Als het snel klikt met elkaar en het gaat goed, die dagen dat je bij elkaar bent, dan moet het toch wel kunnen imo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
Ja dat is een woord![]()
ik snap alleen nooit zo goed hoe mensen nou een relatie aan kunnen gaan met een bijna volslagen vreemde
jij wil iemand eerst een jaar lang goed leren kennen voordat je haar in overweging neemt als eventuele vriendin?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
Ja dat is een woord![]()
ik snap alleen nooit zo goed hoe mensen nou een relatie aan kunnen gaan met een bijna volslagen vreemde
Allereerste psych/proffesionele hulp?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry MM. Je mag nu wel weer gaan ouwehoeren hoor..
Graag, nietz..
En teigan, dat 'in m'n eentje' geloof ik niet meer zo, dus ik heb komende maandag voor het eerst een afspraak bij een psycholoog, wat ik doodeng vind...
Ik bedoel meer elkaar na een paar keer zoenen vriendje en vriendinnetje noemenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef teigan het volgende:
[..]
jij wil iemand eerst een jaar lang goed leren kennen voordat je haar in overweging neemt als eventuele vriendin?
Ik den kdat je gewoon een paar keer flink op je bek moet gaan bij zulk soort dingen, en dan steeds beter weet wat je zoekt, en dan kan je best met iemand een relatie aangaan terwijl je die nog niet zo goed kent..
(ik kende mik_infra nog geen week voordat we voor het eerst zoenden, maar ik had al wel een beeld van hoe hij is, en dat bleek ook het juiste beeld te zijn uiteindelijk)
ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van hoe snel je met iemand zoent..quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer elkaar na een paar keer zoenen vriendje en vriendinnetje noemen
gelijk dat 'officiele' plakkertje erop zegmaar :p
Zelfs dan, ik hou er gewoon niet van, dat bijna overhaastequote:Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van hoe snel je met iemand zoent..
Als je iedere donderdagavond een ander pakt kan ik me voorsteleln dat je er niet zo snel van ondersteboven bent..
Zullen we vriendje en vriendinnetje zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:53 schreef nietzman het volgende:
Verkering is pas een dom woord.
Noem het gewoon een scharrelquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef Aryon het volgende:
[..]
Zullen we vriendje en vriendinnetje zijn?Hoe cool is dat als je dat tegen een meiske zegt. Ach, heb ook pas 3 weken, dus kan nog niet echt spreken van een relatie (of welk ander woord daarvoor dan ook). Gelukkig komt ze vanaaf naar Grunn. ^^ Kunnen we daar even over discusieren.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Noem het gewoon een scharrel [afbeelding]
Precies jaquote:
http://www.paulschou.com/tools/xlate/quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe kun je binair dingesen? Schrijven dan? Ik heb sowieso geen verstand van binaire dingen, ik moest het zelfs googlen
maar dan moet je ook nog de nummers van de ascii chars wetenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
http://www.paulschou.com/tools/xlate/
hier ene translator
als je het binaire topic van laatst erbij pakt kun je alles vertalen
Die heb ik afgelopen woensdag gehad. Maar dat is nu alweer over gelukkig. ^^quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het binair vertaalt!
Wie dit leest is gek! Lang leve gekke nerds.
Dat staat er, en op de andere kant 'proost!'
maok, je had 2 foutjes gemaakt. Ergens een 0 te weinig en ergens een 1 teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |