Hey, leuk liedje.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:40 schreef Jesse_ het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=h4bBysjGcjo [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok heeft hier gister een tekst op de wc-muur geschreven.. in binair
De ene was makkelijk te ontcijferen, de korte. Maar die lange heb ik de eerste vijf regels gedaan, maar voglens mij zit er een foutje in. Ik denk dat het moet beginnen met 'wie dit leest is'
Als dat zo is heeft ze een 0 vergeten
Irritant gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Veel plezier! Ik ga me door de regen richting ub begeven, maar de cd die ik op heb staan is zo mooi dat ik 'm eigenlijk nog uit wil luisteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
over een paar minuten richting limburg
herkenbaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga me door de regen richting ub begeven, maar de cd die ik op heb staan is zo mooi dat ik 'm eigenlijk nog uit wil luisteren...
Niets dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 05:30 schreef Grulez het volgende:
ik had trouwens vorige week een borrel van de ex voorzitter van risk (voor wat het waard is...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |