Rozegespoten flexibele elektriciteitsleidingen. 8).quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Nietz; wat zijn die roze dingen? T lijken wel op cyber lox![]()
Dus dat ben ik voor jou? Een stel tieten?quote:
Ik zou graag beter omschrijven wat jij voor me bent, maar daar heeft images.google.com niet genoeg plaatjes voorquote:Op donderdag 27 september 2007 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus dat ben ik voor jou? Een stel tieten?.
Oke danquote:Op donderdag 27 september 2007 18:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Rozegespoten flexibele elektriciteitsleidingen. 8).
Dat is m'n neefje in het ChrisWillypak in gevecht met een ander neefje.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke dan.
Wat is dat uberhaupt voor foto. Dat vraag ik me al maanden af.
Wie is ChrisWilly.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is m'n neefje in het ChrisWillypak in gevecht met een ander neefje.
Dit niveau of ga j anders dood van de honger?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:32 schreef Aryon het volgende:
Riiiiiiiiight. Wat een niveau weer hier.Ik ga eten anders hou ik het niet vol.
Mwah.. Ik ga niet dood van de honger, maar als ik niks eet hou ik dit niveau niet vol denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit niveau of ga j anders dood van de honger?
Chris Willy is de natuurlijke bewoner van de planeet Glavoetje, een kek klein stukje aarde wat zich bevind op een afstand van 23.5 kilometer van het aardoppervlak. Op deze planeet is hij constant in gevecht met de Glavoetjenaren, afstammelingen van Marie Ohlinger, een amishvrouw die in 1845 haar man Joseph ontvluchtte in een zelfgebouwde zeepkistraket, om het geheime levenselixer in handen te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie is ChrisWilly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |