ik denk er teveel bij naquote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is er mis met anale seks?
geilquote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje gehavend.Toen ik vanochtend wakker werd zaten er op allemaal mysterieuze plaatsen blauwe plekken, een gat in mijn lip en een enorme splinter in mijn hand. En nu ben ik net ook nog even van mijn fiets gedonderd en liggen mijn handen open en zit er een schaafwond op m'n kont.
![]()
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
mn stageloper viond me een nare man!
Ik zie er uit alsof ik ben mishandeld, maar hey, whatever rocks your boat.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog vijhijf... nog vijhijf dagen![]()
Mezelf zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zie er uit alsof ik ben mishandeld, maar hey, whatever rocks your boat.![]()
Wat heb je je stage loper aangedaan?
Ai. Jij valt wel vaak in de prijzenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje gehavend.Toen ik vanochtend wakker werd zaten er op allemaal mysterieuze plaatsen blauwe plekken, een gat in mijn lip en een enorme splinter in mijn hand. En nu ben ik net ook nog even van mijn fiets gedonderd en liggen mijn handen open en zit er een schaafwond op m'n kont.
![]()
onder het kopieerapparaat gelegd?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n totale aantal bh's even verdubbeld.
Als ik zie wat daar allemaal binnenkomt zijn de eisen neit zo heel hoogquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Je mag bij de 3 geen sportschoenen aan? (niet dat ik die heb)
Wat een vage shizzle. Why is dattee?
Mag je er denk je wel naar binnen met all stars?Of een rokje met beenwarmers eronder? ohmahgawd. Of met roze haar
?
groene zeep/ dreft, schuurspons. Nabehandelen met papier. En volgende keer er gewoon voor zorgen dat je altijd een paar werkhandschoenen bij je hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ketting van mijn fiets lag er af. Uiteindelijk heb ik m er weer op gekregen, echter zijn mijn handen zelfs na 5 keer handen wassen nog een beetje zwart
Meer tips zijn welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zie wat daar allemaal binnenkomt zijn de eisen neit zo heel hoogIn mn zwerverlook periode kwam ik er zo nu en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |