Dankjewel.quote:
Dat ga ik zo doen, in de douche, even de oranje, witte en groene verfspetters van me af spoelen.quote:
Graag een foto van voor, na en tijdens het douchenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef maok het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen, in de douche, even de oranje, witte en groene verfspetters van me af spoelen.
Waar staat die motorloze bak dan? Of heb je die al begraven?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Barely legal staat er erg zielig bij, zo in de regen, voor huis ipv op de opritIk zla blij zijn als ik haar warm binnen in de garage kan zetten
De motor hier in de garage, de rest bij mn ouders...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar staat die motorloze bak dan? Of heb je die al begraven?
Klopt, maar in mijn geval komen ze naar mij toe. Scheelt over een paar jaar dik in de straatverboden.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, nietzman, de taakverdeling is niet helemaal duidelijk bij jou geloof ik he? IK ben degene die telkens bij al die leuke vrouwen hier is.
Maar ik houd zo van autorijdenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn geval komen ze naar mij toe. Scheelt over een paar jaar dik in de straatverboden..
Of, zoals balkenende zou zeggen:quote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn geval komen ze naar mij toe. Scheelt over een paar jaar dik in de straatverboden..
Oké:quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Graag een foto van voor, na en tijdens het douchen
Heldinquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
Oké:
Voor:
[afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
ze bedoelt kutje, niet katjequote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef MaxMark het volgende:
Geen poezels?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef maok het volgende:
[..]
Oké:
Voor:
[afbeelding]
Tijdens:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Kan wel kloppen. Had een uur voor het examen nog een ingreepquote:Op donderdag 27 september 2007 08:38 schreef teigan het volgende:
Dat moet ook, de les voor je examen moet bagger gaan, dan ga je veel rustiger je examen in..("want ik zak toch"...)
En dat in een topic met een TT over anale seksquote:
Ja erg hequote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En dat in een topic met een TT over anale seks
Overigens, Alexxxx, die slag bij Warns, heeft uiteindelijk niet veel geholpen. Zo'n 200 jaar later werd Friesland alsnog onderdeel van Holland
Das bijna net zo triest als dat 'ene verhaaltje' over New Amsterdamquote:Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja erg heVrijwillig, gaat het verhaal
Een beetje meer respect voor een ouderejaars héquote:Op donderdag 27 september 2007 03:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hier nniet.
Waar ben jij eigenlijk lid van? vast Albertus, stelletje nep Vindi's
Waar staat dat er iets mis mee is?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is er mis met anale seks?
Ja hoi, welke partij denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef MaxMark het volgende:
Of alleen nog maar als ontvangende partij.
Nou, in dit geval is geven toch echt beter dan nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, die net niet.
Ik geef door te nemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is geven toch echt beter dan nemen![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog vijhijf... nog vijhijf dagen![]()
Sinds wanneer rijd jij op je fiets in Hoogkerkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
dus nog 5 dagen veilig door hoogkerk fietsen...
Gefeliciteerd hoor![]()
Postbode's komen overal héquote:Op donderdag 27 september 2007 12:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijd jij op je fiets in Hoogkerk![]()
Oh oh oh! Ben jij die ene postbode die mij altijd rekeningen geeftquote:
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, welke partij denk je dat ik ben?.
nah, ik kom maar 1x per twee maanden in hoogkerkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh oh oh! Ben jij die ene postbode die mij altijd rekeningen geeft![]()
Niet te vaak doen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
nah, ik kom maar 1x per twee maanden in hoogkerk
Dus het eerste wat jij denkt is dat ik wel degene zal zijn die geeft?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?
Voor de beeldvorming: klikquote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nog nooit dat filmpje van de keeper van Den Haag gezien?
Ik maak de roosters niet hèquote:
Af en toe een garpje moet kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus het eerste wat jij denkt is dat ik wel degene zal zijn die geeft?. Kom ik zo mannelijk over?
quote:
Ik heb je toch al geziehien.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Ik ben een meisjemeisje, geloof dat nou eens!
Unitas is toch aan het einde van z'n latijnquote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gister weer eens Dizkartes uitgeflikkerd, dan maar de Kar in.
En Unitas is echt.
binnekort ook maar weer ff.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga dus naar de ub.
Hoop ik voor je dat je niet in de pcruimte hoeft te zijn.quote:
Getsie, heb je er een wind gelaten?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat je niet in de pcruimte hoeft te zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Getsie, heb je er een wind gelaten?
Iew..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
M'n buurmannen vinden het nodig om keihard te praten over pc's.
Gelukkig, een medestander.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat man bijt agent verhaaltje doet een beetje pijn aan m'n ogen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |