nu komt dan zoeen garpje: Had je er maar één dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n totale aantal bh's even verdubbeld.
omdat dat werkt. en zonder schuursponsje begin je niks. En hoe kun je leven zonder schuursponsje?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen 5 keer gewassen met dreft, alleen een schuursponsje heb ik niet. En waarom nabehandelen met papier?
Joh, niet zo druk om maken. Je komt er heus wel in.quote:
Dat je dat kunt betalen zegquote:
Derde was gratis, bij de Hunkemoller.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je dat kunt betalen zegDie krengen zijn altijd onheumig deur. Was blij dat mn ex geen Bhs droeg.
Ja ivm de meet enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joh, niet zo druk om maken. Je komt er heus wel in.
Dat gaat anders prima hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat dat werkt. en zonder schuursponsje begin je niks. En hoe kun je leven zonder schuursponsje?
Jawel hoor, zo ontzettend moeilijk doen ze toch niet bij de 3?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ivm de meet enzo.Anders zou ik er sowieos nooit komen.
En enmet roze haar ook denk je?
OHMAHGAWD. Im lucky dat 'breezahalto's' (om ze even zo te noemen) in zijn, dan lijk ik al minder vreemd![]()
Tuurlijk kom je er met roze haar in. Maak je niet druk!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ivm de meet enzo.Anders zou ik er sowieos nooit komen.
En enmet roze haar ook denk je?
OHMAHGAWD. Im lucky dat 'breezahalto's' (om ze even zo te noemen) in zijn, dan lijk ik al minder vreemd![]()
Nou, blijkbaar niet, want je toetsenbord is staks ook zwart...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gaat anders prima hoor![]()
Nope, want het geeft al niet meer af. Daarbij heb ik al weer vaker mijn handen gewassen, dus echt een probleem is het niet meer. Mag straks wel met vaseline smeren, omdat de handen van al dat handenwassen met zeep een beetje droog aanvoelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, want je toetsenbord is staks ook zwart...
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope, want het geeft al niet meer af. Daarbij heb ik al weer vaker mijn handen gewassen, dus echt een probleem is het niet meer. Mag straks wel met vaseline smeren, omdat de handen van al dat handenwassen met zeep een beetje droog aanvoelen.
Je mag alleen niet naar binnen als je kop de uitsmijters niet aanstaatquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Je mag bij de 3 geen sportschoenen aan? (niet dat ik die heb)
Wat een vage shizzle. Why is dattee?
Mag je er denk je wel naar binnen met all stars?Of een rokje met beenwarmers eronder? ohmahgawd. Of met roze haar
?
Jaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
Heu. Zie ik daar nou een brandweerauto achter de quote
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor het verkloten van de lay-outOf zie ik dat nou raar?
Rozegespoten flexibele elektriciteitsleidingen. 8).quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Nietz; wat zijn die roze dingen? T lijken wel op cyber lox![]()
Dus dat ben ik voor jou? Een stel tieten?quote:
Ik zou graag beter omschrijven wat jij voor me bent, maar daar heeft images.google.com niet genoeg plaatjes voorquote:Op donderdag 27 september 2007 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus dat ben ik voor jou? Een stel tieten?.
Oke danquote:Op donderdag 27 september 2007 18:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Rozegespoten flexibele elektriciteitsleidingen. 8).
Dat is m'n neefje in het ChrisWillypak in gevecht met een ander neefje.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke dan.
Wat is dat uberhaupt voor foto. Dat vraag ik me al maanden af.
Wie is ChrisWilly.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is m'n neefje in het ChrisWillypak in gevecht met een ander neefje.
Dit niveau of ga j anders dood van de honger?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:32 schreef Aryon het volgende:
Riiiiiiiiight. Wat een niveau weer hier.Ik ga eten anders hou ik het niet vol.
Mwah.. Ik ga niet dood van de honger, maar als ik niks eet hou ik dit niveau niet vol denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit niveau of ga j anders dood van de honger?
Chris Willy is de natuurlijke bewoner van de planeet Glavoetje, een kek klein stukje aarde wat zich bevind op een afstand van 23.5 kilometer van het aardoppervlak. Op deze planeet is hij constant in gevecht met de Glavoetjenaren, afstammelingen van Marie Ohlinger, een amishvrouw die in 1845 haar man Joseph ontvluchtte in een zelfgebouwde zeepkistraket, om het geheime levenselixer in handen te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie is ChrisWilly.
Restjes brood.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef nietzman het volgende:
Je mag 'm zien als je je laatste stukje brood op komt eten.
Of tenminste, de stukjes die al gemonteerd zijn.
Awwwwwww!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou graag beter omschrijven wat jij voor me bent, maar daar heeft images.google.com niet genoeg plaatjes voor
En jij houdt je er niet aanquote:Op donderdag 27 september 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
MODBREAK
Kan het nu eens uit zijn met dat gebagger met die plaatjes ja!!
MODBREAK
Ik meende het ook heel erg en zoquote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij houdt je er niet aan![]()
2cv. auto. gepland onderhoud. Geloof me, een kernbom is minder gevaarlijk vergelijken met die combinatiequote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje! What happened?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv. auto. gepland onderhoud. Geloof me, een kernbom is minder gevaarlijk vergelijken met die combinatie
Maar ja, ze rijdt nog wel, dat is het belangrijkstquote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Ik kan me er iets bij voorstellen ja.
Zo vroeg ben je al sinds de negende niet meer geweest, waarschijnlijk. Was gister zo vermoeiend?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Onderstaande mag ingelijst worden, mensen.
En hang het daarna ergens goed zichtbaar op,
zodat ook alle ongelovigen en slechtzienden het kunnen lezen:
Ik ga naar bed.
Ik ben idd even naar het News Cafe geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef Grulez het volgende:
Rustig hier. Iedereen is zeker de kroeg in...
Risk borrel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben idd even naar het News Cafe geweest
Hey, leuk liedje.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef Jesse_ het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=h4bBysjGcjo [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok heeft hier gister een tekst op de wc-muur geschreven.. in binair
De ene was makkelijk te ontcijferen, de korte. Maar die lange heb ik de eerste vijf regels gedaan, maar voglens mij zit er een foutje in. Ik denk dat het moet beginnen met 'wie dit leest is'
Als dat zo is heeft ze een 0 vergeten
Irritant gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Veel plezier! Ik ga me door de regen richting ub begeven, maar de cd die ik op heb staan is zo mooi dat ik 'm eigenlijk nog uit wil luisteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
over een paar minuten richting limburg
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga me door de regen richting ub begeven, maar de cd die ik op heb staan is zo mooi dat ik 'm eigenlijk nog uit wil luisteren...
Niets dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 05:30 schreef Grulez het volgende:
ik had trouwens vorige week een borrel van de ex voorzitter van risk (voor wat het waard is...).
Kunnen jullie gewoon met elkaar omgaan, of vind je het toch een lastige situatie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:57 schreef teigan het volgende:
Ja, ik heb het gelezen..
Bizar zeg!!!
Het is echt bizar wat ik nou weer heb..
Van als die AIO's die hier rondlopen, is uitgerekend mijn ex degene die het practicum gaat leiden wat ik nu in elkaar draai..... Bizar...
Kom ik op school aan, geen leraar. En de leraar komt uit Afrika (een neger dus)quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:18 schreef MaxMark het volgende:
7:30 opstaan... Dat zijn geen tijden voor een neger.
Even niet niet-serieus... wat is haptotherapie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
Goede stap DaD, dat kan helpen... Ik heb in het begin van dit jaar nog haptotherapie gedaan om me beter in mijn lijf te voelen, en dat hielp wel.
Ok heren, nu mag het wel weer niet serieus
Ik moest ook googlen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even niet niet-serieus... wat is haptotherapie?
Klikquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even niet niet-serieus... wat is haptotherapie?
Als het snel klikt met elkaar en het gaat goed, die dagen dat je bij elkaar bent, dan moet het toch wel kunnen imo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
Ja dat is een woord![]()
ik snap alleen nooit zo goed hoe mensen nou een relatie aan kunnen gaan met een bijna volslagen vreemde
jij wil iemand eerst een jaar lang goed leren kennen voordat je haar in overweging neemt als eventuele vriendin?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
Ja dat is een woord![]()
ik snap alleen nooit zo goed hoe mensen nou een relatie aan kunnen gaan met een bijna volslagen vreemde
Allereerste psych/proffesionele hulp?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry MM. Je mag nu wel weer gaan ouwehoeren hoor..
Graag, nietz..
En teigan, dat 'in m'n eentje' geloof ik niet meer zo, dus ik heb komende maandag voor het eerst een afspraak bij een psycholoog, wat ik doodeng vind...
Ik bedoel meer elkaar na een paar keer zoenen vriendje en vriendinnetje noemenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef teigan het volgende:
[..]
jij wil iemand eerst een jaar lang goed leren kennen voordat je haar in overweging neemt als eventuele vriendin?
Ik den kdat je gewoon een paar keer flink op je bek moet gaan bij zulk soort dingen, en dan steeds beter weet wat je zoekt, en dan kan je best met iemand een relatie aangaan terwijl je die nog niet zo goed kent..
(ik kende mik_infra nog geen week voordat we voor het eerst zoenden, maar ik had al wel een beeld van hoe hij is, en dat bleek ook het juiste beeld te zijn uiteindelijk)
ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van hoe snel je met iemand zoent..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer elkaar na een paar keer zoenen vriendje en vriendinnetje noemen
gelijk dat 'officiele' plakkertje erop zegmaar :p
Zelfs dan, ik hou er gewoon niet van, dat bijna overhaastequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van hoe snel je met iemand zoent..
Als je iedere donderdagavond een ander pakt kan ik me voorsteleln dat je er niet zo snel van ondersteboven bent..
Zullen we vriendje en vriendinnetje zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:53 schreef nietzman het volgende:
Verkering is pas een dom woord.
Noem het gewoon een scharrelquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef Aryon het volgende:
[..]
Zullen we vriendje en vriendinnetje zijn?Hoe cool is dat als je dat tegen een meiske zegt. Ach, heb ook pas 3 weken, dus kan nog niet echt spreken van een relatie (of welk ander woord daarvoor dan ook). Gelukkig komt ze vanaaf naar Grunn. ^^ Kunnen we daar even over discusieren.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Noem het gewoon een scharrel [afbeelding]
Precies jaquote:
http://www.paulschou.com/tools/xlate/quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe kun je binair dingesen? Schrijven dan? Ik heb sowieso geen verstand van binaire dingen, ik moest het zelfs googlen
maar dan moet je ook nog de nummers van de ascii chars wetenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://www.paulschou.com/tools/xlate/
hier ene translator
als je het binaire topic van laatst erbij pakt kun je alles vertalen
Die heb ik afgelopen woensdag gehad. Maar dat is nu alweer over gelukkig. ^^quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het binair vertaalt!
Wie dit leest is gek! Lang leve gekke nerds.
Dat staat er, en op de andere kant 'proost!'
maok, je had 2 foutjes gemaakt. Ergens een 0 te weinig en ergens een 1 teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |