Pik omhoogquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef disjfa het volgende:
Woei jullie zijn nog steeds lelijkGelukkig maar.
CHEATER! =Dquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaan jullie serieus in Vak S zitten?
Jij beschermt me toch.. ??quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat wij de hoolis daar gewoon af gaan brekenAls een soort warmingup voor het echte hoolievak
Rare shit ja... Maar je hebt er toch geen spijt van... Ik zou ook best zo'n grote stap willen zetten als jullie hebben gedaan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
Mooi verhaal !
Tering jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn als hardcore BOF event attendee.
Zit nu in Stockholm en donderdag in Manchester. Best vreemd gevoel om Lies zo alleen te laten in een ver land dat eigenlijk je thuis is.
Eindelijk, ik heb er echt lang op gewacht. Nu ben ik niet meer te stoppenquote:
Zou wel mooi zijn als je een COOP server kan opzettenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:49 schreef ursel het volgende:
Zo, pc-tje voor mijn ouders kan er weer tegenaan.
Nu eens even of we een CO-OP BF2 server klaar kunnen maken.
Nog speciale bende ervoor nodig?
mmmm, ik wel zelfs graag meebetalen voor ontbijt en diner, aangezien ik dan zelf niks mee hoef te nemen. bier > als dat centraal gehaald wordt betaal ik daar ook aan mee, zelfde reden als hiervoor. ik doelde alleen op de "overige dikmakertjes"zoals de zakken chips enzo. dat eet ik niet/neem ik zelf mee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@IJs: Nee je hoeft niet mee te betalen aan eten/drinken als je dat niet wilt.
Het gaat vooral om het bier, aangezien dat wel prijzig is. Waarschijnlijk ook een beetje voor het ontbijt en het eten. BBQ moet geloof ik ook betaald worden, mits je deelneemt.
Had een overstap in Amsterdam omdat ik de aansluiting in Parijs gemist had. Zag niemand van jullie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah dus weer in onze tijdzoneJe kan nu best ff langs ons mooie land wippen toch?
Nee, van Grillworst blijf je lekker dunquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmmm, ik wel zelfs graag meebetalen voor ontbijt en diner, aangezien ik dan zelf niks mee hoef te nemen. bier > als dat centraal gehaald wordt betaal ik daar ook aan mee, zelfde reden als hiervoor. ik doelde alleen op de "overige dikmakertjes"zoals de zakken chips enzo. dat eet ik niet/neem ik zelf mee.
maar ach, WTF, ik zie de rekening wel tegemoet en tik ter plekke wel af wat er afgetikt moet worden![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 07:38 schreef FJD het volgende:
Ga toch hardlopen man
Gisteren heb ik me ingeschreven voor m'n eerste halve marathonVolgende maand in Amsterdam.
quote:Op woensdag 26 september 2007 07:38 schreef FJD het volgende:
Ga toch hardlopen man
Gisteren heb ik me ingeschreven voor m'n eerste halve marathonVolgende maand in Amsterdam.
Maakt niet uit hoor, vak S = vak S niet meer... Maargoed, zo is er dit seizoen sowieso een hoop bende bijgekomen op de tribunes... Zal vanavond ook wel weer huilen met de pet op zijn...quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gaan jullie serieus in Vak S zitten?
wat versta je dan onder bende? als jij al zegt dat het een bende is ben ik benieuwdquote:Op woensdag 26 september 2007 09:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, vak S = vak S niet meer... Maargoed, zo is er dit seizoen sowieso een hoop bende bijgekomen op de tribunes... Zal vanavond ook wel weer huilen met de pet op zijn...
Pet & Sjaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat versta je dan onder bende? als jij al zegt dat het een bende is ben ik benieuwd![]()
Ik had op de Lan ook 48 bots. In BF2 kun je dat wel instellen, maar in BF2CC heb ik niet gevonden hoe ik het boven de 32 kan krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef ursel het volgende:
Mja, morgen maar weer ff verder ofzo..
Op de server zelf te zien draait die, maar zodra je inlogged laat die de map en uiteindelijk geeft die dan connection lost.![]()
Soms kan je ook zelfs je kit nog kiezen en knalt die er alsnog uit.
Mocht iemand nog testen verder 85.92.137.29
Settings is iig
12 players
48 bots
100 ratio
70 difficulty
Jorrit, had jij op de bootlan hem nou wel hoger gekregen dan?
Of was die daar ook maar 32?
Zover ik even snel zie zijn de settings overal maar max 32..![]()
want het moet zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Pet & Sjaal.
Broodtrommel & Pakje appelsap.
Zitten & Kijken.
85ste minuut vertrekken.
Dat soort publiek.
Ik moet ook nog zien hoe het zal gaan, maar het gaat inderdaad voornamelijk om het bier en het eten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmmm, ik wel zelfs graag meebetalen voor ontbijt en diner, aangezien ik dan zelf niks mee hoef te nemen. bier > als dat centraal gehaald wordt betaal ik daar ook aan mee, zelfde reden als hiervoor. ik doelde alleen op de "overige dikmakertjes"zoals de zakken chips enzo. dat eet ik niet/neem ik zelf mee.
maar ach, WTF, ik zie de rekening wel tegemoet en tik ter plekke wel af wat er afgetikt moet worden![]()
Lijntje coke & bier, niets mis mee.. Al blijf ik bij een wietje/ hasje/ spacecakje.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
want het moet zijn
Baksteen & Honkbalknuppel
Lijntje coke & bier
Springen & Schelden
niet willen vertrekken
tenminste ik verwacht minsten dat fjd dat vanavond allemaal meeneemt
En deed je dat dan met de BF2 ded launcher of via command prompt?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had op de Lan ook 48 bots. In BF2 kun je dat wel instellen, maar in BF2CC heb ik niet gevonden hoe ik het boven de 32 kan krijgen.
dat is denk het verschil tussen de die-hard supporter en de dagjes-supporterquote:Op woensdag 26 september 2007 10:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je blijft toch tot het einde? Wat is dat nou voor een gelul.. Daarna bedank je de spelers nog of word je bedankt door de spelers en dan loop je eens rustig naar buiten.
Dat denk ik ook, daarom heb ik niet zoveel met dagjes supporters .. Sowieso niet met de supporters die na de aankopen van afgelopen zomer nog even snel een seizoenskaart gingen aanschaffen...quote:Op woensdag 26 september 2007 10:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat is denk het verschil tussen de die-hard supporter en de dagjes-supporter
tja, aan de andere kant mag je er ook weer blij om wezen. spelen met een kuip halfvol met supporters brengt minder inkomsten in het laadje dan de volle kuipquote:Op woensdag 26 september 2007 10:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, daarom heb ik niet zoveel met dagjes supporters .. Sowieso niet met de supporters die na de aankopen van afgelopen zomer nog even snel een seizoenskaart gingen aanschaffen...
Je houdt toch nog wel van ons??quote:Op woensdag 26 september 2007 10:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, daarom heb ik niet zoveel met dagjes supporters .. Sowieso niet met de supporters die na de aankopen van afgelopen zomer nog even snel een seizoenskaart gingen aanschaffen...
Ik krijg een foutmelding als ik het via de dedicated server probeer. Tijdens de Lan hebben we altijd gespeeld op een systeem van een ander. Nadeel hiervan is dat die persoon altijd ingame moet zijn, anders start het spel niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
En deed je dat dan met de BF2 ded launcher of via command prompt?
Probleem dat ik momenteel heb is dat bf2 ded launcher wel wat opstart, dat je kan inloggen en zodra het laden klaar is er een melding komt met "connection to server failed". Daarnaast valt me op dat wanneer je de server aantikt om te starten hij redelijk lang op "logging in to server" blijft staan voordat die gaat laden.
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[dekkered-mode]
ik heb gister via facebook mn zuidafrikaanse vriendjes terug gevonden waarmee ik in 1997 door israel heb gereisdt![]()
![]()
d, dt, fuk NL
[/dekkered-mode]
Mja, moet ff kijken wanneer ik weer tijd heb. Anders mag je ook wel op mijn server rommelen, kan die daarna er blijven draaien. Ik heb vanaaf en morgen geen tijd. dus als we vrijdag willen cooppen misschien niet geheel onverstandig.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik het via de dedicated server probeer. Tijdens de Lan hebben we altijd gespeeld op een systeem van een ander. Nadeel hiervan is dat die persoon altijd ingame moet zijn, anders start het spel niet.
Ik moet thuis nog het een en ander uitzoeken hoe ik op mijn server een coop server kan opzetten, zonder dat hij crasht.
Ik hoop vanavond de hele avond aan de slag te kunnen met mijn server.
ah dus straks besteed je nog maar 70% aan je internetvriendenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb gister via facebook mn zuidafrikaanse vriendjes terug gevonden waarmee ik in 1997 door israel heb gereisdt![]()
![]()
d, dt, fuk NL
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
ah dus straks besteed je nog maar 70% aan je internetvrienden
Neuh.. Met die redenatie zouden ze alleen maar skyboxes moeten maken in de nieuwe Kuip.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja, aan de andere kant mag je er ook weer blij om wezen. spelen met een kuip halfvol met supporters brengt minder inkomsten in het laadje dan de volle kuip
Stuur me de gegevens maar dan zal ik kijken of ik ernaar kan kijken. Ik heb echter nog een probleem, aangezien FoD-site is gehacked en we nu op zoek moeten naar een nieuwe hoster voor ons forum. Ik wil kijken of ik het tijdelijk lokaal kan draaien, zodat de gehackte server uit kan.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, moet ff kijken wanneer ik weer tijd heb. Anders mag je ook wel op mijn server rommelen, kan die daarna er blijven draaien. Ik heb vanaaf en morgen geen tijd. dus als we vrijdag willen cooppen misschien niet geheel onverstandig.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Stuur me de gegevens maar dan zal ik kijken of ik ernaar kan kijken. Ik heb echter nog een probleem, aangezien FoD-site is gehacked en we nu op zoek moeten naar een nieuwe hoster voor ons forum. Ik wil kijken of ik het tijdelijk lokaal kan draaien, zodat de gehackte server uit kan.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Stuur me de gegevens maar dan zal ik kijken of ik ernaar kan kijken. Ik heb echter nog een probleem, aangezien FoD-site is gehacked en we nu op zoek moeten naar een nieuwe hoster voor ons forum. Ik wil kijken of ik het tijdelijk lokaal kan draaien, zodat de gehackte server uit kan.
Laat ze dan de BoF site hacken en niet de FoD sitequote:Op woensdag 26 september 2007 11:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
boos nerd mannetje van 12 niet aangenomen
![]()
Reservering geplaatst..quote:Op woensdag 26 september 2007 12:11 schreef escape_nl het volgende:
Enemy.Territory.Quake.Wars-RELOADED
Voor reserveringen kunt u bellen naar 492877
welk netnummer heb jij dan gebruiktquote:
machtige avatarquote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef R_B het volgende:
010
0252quote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
welk netnummer heb jij dan gebruikt![]()
Waar een markt is komt vaak een product..quote:Op woensdag 26 september 2007 12:54 schreef staticdata het volgende:
tja....
http://nu.nl/news/1249908(...)ies_moslima%27s.html
mooi man!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar een markt is komt vaak een product..
ja jochies, maar nu dus ook meisjesquote:
Tja, omnummeren kun je zelf toch ook welquote:Op woensdag 26 september 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
0252
3 cijferige net nummer bij 6 cijferig abo nummer..![]()
![]()
Ik wel, jullie klaarblijkelijk niet..quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, omnummeren kun je zelf toch ook wel
heb je deamon tools?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:08 schreef Keltie het volgende:
BF2 werkt weer
Jammer dat ik nu wel met die dvd moet blijven slepen...
U heeft trouwens postquote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, omnummeren kun je zelf toch ook wel
Wat was jij planning exact?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:08 schreef Keltie het volgende:
BF2 werkt weer
Jammer dat ik nu wel met die dvd moet blijven slepen...
Ik ben begonnen met klotenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef ursel het volgende:
[..]
U heeft trouwens post![]()
Niet verkloten, anders ligt TS er ook uit.![]()
Dat werkt wel..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met kloten
Probleem is vooral dat ik op cursus zit en nu daar dus allemaal zooi aan het installeren ben om te kunnen testen. Helaas kan ik BF2 (zelf spelen) niet testen, maar ik wil in ieder geval kijken of ik hem met bf2cc kan starten/stoppen enzo.
Edit: Kut, gaat niet werken. Ik heb geen admin rechten op de pc bij cursus, dus kan het .net framework niet installeren
Je weet nu al dat je in de 85e minuut een smsje gaat krijgen van mij en Urs hequote:Op woensdag 26 september 2007 09:45 schreef Keltie het volgende:
85ste minuut vertrekken.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je in de 85e minuut een smsje gaat krijgen van mij en Urs he
Al is het alleen maar om je te stangen
*kijkt naar buiten* Het lijkt net een heel slecht verjaardagsfeestje met dit weer: Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee![]()
Weet niet hoe laat wij er zijn. M'n zusje hangt op Stadhuisplein met een vriendin van haar dus daar kan ik ook altijd nog bier gaan drinken![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:55 schreef ursel het volgende:Neem je wel je sjaaltje en petje mee..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een klote zooi zeg ben al de hele avond bezig met het proberen op te zetten van een phpBB. Moest alles nog installeren en toen dat eindelijk gelukt was moest ik de database nog restoren.
Ik kon gelukkig nog net op tijd een backup maken voor de site offline ging, dus we zijn niks kwijt aan data, echter probeer maar eens een backup terug te zetten in mySQL 5.
Heb nu een tooltje gevonden wat lijkt te werken, echter hij lijkt ook vrij weinig te doen
Ik laat hem maar de hele avond aanstaan *zucht*
Was het voetballen nog wat?
Wat moest die ook alweer kosten per jaar die Luque..quote:De oefenmeester wilde graag de Spaanse aanvallers Ismael Urzaiz en Albert Luque aan het werk zien. Hij zag tot zijn spijt dat het duo bij lange na nog geen aanwinst voor de Eredivisie is. Urzaiz was met een van zijn weinige geslaagde acties nog wel betrokken bij de openingstreffer. Hij ging in de 26e minuut over de knie bij de blunderende Elroy Boonstoppel. John Heitinga maakte vanaf elf meter geen fout: 1-0
hij wil niet gezien worden, met mensen die sjaaltjes en petjes dragen en die in hun hand een wicky drankje hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:37 schreef FJD het volgende:
Kampioenen ole ole
Man man man wat was het weer een mooie wedstrijd. De eerste helft was het redelijk saai en kreeg Utrecht de beste kansen. In de rust ging Bertje er even met de zweep overheen (of hij heeft epo in de thee gestopt) en na de rust werd Utrecht compleet overklast. Binnen een kwartier was het 3-0 en was het over en sluiten met Utrecht. Feyenoord probeerde het nog wel even maar dat hield snel op. Krachten sparen voor Heerenveen denk ik.
Keltie je bent ook een echte droplul hoorVoor geen meter te bereiken vanaf vlak voor de wedstrijd, staat ie in de rust op de trap bij T dus wij daar naar toe, ik jou bellen wordt er niet opgenomen
Naja je zal er vast ook van genoten hebben
Jammer dat ons vak een beetje lafjes was. Aan de andere kant ook weer goed voor m'n stembanden
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:13 schreef ursel het volgende:
Wat moest die ook alweer kosten per jaar die Luque..![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 07:34 schreef staticdata het volgende:
hij wil niet gezien worden, met mensen die sjaaltjes en petjes dragen en die in hun hand een wicky drankje hebben.![]()
tja, ursel en ferdi, wat een illusie, dat jullie samen met een top hooly op de tribune mogen zittenquote:Op donderdag 27 september 2007 07:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij wil niet gezien worden, met mensen die sjaaltjes en petjes dragen en die in hun hand een wicky drankje hebben.![]()
De pup moet nog heel wat leren maar luistert best al aardigquote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
morgen liesen de rest
![]()
hoe is het met de pup, wildie een beetje luisteren![]()
laat maar komenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
OJA< BIJNA KABINETSCRISIS!!!!![]()
goed johquote:Op donderdag 27 september 2007 08:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De pup moet nog heel wat leren maar luistert best al aardig.
Hoesie daar?????
absoluutquote:
je kan ook nog met je collega's spareribs gaan etenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed johalleen maar lachen, gieren en brullen hier
![]()
vanavond een etentje in rotterdam - smaak > ken je dat?![]()
en kom je ook een keer op dr frag night langs?? (voor jou fragochtend) > zou mooi zijn joh, kan je lekker clayhoeren tegen de bots!![]()
![]()
http://www.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=2121667&MainMenu=&Menu=2121667quote:Publicatie: 22 augustus 2007
Vasteland wordt afgesloten voor asfalteringswerkzaamheden
Op maandagavond 17 september tot aan vrijdagochtend 21 september en vanaf maandagavond 24 september tot aan vrijdagochtend 28 september, wordt tussen 20.00 uur 's avonds en 05.00 uur 's ochtends het Vasteland afgesloten voor asfalteringswerkzaamheden. Dit houdt in dat in de eerste week de rijbanen richting de Erasmusbrug worden geasfalteerd en in de tweede week de rijbanen richting de Maastunnel.
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
je kan ook nog met je collega's spareribs gaan eten
en lieve ijs, check ff of je routeplanner je over de straat Vasteland stuurt (kan niet anders). wat ik tegen je zei, er zijn wegwerkzaamheden zodat je niet vanaf de maasboulevard kan komen.
[..]
http://www.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=2121667&MainMenu=&Menu=2121667
![]()
ik ben voorquote:Op donderdag 27 september 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:![]()
anders gewoon een keer met een paar man daar spareribs gaan eten
Ga jij dan nog wel op tijd komen voor het eten dan of ben je dan al uitgegetenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en die routeplanner, ik ga eerst bij kantoor langs denk ik, ff mn oude secretaresse gedag zeggen![]()
jep, bij mij blijft dat scherm ook maar komenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:39 schreef R_B het volgende:
vraagje...na de update na versie 1.4 en het installeren van highway tampa, blijft na het opstarten van bf2 toch een melding bij het opstart scherm staan: download highway tampa now..
Heeft iedereen dit?
gisteren eerste potje online...eindigde in de middenmoot...(had een drama team)
kijk, dat zijn de tipsquote:Op donderdag 27 september 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
oh en je wilt natuurlijk nog wel gratis parkeren daar
dat doe je zo: Linkje!
De plek die is aangegeven als Van, is een parkeerplaats waar je na 18:00 gratis kan parkeren. en naar daar zit het westelijkhandelsterrein.
Ik was dan ook finaal naar de teringquote:Op donderdag 27 september 2007 00:37 schreef FJD het volgende:
Kampioenen ole ole
Man man man wat was het weer een mooie wedstrijd. De eerste helft was het redelijk saai en kreeg Utrecht de beste kansen. In de rust ging Bertje er even met de zweep overheen (of hij heeft epo in de thee gestopt) en na de rust werd Utrecht compleet overklast. Binnen een kwartier was het 3-0 en was het over en sluiten met Utrecht. Feyenoord probeerde het nog wel even maar dat hield snel op. Krachten sparen voor Heerenveen denk ik.
Keltie je bent ook een echte droplul hoorVoor geen meter te bereiken vanaf vlak voor de wedstrijd, staat ie in de rust op de trap bij T dus wij daar naar toe, ik jou bellen wordt er niet opgenomen
Naja je zal er vast ook van genoten hebben
Jammer dat ons vak een beetje lafjes was. Aan de andere kant ook weer goed voor m'n stembanden
zwaar gistende kersenjam, wicked man!!quote:
Zoiets jahquote:Op donderdag 27 september 2007 08:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zwaar gistende kersenjam, wicked man!!
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tja, ursel en ferdi, wat een illusie, dat jullie samen met een top hooly op de tribune mogen zitten![]()
Ontslagrecht zekerquote:OJA< BIJNA KABINETSCRISIS!!!!![]()
Count me inquote:Op donderdag 27 september 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:
anders gewoon een keer met een paar man daar spareribs gaan eten
Dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 27 september 2007 08:47 schreef Keltie het volgende:
Ik was dan ook finaal naar de tering
Aan het andere geval, als jullie die 2 waren die een foto namen aan het einde van de wedstrijd (rug naar het veld, duimpjes omhoog... Heb ik jullie in ieder geval gezien
frag ?? wasda???quote:Op donderdag 27 september 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed johalleen maar lachen, gieren en brullen hier
![]()
vanavond een etentje in rotterdam - smaak > ken je dat?![]()
en kom je ook een keer op dr frag night langs?? (voor jou fragochtend) > zou mooi zijn joh, kan je lekker clayhoeren tegen de bots!![]()
![]()
en dat kan prima met een ping van 300quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Frag night is morgen. Dat is met 8 man tegen 48 bots een vlag verdedigen![]()
Puntenaantallen van vele honderden en je blijft maar sproeienEcht geniaal.
Zaterdagoverdagquote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en dat kan prima met een ping van 300![]()
ik denk alleen niet dat ik morgen meesproei bedenk ik me net > moet fukking veel voor mn studie doen, kan echt elk uurtje goed gebruiken![]()
Had voor morgen een date afgesproken, die gaan we maar eens verzetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
ook jaquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had voor morgen een date afgesproken, die gaan we maar eens verzetten.
Moet toch tot 21.00 sporten, dus om 21.15/21.30 schuif ik aan
Jaarverslag: Het ging goed (x1000)quote:Op donderdag 27 september 2007 09:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet 50 pagina's typen over een analyse van een jaarverslag en 20 over budgettering en kostenbeheersing![]()
Wel met karrekkes hoor..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
quote:
dat is de WO manier, ik moet de HBO manier toepassen > meer praktisch & subtieler dusquote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaarverslag: Het ging goed (x1000)
Budgettering: Iedereen krijgt minder (x500)
Kostenbeheersing: We ontslaan 50% van de werknemers (x500)
Klaar
nee joh. gewoon i/o ownenquote:
Misschien moet je gewoon de management sammenvatting geven van je eigen analyse, kortom 1 a 2 A-4tjes max. Toch geen hond die die 50 pagina's gaat lezenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet 50 pagina's typen over een analyse van een jaarverslag en 20 over budgettering en kostenbeheersing![]()
VVD die dan ook zwaar verlies lijdt. Misschien dat een aantal mensen verstandig worden en geen PvDieren stemmen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
Zal je zien gaat het gepeupel eerst op Bos schelden vanwege z'n lastenverhogingen om vervolgens massaal op de SP te stemmen![]()
Worden weer kansloze maanden. CDA blijft groot, SP wordt groter, PvdA verliest zwaar, Verdonk zal een zetel of 15 meepikken, Wilder groeit. Daar gaat je stabiele midden
Altijd even beleefdquote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
Dat idee had ik al jaIk zei het ook al tegen Ursel. Volgens mij is die Keltie zo stoned als een garnaal en straalbezopen. We stonden niet met de camera nee en we zijn niet in de 85e minuut naar huis gegaan. Nog netjes de spelers bedankt, bosje bloemen gegeven, doosje bonbons.
karretjes zijn voor n00bs, echte soldaten ownen bots met een m16quote:
Misschien dat ik, indien er nog plaats is, eventueel ook nog wel aanschuif.quote:
Je zit nu een beetje Ursel z'n standpunt te verdedigen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
karretjes zijn voor n00bs,
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zit nu een beetje Ursel z'n standpunt te verdedigen?
Dan ga ik wel weer granaten strooien..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
karretjes zijn voor n00bs, echte soldaten ownen bots met een m16![]()
Nope, ik heb prioriteiten stellen. Eerst het FoD Forum fixen en voor het werk nog het een en ander doen, dan pas Frag server.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef ursel het volgende:
[..]Prioriteiten stellen.
Jorrit, was het nog gelukt met de server..
Zelfde probleem nog steeds, connection lost na het laden van de map..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Jouw server draait al toch? Als ik vanavond tijd heb zal ik me eens verdiepen in de local stats
Wat een homo is het ook hequote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef ursel het volgende:
Maar jorrit vond het belangrijker om een brak forumpje op te zetten ipv naar de server te kijken...![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
Jaarverslag: Het ging goed (x1000)
Budgettering: Iedereen krijgt minder (x500)
Kostenbeheersing: We ontslaan 50% van de werknemers (x500)
De HBO manier,quote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dat is de WO manier, ik moet de HBO manier toepassen > meer praktisch & subtieler dus![]()
Daarom voelt hij zich hier ook thuis. Hij kan andere zaken eerst oplossen in de wetenschap dat jullie hem nog steeds ubergeil vindenquote:
Mja, wat scheelt het..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope, ik heb prioriteiten stellen. Eerst het FoD Forum fixen en voor het werk nog het een en ander doen, dan pas Frag server.
En we zijn niet gehacked, omdat we phpBB gebruiken, maar omdat we een oude mambo versie hadden draaien voor de website
Website beheren doe ik niet, ik heb alleen het forum beheer overgenomen. Ik weet niet eens welke mysql versie we hadden draaien
Oh en ik moet morgen examen doen en moet nog beginnen met leren
Vandaag zal ik ook niet toe komen aan de server. Hopelijk heb ik vrijdag wel gewoon de tijd om mee te fraggen, dan maar op onze eigen server, die draait ook COOP.
Als je die update doe tie het ook nog niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
Zelfde als windows nooit updaten maar wel klagen als die het niet goed doet..
tja...., zo zijn de eisen.... ze geven een minimaal aantal pagina's om je te dwingen diep in de materie te duiken. ik zou het ook wel op 10 blaadjes kunnen tikken.... en die 50 pagina's is wel incl. 12 pagina's copied wetsartikelen (die ik al keurig af hebquote:Op donderdag 27 september 2007 09:39 schreef staticdata het volgende:
en... ik snap dat trouwens niet dat je een minimum aantal pagina's moet typen. je kan toch ook gewoon subliem zijn in het verwoorden van het jaarverslag en dit in 30 pagina's hebben gedaan. Dan wordt je verslag kwalitatief minder omdat je er dan nog extra pagins' aan moet toevoegen.![]()
ik ga op de FoD lan ook een stukje typen, mag je me dan ook helpenquote:
En maar klagen dat ze het in het onderwijs zo druk hebben. Geen Manager die zo een verslag volledig leest. Vandaar de mamagement samenvattingquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
..., helaas doen die leraren dat bij ons wel, ook omdat het niveau in de klas grotendeels niet boven LTS zwakstroom uit komt![]()
jaja...was super..quote:Op donderdag 27 september 2007 08:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jep, bij mij blijft dat scherm ook maar komen![]()
je eerste potje online > vond je het wat?!![]()
Your welcome, my pleasure. Wel graag vrijdagavond, of zaterdagochtend. Daarna sta ik door stijging van het Cardinal Alcohol Pijl, niet meer in staat voor de opgeleverde kwaliteit.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ga op de FoD lan ook een stukje typen, mag je me dan ook helpen![]()
Ik snap dan ook niet welke gek het verzonnen heeft om de karrekkes eruit te halen..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef R_B het volgende:
[..]
jaja...was super..
Zeker als je laatste potje daarvoor online counterstrike versie 1.3 was van +/- 4 jaar geleden.
Alleen wel wennen...ik ben gewend om zoals bij counterstrike om te lopen...soms is dat toch wel verdomd ver
Teveel CO2 uitstoot anders. De gezondheid van de infanterie zou daarmee te veel op het spel gezet worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet welke gek het verzonnen heeft om de karrekkes eruit te halen..![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
Liefhebbers voor Feyenoord - Ajax op 11 november?![]()
Laat ze dan ook maar verhuizen naar Farcry eiland, al dat stof op karkand is ook niet echt bepaald gezond voor de tedere longetjes van onze mannen..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Teveel CO2 uitstoot anders. De gezondheid van de infanterie zou daarmee te veel op het spel gezet worden.![]()
Liefhebbers wel, hoe reeel is de kans om aan kaarten te komen alleen??quote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef FJD het volgende:
Liefhebbers voor Feyenoord - Ajax op 11 november?![]()
Ursel wil vast wel meeMoet je wel nu een clubcard aan gaan vragen. Als Kev mee wil moet ie ook een clubcard aan gaan vragen
Moet alleen even kijken op welke datum ik ook alweer naar Afrika ging. Misschien is dat wel 10 november
Plus het feit door dat al dat stof het rijdend materiaal eerder uitvalt. Bij gebrek aan voldoende onderhouds personeel, is het budgetair niet meer rond te krijgen om altijd maar ondersteunende voertuigen paraat te hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Laat ze dan ook maar verhuizen naar Farcry eiland, al dat stof op karkand is ook niet echt bepaald gezond voor de tedere longetjes van onze mannen..![]()
wees blij dat het ingeblikte proviand nog niet fiscaal belast wordt op karkandquote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Laat ze dan ook maar verhuizen naar Farcry eiland, al dat stof op karkand is ook niet echt bepaald gezond voor de tedere longetjes van onze mannen..![]()
budgetair is het zeker wel rond te breien, actuals zullen echter een probleem wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Plus het feit door dat al dat stof het rijdend materiaal eerder uitvalt. Bij gebrek aan voldoende onderhouds personeel, is het budgetair niet meer rond te krijgen om altijd maar ondersteunende voertuigen paraat te hebben.
Maar dat zullen jullie straks ook vast uit de 50 pagina's van Penis lezen aangaande budgettaire beperkingen![]()
Begin eerst met het aanvragen van een clubkaart. Dan kijk ik even wanneer ik precies weg ben en dan is het een kwestie van 's ochtends naar de sigarenboer rijden zodra de kaarten in de verkoop komen en dan lukt het over het algemeen makkelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 10:05 schreef ursel het volgende:
Liefhebbers wel, hoe reeel is de kans om aan kaarten te komen alleen??![]()
![]()
Ik zal even met de sigarenboer bij ons op de hoek babbellen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Begin eerst met het aanvragen van een clubkaart. Dan kijk ik even wanneer ik precies weg ben en dan is het een kwestie van 's ochtends naar de sigarenboer rijden zodra de kaarten in de verkoop komen en dan lukt het over het algemeen makkelijk
Leen heeft met zijn laatste stunt de lokale bevolking in het harnas gejaagt. En je weet dat je die niet tegen je moet hebben..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Begin eerst met het aanvragen van een clubkaart. Dan kijk ik even wanneer ik precies weg ben en dan is het een kwestie van 's ochtends naar de sigarenboer rijden zodra de kaarten in de verkoop komen en dan lukt het over het algemeen makkelijk
Babbeltje maken, afspreken dat je een dag van te voren die CC mag af komen gooien zodat hij om 9u je kaart als eerste kan scannen en dat je op de dag van de verkoop op je gemakje langs kan gaan om de CC + kaart op te halenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal even met de sigarenboer bij ons op de hoek babbellen.
Vanavond CC aanvragen..![]()
Klote Bus..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
Ik ga er 's ochtends wel staan hoor. Of ik om 09:00 in de KB zit of om 09:10 maakt ook geen reet meer uit
quote:
Vind wel dat dat shirtje in je av uitmoetquote:
Fer, jij had hem toch onder de dekluiken vandaan gehaald toch??quote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe is het met Baus, is hij zijn wonden aan het likken van de bootlan en zich in stilte aan het voorbereiden voor de FOD-lan![]()
Gewoon schijt aan de nummers op de kaartjes hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Klote Bus..![]()
Maar idd, sigarenboer is toffe peer. Is er altijd wel druk met toto en wedden op paardenwedstrijden, 6 dagen in de week lang..
Misschien ook wel beste om alles bij 1-tje te bestellen, grootste kans om bij elkaar te zitten.![]()
Lang leve de stavakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan de nummers op de kaartjes hebben.
Als je op hetzelfde vak/ dezelfde tribune zit is het goed en kan je naast elkaar zitten
Echte staanvakken vind je volgens mij bijna niet meer in Nederland.quote:
Koninklijke Bibliotheekquote:
noem KB dan ook gewoon bieb, omhoog gevallen WO-erquote:Op donderdag 27 september 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Koninklijke BibliotheekAls ik in de bieb zit dan doe ik tenminste iets
![]()
Minor accidents, maar zwijmel in gedachte nog wel eens terug naar de tijd van de Meer en het Olympisch met al die mooie (historische geconserveerde) sta vakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echte staanvakken vind je volgens mij bijna niet meer in Nederland.
Zit ook aan regelsgebonden na wat "kleine" ongelukjes in Europa
gaatie eindelijk oprotten??!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef FJD het volgende:
Ik zal het van Basten niet kwalijk nemen alstie vertrekt. Veel succes hoor jongen
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
@ijs
Misschien nog wat ondersteunende lectuur
http://www.beursplaza.com/columns.asp?id=221
Ik zie hem toch echt niet voor het EK vertrekken hoor..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gaatie eindelijk oprotten??!!update me!!
![]()
Beetje flexibel denken hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zie hem toch echt niet voor het EK vertrekken hoor..![]()
Yeah, gaat nederland NOG beter spelen..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Beetje flexibel denken hoor![]()
Die dingen zijn vast samen te combineren.
de dollar zal altijd $1,00 zijn hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 11:39 schreef staticdata het volgende:
wanneer gaat die dollars nou eens naar de $1.42...
Ja, maar die zijn juist zo lekker..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Yeah, waar een cursus al niet goed voor is. Ik heb mijn backup aan de praat gekregen
Nu nog even een half uurtje wachten en dan testen of alles weer een beetje werkt.
Van Basten mag van mij vertrekken. Maar wie komt er dan terug... Doe Mourinho dan maar
Die selecteert alleen de beste en duurste spelers, misschien is dat beter dan jonge ajaxieden
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de dollar zal altijd $1,00 zijn hoormisschien dat de euro naar de $1,42 gaat
![]()
Ik denk dat ie volgende keer maar wat spelers van Kozakken Boys moet opstellenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die selecteert alleen de beste en duurste spelers, misschien is dat beter dan jonge ajaxieden
Maar zijn dat ook mooie jongensquote:Op donderdag 27 september 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgende keer maar wat spelers van Kozakken Boys moet opstellen
je auto beetje laten verneuken door een paar wijven met dikke memmenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef dekkered het volgende:
trouwens mensen die een gratis wasbeurt willen moeten op 538 kijken/luisteren (even op de site kijken of er in de buurt een tankstation is die het doet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de dollar zal altijd $1,00 zijn hoormisschien dat de euro naar de $1,42 gaat
![]()
beetje met die hakken op mn auto lopen rausen nee dankjequote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
je auto beetje laten verneuken door een paar wijven met dikke memmen
hoe is het met je mini cooper?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
beetje met die hakken op mn auto lopen rausen nee dankje![]()
ga m denk ik weer in de verkoop zettenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe is het met je mini cooper?
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe is het met je mini cooper?
Vind je het gek die buitenkant. Zeg na die wasbeurt, maar eerder maxi gatenkaasquote:Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga m denk ik weer in de verkoop zetten
motorisch is ie goed
van buiten moet er wat aan gebeuren
maar ik heb er of geen tijd voor of geen zin in
PSV heeft wel vaker van dat soort rariteiten. Spelers niet aanmelden voor Championsleague wedstrijden en dat soort geneuzel.quote:
Pff ja ze zullen in Eindhoven zwaar wakker liggen van de Amstel Cupquote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wiens kop gaat er nu in het gemoedelijke brabant rollen![]()
Inleveren wedstrijdpremie's
Dan nog, waarom spelen ze hem dan..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Pff ja ze zullen in Eindhoven zwaar wakker liggen van de Amstel CupZe worden kampioen en overwinteren in de CL. Die hele Amstel Cup kan ze aan hun reet roesten
Als je speelt wil je winnen dat zeker maar als puntje bij paaltje komt en PSV speelt zondag kwartfinale Amstel cup en dinsdag kwartfinale CL dan kan die Amstel Cup ze weinig schelen. Amstel club blijft de laagste prioriteit hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef ursel het volgende:
Dan nog, waarom spelen ze hem dan..
Je doet mee voor de prijs of niet. Anders ga je er ook niet in "investeren".
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan nog, waarom spelen ze hem dan..
Je doet mee voor de prijs of niet. Anders ga je er ook niet in "investeren".
Puntje bij paaltje ja, maar als het team nu instort,de volgende ronde van CL niet gehaald wordt en ze thuis verliezen van Excelsior, dan is de grote eikel toch nog een mooie prijs en zullen ze zich nog harder gaan krabbelen waarom ze deze blunder gemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je speelt wil je winnen dat zeker maar als puntje bij paaltje komt en PSV speelt zondag kwartfinale Amstel cup en dinsdag kwartfinale CL dan kan die Amstel Cup ze weinig schelen. Amstel club blijft de laagste prioriteit hebben.
Yup dan is het dubbelzuur maar ik deze uitschakeling is niet zo'n grote adderlating dat er echt koppen gaan rollen bij PSVquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
Puntje bij paaltje ja, maar als het team nu instort,de volgende ronde van CL niet gehaald wordt en ze thuis verliezen van Excelsior, dan is de grote eikel toch nog een mooie prijs en zullen ze zich nog harder gaan krabbelen waarom ze deze blunder gemaakt hebben.
Ze hebben de kentekens toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rd_Pernis.html?p=6,1
Heerlijk, gek he dat het vertrouwen in de politie niet zo erg hoog is![]()
Niet normaal ditquote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Het is ook niet normaalquote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Toch weer 40,- aan openstaande bekeuringenquote:
Dat ismaar goed ook, anders moet IJs weer gaan uitleggen waarom de budgetten en actuals weer niet met elkaar overeenkomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch weer 40,- aan openstaande bekeuringen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat ismaar goed ook, anders moet IJs weer gaan uitleggen waarom de budgetten en actuals weer niet met elkaar overeenkomen.![]()
Leuk gemaakt... Zal alleen nooit echt kunnen...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef ursel het volgende:
[afbeelding]
Jorrit zijn nieuwe auto. Nu nog wachten tot je weer mag drinken tijdens het rijden..![]()
![]()
Hoezo niet dan? Zit toch aardige scheur in zijn ruit ook..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Leuk gemaakt... Zal alleen nooit echt kunnen...
Glas versplintert. Een glazen fles zal dus nooit zo diep in een glazen want kunnen zitten dat het z'n eigen gewicht kan dragen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:52 schreef ursel het volgende:
Hoezo niet dan? Zit toch aardige scheur in zijn ruit ook..![]()
Het zwakste punt in deze situatie is de autoruit, gezien hoe het flesje erin zit. De hals is een relatief sterk geheel als die op het juiste punt de inslag heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Glas versplintert. Een glazen fles zal dus nooit zo diep in een glazen want kunnen zitten dat het z'n eigen gewicht kan dragen.
Verbaas je niet over de kracht dat een object kan hebben bij de juiste impact.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef FJD het volgende:
Als je met een hamer al amper een gat kunt slaan in de autoruit dan moet zo'n fles wel heel erg hard aankomen wil het door de ruit heen komen. Als je met die snelheid een fles ergens tegen aan laat komen dan versplintert ie echt wel hoor
Maar ik neem wel aan dat het glas van een bierfles iets minder sterk is dan een autoruit... En de hoek klopt ook niet... Het flesje zou er dan vanaf ketsenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Verbaas je niet over de kracht dat een object kan hebben bij de juiste impact.
Een blikje kan je met een hand fijnknijpen, maar je kan er ook gerust bovenop staan.
Tijd voor een BoF-busters test?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef ursel het volgende:
Verbaas je niet over de kracht dat een object kan hebben bij de juiste impact.
Een blikje kan je met een hand fijnknijpen, maar je kan er ook gerust bovenop staan.
Dat dan weer niet. Dat gebeurt alleen als de impact niet hard genoeg is. Is de impact hard genoeg dan zal of het flesje versplinteren of zal het in 1 stuk door de ruit vliegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:27 schreef RudyCarell het volgende:
Het flesje zou er dan vanaf ketsen
Desalniettemin ben ik nog niet overtuigd dat he per definitie niet zou kunnen..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef RudyCarell het volgende:
Fake dus...
http://www.digg.com/offbe(...)s?t=9291231#c9295468
Tis op zich wel te testen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef ursel het volgende:
Desalniettemin ben ik nog niet overtuigd dat he per definitie niet zou kunnen..![]()
![]()
Weet niet of die hard genoeg kanquote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
Moet je ff de Corsa van je ouders voltanken, kunnen we het uittesten.
Toen ik in de achteruitkijkspiegel achtereenvolgens m'n ruitenwisser, m'n demper, moertjes en delen van m'n achteras voorbij zag komen ben ik gestoptquote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef ursel het volgende:
Hij kan het wel, maar jij durft niet.![]()
![]()
Dat zou je dan ook niet van te voren vertellen voordat je me ermee wegstuurd.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen ik in de achteruitkijkspiegel achtereenvolgens m'n ruitenwisser, m'n demper, moertjes en delen van m'n achteras voorbij zag komen ben ik gestopt
Je weet toch dat ik je graag magquote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ursel het volgende:
Dat zou je dan ook niet van te voren vertellen voordat je me ermee wegstuurd.
Baus is heel erg druk en gesloopt. Op het werk heel erg druk, en lekker veel oplosmiddelen snuiven. Thuis druk met R&D aan mijn nieuwe computer, verbouwen van Area 1337 en evengoed proberen ruimte te maken voor de CV ketel en shit die over 2 weken wordt geinstalleerd... Cursusje volgen en nog wel een aantal zaakjes..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe is het met Baus, is hij zijn wonden aan het likken van de bootlan en zich in stilte aan het voorbereiden voor de FOD-lan![]()
hij is leegquote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef escape_nl het volgende:
Heb mijn nieuwe spulletjes binnen
[afbeelding]
Mooi systeem.. Maar check, al zou een game voor dualcore gemaakt zijn dan heeft een quadcore die 2cores ook gewoon hoor, en 2 reserve.. Gedraagd ie zich gewoon als een DuoCore, in mijn geval dus als een E6600.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef escape_nl het volgende:
knip
Kijk hier maar eens, mijn dual core E6850 wint bijna alle (op 1 na van de 30) benchmarks van een Q6600quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mooi systeem.. Maar check, al zou een game voor dualcore gemaakt zijn dan heeft een quadcore die 2cores ook gewoon hoor, en 2 reserve.. Gedraagd ie zich gewoon als een DuoCore, in mijn geval dus als een E6600.
Ik denk dat je in Januari wel de overstap zal gaan maken![]()
Van het weekend ga ik eens kijken naar mijn Q6600 mbt overclocken... Was al bezig maar zit met biosproblemen, heb er al 2 nieuwe ingeflashed en het gaat nog niet zoals ik wil. Van het weekend even rustig kijken en als ie blijft weigeren dan plug ik hem op een Asus P5N-E SLI, dan gaat ie wel.. hoop ik.. Ik moet makkelijk naar 3GHz kunnen klokken en kijk zwaar uit naar de resultaten![]()
Ik ga voor +16k in 3dmark06..
Op Memory ja.. en dat komt door de hogere FSB, op CPU zijn ze nagenoeg gelijk, in PCmark05.. In 3dmark06 ben je nergens qua CPU.. en dat is meer games gericht.. raar maar waarquote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens, mijn dual core E6850 wint bijna alle (op 1 na van de 30) benchmarks van een Q6600
link
Everest Ultimate Edition of Sisoft Sandra 2008, probeer die eensquote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:
hmmm ik kan geen losse cpu of memory bench doen... Maar heb wel een ORB van de algemene pcmark05
lolquote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef FJD het volgende:
Net bij een wijkbijeenkomst geweestOh mijn god wat een volk zeg.
Staat er zo'n vrouwtje van Haag Wonen een heel politiek ruk verhaal te houden over dat ze veiligheid en groenvoorzieningen als speerpunt hebben gekozen en meer van dat soort vaag taalgebruik. Ondertussen heeft 95% v/d aanwezigen LTS zwakstroom niet afgemaakt dus die staren haar met glazen ogen aanUiteindelijk blijkt dus dat de gemeente leuke plannen heeft met onze wijk en daar hoort met een beetje pech ook het slopen van huizen bij
![]()
Eerst maar even de plannen afwachten. Die zouden in 2008 klaar moeten zijn dus in 2010 horen we daar wel weer van.
He ambtenaar, zorg jij er eens voor dat die vriendjes van je in Den Haag van ons appartement afblijvenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb rechts gestemd, aan mij ligt het niet. Wel aan al die mensen die denken het beter te hebben door op de SP & PvdA te stemmen....
Was jij niet zo'n links stemmer?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zegt de politicus
Ach laat ook maar, maakt niet uit wat voor kabinet het is... Bagger is het toch wel...
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n links stemmer?
Vuurtorenlampenaanstekerpiegemerd..quote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
raadsel:
Er zit een man in een bar bier te drinken, opeens ziet hij op tv dat er een schip is gekapseist.Hij betaalt snel ze bier en rent naar huis. huis is om de hoek. Hij komt thuis aan en doet het licht aan en pleegt zelfmoord. Wat is zijn beroep?
Dit vertelde dus de moeder van een vriend van me zo een 4 uur geleden en ik heb geeeeen idee! iemand anders wel, ze legt de nadruk op "Licht aan".
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daar kun je voor gebanned worden Foxie...
En het raadsel dan?? Heb ik het goed?? Heb ik een krat bier gewonnen??quote:Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
hahaha verwachhte een grapje![]()
lol
ik ga nu slapen hoi
Nee lullo, dat ze hier de boel willen slopenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb rechts gestemd, aan mij ligt het niet. Wel aan al die mensen die denken het beter te hebben door op de SP & PvdA te stemmen....
Ze krijgt er gewoon een arde plasser van..quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
Lachende flitsende agente hit op YouTubedat filmpje
ja, je hebt het goed! Als ik een keer naar een meet ga neem ik een kratje voor je meequote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef ursel het volgende:
[..]
En het raadsel dan?? Heb ik het goed?? Heb ik een krat bier gewonnen??![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
ja, je hebt het goed! Als ik een keer naar een meet ga neem ik een kratje voor je mee![]()
dat linkje waar die al 2x een ban voor heeft gekregen??quote:
Hij had een nieuw soort variatie gevonden..quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat linkje waar die al 2x een ban voor heeft gekregen??![]()
ow, doe es posten danquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij had een nieuw soort variatie gevonden..
Ik denk dat jij dze wel had kunnen waarderen..![]()
Doe foxy maar PM-en..quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow, doe es posten dan![]()
Kom maar met een nieuwe..quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Gooi die avatar eens weg joh homoJe hebt toch geen Wii gewonnen.
Een letter verschil...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |