quote:Op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef jmac het volgende:
hahaha die foto van heitinga. is dat n fotoshop ofzo
Heeft elke eerste divisie club ook hoor als Ajax ofzo op bezoek komt.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef TheVulture het volgende:
5000 toeschouwers in Werkendam, daar is menig eerstedivisieclubje jaloers op...
sowieso heeft Kozakken Boys een heel aardig team eigenlijk, maar het blijft genant dat je er niet in 90 minuten van kan winnen....
HtC: "Ik had ook geen zin om Huntelaar in de slotfase nog te brengen. Sterker nog, ik wilde behalve Gabri nog meer spelers in de tweede helft rust geven.''quote:
Die linksback van hun speelde Gabri om een gegeven moment nog uit bij de zijlijnquote:Op woensdag 26 september 2007 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
HtC: "Ik had ook geen zin om Huntelaar in de slotfase nog te brengen. Sterker nog, ik wilde behalve Gabri nog meer spelers in de tweede helft rust geven.''
Volgens mij zou hij dat in de championsleague nog doen zoveel snapt ie er van![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef detulp050 het volgende:
Die Matavz heeft de uitstraling van een doorgekookte aardappel
Ik vond hem juist leukquote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef detulp050 het volgende:
Die Matavz heeft de uitstraling van een doorgekookte aardappel
Ajax sowieso.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel amateurploegen zitten er nog in.
inderdaad bijna altijd op die penaltys!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:43 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het toch altijd dat de amateurclubjes op de valreep net NIET weten te stunten. Jammer hoor.![]()
(behalve Feyenoord dan want die winnen met 3-0 van utehrec t;:d;d:D D:D:DD:D: D: D:D rofllol lol)
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Seizoenkaarthouder en Excelsior-fan Leon de Bruin vlagt nu bij Excelsior - VVV.
Was echt schitterend, die gozer stond naast me, staat die grens ineens te vlaggen, scheids er naar toe, dus Leon: "Cool, gaan ze zo omroepen of er iemand papieren heeft om in te vallen". 2 minuten later wordt dat idd omgeroepen, even overleg met de trainers, en staat hij ineens op het veldquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Excelsior supporter met papieren gaat vlaggen
Het was bijna rust toen het gebeurde, dus grens1 heeft de eerste helft uitgewandeld en in de tweede helft viel Leon in.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:30 schreef pfaf het volgende:
Ha! Da's lachen! Kreeg 'tie nog wel tijd om 'n pakkie aan te doen, of mocht 'tie in z'n spijkerbroek aantreden.
Inderdaad, is er dan ook geen 4e man bij zulk soort wedstrijden?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het was bijna rust toen het gebeurde, dus grens1 heeft de eerste helft uitgewandeld en in de tweede helft viel Leon in.
Toch iets wat je niet verwacht bij een duel tussen twee eredivisieploegen
Nee, die was er niet, vond ik ook al raar.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, is er dan ook geen 4e man bij zulk soort wedstrijden?
Liep dan niet iedereen met stalen noppen rond en duurde de blessuretijd niet veeel te lang?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, die was er niet, vond ik ook al raar.
quote:woensdag 26 september 2007
Droomavond voor Exceslior-fan
WIETSE DIJKSTRA ROTTERDAM Excelsior-supporter Leon de Bruijn beleefde gisteren op Woudestein de avond van zijn leven. De amateurscheidsrechter mocht tot zijn stomme verbazing zijn debuut in het betaald voetbal maken in de bekerwedstrijd die zijn favoriete club speelde tegen VVV Venlo. Gehuld in zijn Excelsior-trui werd de 20-jarige Rotterdammer van de Zuid-tribune geplukt toen grensrechter Berry Simons geblesseerd uitviel.
,,Dit kan eigenlijk niet hè?” lachte De Bruijn kort nadat Sebastián Pardo in de 89ste minuut de winnende treffer (3-2) had gemaakt. Aan de zijlijn was de vlaggenist opvallend stoïcijns gebleven. ,,Ik heb dit wel vaker gedaan. Ik moest even de knop omzetten. Maar ik ben nu wel heel blij. Het was ontzettend mooi om te doen. Zo ga je naar het stadion om een wedstrijd te bekijken, zo eindig je op het veld.”
Voor De Bruijn was de de avond ook al goed begonnen. Hij was één van de slechts 724 toeschouwers die zag dat Excelsior een prima eerste helft speelde. Met slechts een 2-0 voorsprong bij rust – goals van Jeffrey Altheer en Kees Luijckx – kwam het slordig verdedigende VVV er nog genadig vanaf.
In de competitie werd Excelsior in Venlo eind augustus nog van de mat geveegd (3-1). Het duel van gisteren leerde echter dat de Rotterdammers, ondanks hun beroerde start met nul punten uit vijf wedstrijden, niet hoeven te vrezen voor rechtstreekse degradatie. Voor VVV, dat na de winst op Excelsior geen punt meer pakte, doet het elftal van Ton Lokhoff namelijk niets onder. In de strijd tegen degradatie is Excelsior zelf zijn grootste vijand. Met de naar eer en geweten vlaggende De Bruijn langs de lijn, verprutste de thuisclub voor de vierde keer in zes wedstrijden een voorsprong. En weer gaf de manier waarop dat gebeurde te denken. Nadat de beslissende 3-0 kort na rust uitbleef en VVV-spits Paul Jans een vrije trap van Edwin Linssen mocht inkoppen (2-1) raakte Excelsior toch weer in paniek. Met de 2-2 van diezelfde Jans tot gevolg.
,,We zijn veel te lief,” baalde Lokhoff. ,,En weer laten we ons verslaan bij een standaardsituatie, waar je alleen maar hoeft te zorgen dat je tegenstander niet kan koppen.” Waar de instorting van Excelsior nabij leek, toonde de ploeg dit keer echter veerkracht door in de slotfase nadrukkelijk op zoek te gaan naar de winnende goal. Dat die van de voet kwam van Pardo was niet verrassend. Op aangeven van topscorer Geert den Ouden schoot de geslepen Chileen Excelsior vanaf de rand van het strafschopgebied via de onderkant van de lat naar de volgende ronde.
,,Pardo zat er fysiek doorheen,” aldus Lokhoff. ,,Maar je weet ook dat hij de klasse heeft om met één actie een wedstrijd voor je te beslissen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |