abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 10:57:26 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53538548
Is idd wel erg jong ja
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53538777
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:57 schreef teigan het volgende:
Ja, ik heb het gelezen..
Bizar zeg!!!

Het is echt bizar wat ik nou weer heb..

Van als die AIO's die hier rondlopen, is uitgerekend mijn ex degene die het practicum gaat leiden wat ik nu in elkaar draai..... Bizar...
Kunnen jullie gewoon met elkaar omgaan, of vind je het toch een lastige situatie?

Op m'n tiende duurde het nog drie jaar voor ik zelfs maar ging zoenen met iemand. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53538960
Ik vind het ergens wel een lastige situatie, het is al wel 6 jaar uit ofzo, maar ik heb me zo ongelooflijk kut gevoeld nadat het uitging, en spoorde toen echt helemaal niet meer..
Na een jaar konden we wel weer leuk met elkaar omgaan, maar dat is later gewoon weer verwaterd..
Maar de vorige keer dat ik met hem samen moest werken zat ik niet lekker in mijn vel, en toen ging dat dus absoluut niet, ik wist me echt geen houding te geven..

Alleen lijk ik nu overal met hem geconfronteerd te worden, word ik lid van Gica, blijkt hij ook lid te zijn, en nu dit weer..
Het is gewoon raar, en het zal heus wel goedkomen, maar 2 maanden geleden had ik nog zoiets van ik zie hem nooit meer, en nu ineens overal..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53539153
Lastig teigan... Wat duidelijk lijkt is dat je, als je tegenover hem staat, zelfvertrouwen moet voelen en uitstralen, omdat het anders mis gaat waarschijnlijk. Succes daarmee. . Met m'n eerste ex zou ik bij zoiets geen moeite hebben, maar m'n tweede hoef ik toch echt niet tegen te komen...

Ik vind dat zo naar he. Twee jaar lang was hij de persoon die het allermeeste van me wist, meer dan wie ook, en dan ineens is dat over, zodanig zelfs dat je elkaar waarschijnlijk haat tot in het diepst van je wezen. Juist omdat hij me zo goed kende en dondersgoed wist wat ie me aandeed door tegen me te liegen en achter m'n rug om met anderen te bedriegen. Alle mooie momenten die je ooit samen hebt gedeeld (al hebben ze voor hem natuurlijk nooit zoveel betekend als voor mij), zijn in 1 klap niets meer waard.
pi_53539260
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 08:18 schreef MaxMark het volgende:
7:30 opstaan... Dat zijn geen tijden voor een neger.
Kom ik op school aan, geen leraar. En de leraar komt uit Afrika (een neger dus)
pi_53539318
Voor mij viel toen mijn wereld in duigen even..
Vooral omdat ik eigenlijk al een hele tijd wist dat het niet goed ging, maar teveel af liet hangen van de mening van mijn omgeving ("hij is zo lief voor je, jullie passen zo goed bij elkaar")..

En toen was hij ineens verliefd op een vriendin van mij, 20 kilo lichter(dat deed mij vooral pijn, ik was al zo onzeker over mijn gewicht toen)...
Ergens was ik dus heel opgelucht dat het uit was, maar ik voelde me ergens ook zo gebruikt. En het is heel raar, een jaar lang zoveel samen en ineens is het over, en kan je niets meer bij hem kwijt zeg maar.
Het was bij mij net de klap die mijn zelfvertrouwen niet meer aankon.. En ik heb best een leuke tijd met hem gehad, en het stelde ook best wat voor, en achteraf zie ik ook wel dat we eigenlijk gruwelijk verschillend waren, maarja, ik voel me er gewoon ongemakkelijk bij hoe ik me daarna heb gedragen, niet alleen tegenover hem, maar tegenover meer mensen in mijn omgeving.
(en tegen mezelf, ik ben echt niet lief voor mezelf geweest)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53539545
Knuffel! .

Bij mij riep m'n omgeving juist al tijden dat ik er mee moest kappen, zij zagen wat ik in mijn verliefdheid niet zag. Dat het niet normaal is om er na goed anderhalf jaar achter te komen dat zijn naam niet klopt, bijvoorbeeld. Het deed heel veel pijn om erachter te komen wat ie me al die tijd aan heeft gedaan, en dat doet het nog. Zit de tranen terug te bijten nu, hehe. Het is zo slecht voor je zelfvertrouwen (wat al niet bepaald erg hoog was) om te zien dat er al die tijd iemand anders (meerdere iemanden andersen eigenlijk) was (waren) die ie waarschijnlijk leuker vond. Ik was goed voor de seks, meer niet. Het kon toch niet anders dan dat ik dan een slecht mens was? Die gedachte ben ik nog lang niet kwijt en dat gaat me in m'n eentje ook niet lukken, ben ik achter.
pi_53539554
En nu zit ik te janken. .
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:34:57 #260
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53539590
Oh, kusje?
Ik ga naar huis.
pi_53539632
Knuffel voor DaD..

Ik moest ook ff diep ademhalen. Het is niet alleen die relatie die dat gevoel bij mij heeft veroorzaakt, het was bij mij een soort van terugslag na een periode waarin ik een heel klein beetje begon te geloven dat ik de moeite waard was...
Maar het is heel moeilijk om vanuit weinig weer in jezelf te gaan geloven, en moeilijk om in je eentje te redden, maar je kan het wel, daar ben ik van overtuigd.

pi_53539730
Sorry MM. Je mag nu wel weer gaan ouwehoeren hoor. .

Graag, nietz. .

En teigan, dat 'in m'n eentje' geloof ik niet meer zo, dus ik heb komende maandag voor het eerst een afspraak bij een psycholoog, wat ik doodeng vind...
pi_53539932
Goede stap DaD, dat kan helpen... Ik heb in het begin van dit jaar nog haptotherapie gedaan om me beter in mijn lijf te voelen, en dat hielp wel.

Ok heren, nu mag het wel weer niet serieus
pi_53539949
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:46 schreef teigan het volgende:
Goede stap DaD, dat kan helpen... Ik heb in het begin van dit jaar nog haptotherapie gedaan om me beter in mijn lijf te voelen, en dat hielp wel.

Ok heren, nu mag het wel weer niet serieus
Even niet niet-serieus... wat is haptotherapie?
pi_53539969
Yay, ik ga weer dansen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_53540005
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik moest ook googlen. .
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 11:50:27 #267
Maffe Fries
pi_53540030
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Klik
pi_53540233
Ik weet nog niet precies wat ik me erbij moet voorstellen... Zit je met zo''n therapeut daar die je de hele tijd aan zit te raken? Ik weet niet of ik dat wel zo prettig zou vinden...
pi_53540264
Linkje van Peterselieman geeft het wel goed weer.

Door middel van aanrakingen je weer bewust worden van je lijf... En het is ook heel erg over hoe je dus in het leven staat, en hoe het anders kan zeg maar.
Ik had vantevoren echt het idee dat het heel zweverig zou zijn, het is ook best apart, maar het werkt wel, hoe vaag het ook eigenlijk is.
pi_53540318
Homeopatie voor de geest
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 12:03:49 #271
Maffe Fries
pi_53540393
Ik zal er vandoor

(even naar een buluitreiking)
pi_53541050
Hou eens op met die serieuze praat.. het is bij mij nu een tijdje uit met mn ex, en ik voel me dr niet echt prettig bij. Vooral de momenten dat ik zo lekker alleen hier thuis zit zijn nog best wel klote. En ik heb best veel vrienden, alleen zijn die allemaal aan het werk overdag.. de momenten alleen zijn echt heel erg kut.. nog steeds.. en het is al 2 maand uit

en dan moeten jullie me er ook nog weer op wijzen
Hajeto!
pi_53541232
Get over it,
of get a job
pi_53541801
joah.. ben dr mee bezig als ik ook dingen te doen heb ik er niks aan het handje.. als ik alleen ben maalt er steeds van alles door mn hoofd heen.. maar ach.. komt wel goed
Hajeto!
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:26:48 #276
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_53542626
Ik ben blij dat ik weer een vriendin heb eigenlijk. Alleen dat ze alleen maar int weekend kan langskomen is wel jammer, maar aan de ene kant ook wel relaxt. Zit je nog niet zo op elkaars lip. Wel belangrijk als de relatie pas net begonnen is. En verder kan ik goed met haar opschieten en praten, wat bij mij belangrijk is, aangezien ik niet zown praat-graag persoon ben. En ik zelf veel gevoelens opkrop (is dat een woord eig.?)

Groepsknuffel voor iedereen die het moeilijk heeft.
Slay the dragon in your dreams!
pi_53542850
Ja dat is een woord
ik snap alleen nooit zo goed hoe mensen nou een relatie aan kunnen gaan met een bijna volslagen vreemde
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:46:07 #278
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_53543145
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
Ja dat is een woord
ik snap alleen nooit zo goed hoe mensen nou een relatie aan kunnen gaan met een bijna volslagen vreemde
Als het snel klikt met elkaar en het gaat goed, die dagen dat je bij elkaar bent, dan moet het toch wel kunnen imo.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:46:10 #279
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53543146
Moi.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_53543156
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef Jesse_ het volgende:
Ja dat is een woord
jij wil iemand eerst een jaar lang goed leren kennen voordat je haar in overweging neemt als eventuele vriendin?

Ik den kdat je gewoon een paar keer flink op je bek moet gaan bij zulk soort dingen, en dan steeds beter weet wat je zoekt, en dan kan je best met iemand een relatie aangaan terwijl je die nog niet zo goed kent..
(ik kende mik_infra nog geen week voordat we voor het eerst zoenden, maar ik had al wel een beeld van hoe hij is, en dat bleek ook het juiste beeld te zijn uiteindelijk)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 14:04:12 #281
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53543615
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry MM. Je mag nu wel weer gaan ouwehoeren hoor. .

Graag, nietz. .

En teigan, dat 'in m'n eentje' geloof ik niet meer zo, dus ik heb komende maandag voor het eerst een afspraak bij een psycholoog, wat ik doodeng vind...
Allereerste psych/proffesionele hulp?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_53543990
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef teigan het volgende:

[..]

jij wil iemand eerst een jaar lang goed leren kennen voordat je haar in overweging neemt als eventuele vriendin?

Ik den kdat je gewoon een paar keer flink op je bek moet gaan bij zulk soort dingen, en dan steeds beter weet wat je zoekt, en dan kan je best met iemand een relatie aangaan terwijl je die nog niet zo goed kent..
(ik kende mik_infra nog geen week voordat we voor het eerst zoenden, maar ik had al wel een beeld van hoe hij is, en dat bleek ook het juiste beeld te zijn uiteindelijk)
Ik bedoel meer elkaar na een paar keer zoenen vriendje en vriendinnetje noemen
gelijk dat 'officiele' plakkertje erop zegmaar :p
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2007 @ 14:39:33 #283
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_53544488
Ik heb het binair vertaalt!

Wie dit leest is gek! Lang leve gekke nerds.

Dat staat er, en op de andere kant 'proost!'

maok, je had 2 foutjes gemaakt. Ergens een 0 te weinig en ergens een 1 teveel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_53544535
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik bedoel meer elkaar na een paar keer zoenen vriendje en vriendinnetje noemen
gelijk dat 'officiele' plakkertje erop zegmaar :p
ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van hoe snel je met iemand zoent..
Als je iedere donderdagavond een ander pakt kan ik me voorsteleln dat je er niet zo snel van ondersteboven bent..
pi_53544686
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:41 schreef teigan het volgende:

[..]

ik denk dat dat ook gewoon afhankelijk is van hoe snel je met iemand zoent..
Als je iedere donderdagavond een ander pakt kan ik me voorsteleln dat je er niet zo snel van ondersteboven bent..
Zelfs dan, ik hou er gewoon niet van, dat bijna overhaaste
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:53:42 #286
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53544846
Verkering is pas een dom woord.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:05:02 #287
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_53545206
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:53 schreef nietzman het volgende:
Verkering is pas een dom woord.
Zullen we vriendje en vriendinnetje zijn? Hoe cool is dat als je dat tegen een meiske zegt. Ach, heb ook pas 3 weken, dus kan nog niet echt spreken van een relatie (of welk ander woord daarvoor dan ook). Gelukkig komt ze vanaaf naar Grunn. ^^ Kunnen we daar even over discusieren.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 september 2007 @ 15:16:41 #288
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53545536
Hoe kun je binair dingesen? Schrijven dan? Ik heb sowieso geen verstand van binaire dingen, ik moest het zelfs googlen
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_53545608
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef Aryon het volgende:

[..]

Zullen we vriendje en vriendinnetje zijn? Hoe cool is dat als je dat tegen een meiske zegt. Ach, heb ook pas 3 weken, dus kan nog niet echt spreken van een relatie (of welk ander woord daarvoor dan ook). Gelukkig komt ze vanaaf naar Grunn. ^^ Kunnen we daar even over discusieren.
Noem het gewoon een scharrel
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 september 2007 @ 15:33:49 #290
Maffe Fries
pi_53545951
Ik zal er weer eens vandoor
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:34:25 #291
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_53545979
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Noem het gewoon een scharrel [afbeelding]

Met potentie.

Ik ga maar even wat boodschapjes doen.
pi_53546024
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Aryon het volgende:

[..]

Met potentie.
Precies ja

Je begint het al te begrijpen
pi_53547175
Daar zou een afkorting voor moeten komen. Een SMP ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2007 @ 16:34:52 #294
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_53547544
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe kun je binair dingesen? Schrijven dan? Ik heb sowieso geen verstand van binaire dingen, ik moest het zelfs googlen
http://www.paulschou.com/tools/xlate/
hier ene translator
als je het binaire topic van laatst erbij pakt kun je alles vertalen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_53547947
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

http://www.paulschou.com/tools/xlate/
hier ene translator
als je het binaire topic van laatst erbij pakt kun je alles vertalen
maar dan moet je ook nog de nummers van de ascii chars weten
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:58:04 #296
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53548104
Pff ik voel een herfstdip opkomen
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:26:51 #297
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_53548764
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:58 schreef Grulez het volgende:
Pff ik voel een herfstdip opkomen
Die heb ik afgelopen woensdag gehad. Maar dat is nu alweer over gelukkig. ^^

En ik vind SMP wel leuk eig.
pi_53549970
Goede avond. Nieuwe schoenen, Waar ik eigenlijk niet goed op kan lopen maar die te mooi waren.

Mensen nog wilde plannen voor vanavond?
pi_53550046
Wat voor schoenen?

En geen wilde plannen, morgenochtend werken
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:28:01 #300
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53550083
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het binair vertaalt!

Wie dit leest is gek! Lang leve gekke nerds.

Dat staat er, en op de andere kant 'proost!'

maok, je had 2 foutjes gemaakt. Ergens een 0 te weinig en ergens een 1 teveel
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_53550100
Donkergroene met een hakje.

Wat voor werk doe je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')