ik denk er teveel bij naquote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is er mis met anale seks?
geilquote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje gehavend.Toen ik vanochtend wakker werd zaten er op allemaal mysterieuze plaatsen blauwe plekken, een gat in mijn lip en een enorme splinter in mijn hand. En nu ben ik net ook nog even van mijn fiets gedonderd en liggen mijn handen open en zit er een schaafwond op m'n kont.
![]()
Mission Accomplished.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
mn stageloper viond me een nare man!
Ik zie er uit alsof ik ben mishandeld, maar hey, whatever rocks your boat.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Renesite het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog vijhijf... nog vijhijf dagen![]()
Mezelf zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zie er uit alsof ik ben mishandeld, maar hey, whatever rocks your boat.![]()
Wat heb je je stage loper aangedaan?
Ai. Jij valt wel vaak in de prijzenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een beetje gehavend.Toen ik vanochtend wakker werd zaten er op allemaal mysterieuze plaatsen blauwe plekken, een gat in mijn lip en een enorme splinter in mijn hand. En nu ben ik net ook nog even van mijn fiets gedonderd en liggen mijn handen open en zit er een schaafwond op m'n kont.
![]()
onder het kopieerapparaat gelegd?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n totale aantal bh's even verdubbeld.
Als ik zie wat daar allemaal binnenkomt zijn de eisen neit zo heel hoogquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Je mag bij de 3 geen sportschoenen aan? (niet dat ik die heb)
Wat een vage shizzle. Why is dattee?
Mag je er denk je wel naar binnen met all stars?Of een rokje met beenwarmers eronder? ohmahgawd. Of met roze haar
?
groene zeep/ dreft, schuurspons. Nabehandelen met papier. En volgende keer er gewoon voor zorgen dat je altijd een paar werkhandschoenen bij je hebt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ketting van mijn fiets lag er af. Uiteindelijk heb ik m er weer op gekregen, echter zijn mijn handen zelfs na 5 keer handen wassen nog een beetje zwart
Meer tips zijn welkomquote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik zie wat daar allemaal binnenkomt zijn de eisen neit zo heel hoogIn mn zwerverlook periode kwam ik er zo nu en dan
Ik heb mijn handen 5 keer gewassen met dreft, alleen een schuursponsje heb ik niet. En waarom nabehandelen met papier?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
groene zeep/ dreft, schuurspons. Nabehandelen met papier. En volgende keer er gewoon voor zorgen dat je altijd een paar werkhandschoenen bij je hebt.
3 nieuwe gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onder het kopieerapparaat gelegd?
Nu komt dan zoeen garpje: Had je er maar één dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n totale aantal bh's even verdubbeld.
omdat dat werkt. en zonder schuursponsje begin je niks. En hoe kun je leven zonder schuursponsje?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen 5 keer gewassen met dreft, alleen een schuursponsje heb ik niet. En waarom nabehandelen met papier?
Joh, niet zo druk om maken. Je komt er heus wel in.quote:
Dat je dat kunt betalen zegquote:
Derde was gratis, bij de Hunkemoller.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je dat kunt betalen zegDie krengen zijn altijd onheumig deur. Was blij dat mn ex geen Bhs droeg.
Ja ivm de meet enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joh, niet zo druk om maken. Je komt er heus wel in.
Dat gaat anders prima hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat dat werkt. en zonder schuursponsje begin je niks. En hoe kun je leven zonder schuursponsje?
Jawel hoor, zo ontzettend moeilijk doen ze toch niet bij de 3?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ivm de meet enzo.Anders zou ik er sowieos nooit komen.
En enmet roze haar ook denk je?
OHMAHGAWD. Im lucky dat 'breezahalto's' (om ze even zo te noemen) in zijn, dan lijk ik al minder vreemd![]()
Tuurlijk kom je er met roze haar in. Maak je niet druk!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ivm de meet enzo.Anders zou ik er sowieos nooit komen.
En enmet roze haar ook denk je?
OHMAHGAWD. Im lucky dat 'breezahalto's' (om ze even zo te noemen) in zijn, dan lijk ik al minder vreemd![]()
Nou, blijkbaar niet, want je toetsenbord is staks ook zwart...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gaat anders prima hoor![]()
Nope, want het geeft al niet meer af. Daarbij heb ik al weer vaker mijn handen gewassen, dus echt een probleem is het niet meer. Mag straks wel met vaseline smeren, omdat de handen van al dat handenwassen met zeep een beetje droog aanvoelen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet, want je toetsenbord is staks ook zwart...
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope, want het geeft al niet meer af. Daarbij heb ik al weer vaker mijn handen gewassen, dus echt een probleem is het niet meer. Mag straks wel met vaseline smeren, omdat de handen van al dat handenwassen met zeep een beetje droog aanvoelen.
Je mag alleen niet naar binnen als je kop de uitsmijters niet aanstaatquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Je mag bij de 3 geen sportschoenen aan? (niet dat ik die heb)
Wat een vage shizzle. Why is dattee?
Mag je er denk je wel naar binnen met all stars?Of een rokje met beenwarmers eronder? ohmahgawd. Of met roze haar
?
Jaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
Heu. Zie ik daar nou een brandweerauto achter de quote
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt voor het verkloten van de lay-outOf zie ik dat nou raar?
Rozegespoten flexibele elektriciteitsleidingen. 8).quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Nietz; wat zijn die roze dingen? T lijken wel op cyber lox![]()
Dus dat ben ik voor jou? Een stel tieten?quote:
Ik zou graag beter omschrijven wat jij voor me bent, maar daar heeft images.google.com niet genoeg plaatjes voorquote:Op donderdag 27 september 2007 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus dat ben ik voor jou? Een stel tieten?.
Oke danquote:Op donderdag 27 september 2007 18:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Rozegespoten flexibele elektriciteitsleidingen. 8).
Dat is m'n neefje in het ChrisWillypak in gevecht met een ander neefje.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke dan.
Wat is dat uberhaupt voor foto. Dat vraag ik me al maanden af.
Wie is ChrisWilly.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat is m'n neefje in het ChrisWillypak in gevecht met een ander neefje.
Dit niveau of ga j anders dood van de honger?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:32 schreef Aryon het volgende:
Riiiiiiiiight. Wat een niveau weer hier.Ik ga eten anders hou ik het niet vol.
Mwah.. Ik ga niet dood van de honger, maar als ik niks eet hou ik dit niveau niet vol denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit niveau of ga j anders dood van de honger?
Chris Willy is de natuurlijke bewoner van de planeet Glavoetje, een kek klein stukje aarde wat zich bevind op een afstand van 23.5 kilometer van het aardoppervlak. Op deze planeet is hij constant in gevecht met de Glavoetjenaren, afstammelingen van Marie Ohlinger, een amishvrouw die in 1845 haar man Joseph ontvluchtte in een zelfgebouwde zeepkistraket, om het geheime levenselixer in handen te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie is ChrisWilly.
Restjes brood.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef nietzman het volgende:
Je mag 'm zien als je je laatste stukje brood op komt eten.
Of tenminste, de stukjes die al gemonteerd zijn.
Awwwwwww!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou graag beter omschrijven wat jij voor me bent, maar daar heeft images.google.com niet genoeg plaatjes voor
En jij houdt je er niet aanquote:Op donderdag 27 september 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
MODBREAK
Kan het nu eens uit zijn met dat gebagger met die plaatjes ja!!
MODBREAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |