Ja hoi, welke partij denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef MaxMark het volgende:
Of alleen nog maar als ontvangende partij.
Nou, in dit geval is geven toch echt beter dan nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, die net niet.
Ik geef door te nemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is geven toch echt beter dan nemen![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog vijhijf... nog vijhijf dagen![]()
Sinds wanneer rijd jij op je fiets in Hoogkerkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
dus nog 5 dagen veilig door hoogkerk fietsen...
Gefeliciteerd hoor![]()
Postbode's komen overal héquote:Op donderdag 27 september 2007 12:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijd jij op je fiets in Hoogkerk![]()
Oh oh oh! Ben jij die ene postbode die mij altijd rekeningen geeftquote:
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, welke partij denk je dat ik ben?.
nah, ik kom maar 1x per twee maanden in hoogkerkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh oh oh! Ben jij die ene postbode die mij altijd rekeningen geeft![]()
Niet te vaak doen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
nah, ik kom maar 1x per twee maanden in hoogkerk
Dus het eerste wat jij denkt is dat ik wel degene zal zijn die geeft?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?
Voor de beeldvorming: klikquote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?
Ik maak de roosters niet hèquote:
Af en toe een garpje moet kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus het eerste wat jij denkt is dat ik wel degene zal zijn die geeft?. Kom ik zo mannelijk over?
quote:
Ik heb je toch al geziehien.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik ben een meisjemeisje, geloof dat nou eens!
Unitas is toch aan het einde van z'n latijnquote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gister weer eens Dizkartes uitgeflikkerd, dan maar de Kar in.
En Unitas is echt.
binnekort ook maar weer ff.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga dus naar de ub.
Hoop ik voor je dat je niet in de pcruimte hoeft te zijn.quote:
Getsie, heb je er een wind gelaten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat je niet in de pcruimte hoeft te zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Getsie, heb je er een wind gelaten?
Iew..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
M'n buurmannen vinden het nodig om keihard te praten over pc's.
Gelukkig, een medestander.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat man bijt agent verhaaltje doet een beetje pijn aan m'n ogen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |