quote:Op woensdag 26 september 2007 23:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een klote zooi zeg ben al de hele avond bezig met het proberen op te zetten van een phpBB. Moest alles nog installeren en toen dat eindelijk gelukt was moest ik de database nog restoren.
Ik kon gelukkig nog net op tijd een backup maken voor de site offline ging, dus we zijn niks kwijt aan data, echter probeer maar eens een backup terug te zetten in mySQL 5.
Heb nu een tooltje gevonden wat lijkt te werken, echter hij lijkt ook vrij weinig te doen
Ik laat hem maar de hele avond aanstaan *zucht*
Was het voetballen nog wat?
Wat moest die ook alweer kosten per jaar die Luque..quote:De oefenmeester wilde graag de Spaanse aanvallers Ismael Urzaiz en Albert Luque aan het werk zien. Hij zag tot zijn spijt dat het duo bij lange na nog geen aanwinst voor de Eredivisie is. Urzaiz was met een van zijn weinige geslaagde acties nog wel betrokken bij de openingstreffer. Hij ging in de 26e minuut over de knie bij de blunderende Elroy Boonstoppel. John Heitinga maakte vanaf elf meter geen fout: 1-0
hij wil niet gezien worden, met mensen die sjaaltjes en petjes dragen en die in hun hand een wicky drankje hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:37 schreef FJD het volgende:
Kampioenen ole ole
Man man man wat was het weer een mooie wedstrijd. De eerste helft was het redelijk saai en kreeg Utrecht de beste kansen. In de rust ging Bertje er even met de zweep overheen (of hij heeft epo in de thee gestopt) en na de rust werd Utrecht compleet overklast. Binnen een kwartier was het 3-0 en was het over en sluiten met Utrecht. Feyenoord probeerde het nog wel even maar dat hield snel op. Krachten sparen voor Heerenveen denk ik.
Keltie je bent ook een echte droplul hoorVoor geen meter te bereiken vanaf vlak voor de wedstrijd, staat ie in de rust op de trap bij T dus wij daar naar toe, ik jou bellen wordt er niet opgenomen
Naja je zal er vast ook van genoten hebben
Jammer dat ons vak een beetje lafjes was. Aan de andere kant ook weer goed voor m'n stembanden
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:13 schreef ursel het volgende:
Wat moest die ook alweer kosten per jaar die Luque..![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 07:34 schreef staticdata het volgende:
hij wil niet gezien worden, met mensen die sjaaltjes en petjes dragen en die in hun hand een wicky drankje hebben.![]()
tja, ursel en ferdi, wat een illusie, dat jullie samen met een top hooly op de tribune mogen zittenquote:Op donderdag 27 september 2007 07:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
hij wil niet gezien worden, met mensen die sjaaltjes en petjes dragen en die in hun hand een wicky drankje hebben.![]()
De pup moet nog heel wat leren maar luistert best al aardigquote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
morgen liesen de rest
![]()
hoe is het met de pup, wildie een beetje luisteren![]()
laat maar komenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
OJA< BIJNA KABINETSCRISIS!!!!![]()
goed johquote:Op donderdag 27 september 2007 08:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De pup moet nog heel wat leren maar luistert best al aardig.
Hoesie daar?????
absoluutquote:
je kan ook nog met je collega's spareribs gaan etenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed johalleen maar lachen, gieren en brullen hier
![]()
vanavond een etentje in rotterdam - smaak > ken je dat?![]()
en kom je ook een keer op dr frag night langs?? (voor jou fragochtend) > zou mooi zijn joh, kan je lekker clayhoeren tegen de bots!![]()
![]()
http://www.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=2121667&MainMenu=&Menu=2121667quote:Publicatie: 22 augustus 2007
Vasteland wordt afgesloten voor asfalteringswerkzaamheden
Op maandagavond 17 september tot aan vrijdagochtend 21 september en vanaf maandagavond 24 september tot aan vrijdagochtend 28 september, wordt tussen 20.00 uur 's avonds en 05.00 uur 's ochtends het Vasteland afgesloten voor asfalteringswerkzaamheden. Dit houdt in dat in de eerste week de rijbanen richting de Erasmusbrug worden geasfalteerd en in de tweede week de rijbanen richting de Maastunnel.
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
je kan ook nog met je collega's spareribs gaan eten
en lieve ijs, check ff of je routeplanner je over de straat Vasteland stuurt (kan niet anders). wat ik tegen je zei, er zijn wegwerkzaamheden zodat je niet vanaf de maasboulevard kan komen.
[..]
http://www.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=2121667&MainMenu=&Menu=2121667
![]()
ik ben voorquote:Op donderdag 27 september 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:![]()
anders gewoon een keer met een paar man daar spareribs gaan eten
Ga jij dan nog wel op tijd komen voor het eten dan of ben je dan al uitgegetenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en die routeplanner, ik ga eerst bij kantoor langs denk ik, ff mn oude secretaresse gedag zeggen![]()
jep, bij mij blijft dat scherm ook maar komenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:39 schreef R_B het volgende:
vraagje...na de update na versie 1.4 en het installeren van highway tampa, blijft na het opstarten van bf2 toch een melding bij het opstart scherm staan: download highway tampa now..
Heeft iedereen dit?
gisteren eerste potje online...eindigde in de middenmoot...(had een drama team)
kijk, dat zijn de tipsquote:Op donderdag 27 september 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
oh en je wilt natuurlijk nog wel gratis parkeren daar
dat doe je zo: Linkje!
De plek die is aangegeven als Van, is een parkeerplaats waar je na 18:00 gratis kan parkeren. en naar daar zit het westelijkhandelsterrein.
Ik was dan ook finaal naar de teringquote:Op donderdag 27 september 2007 00:37 schreef FJD het volgende:
Kampioenen ole ole
Man man man wat was het weer een mooie wedstrijd. De eerste helft was het redelijk saai en kreeg Utrecht de beste kansen. In de rust ging Bertje er even met de zweep overheen (of hij heeft epo in de thee gestopt) en na de rust werd Utrecht compleet overklast. Binnen een kwartier was het 3-0 en was het over en sluiten met Utrecht. Feyenoord probeerde het nog wel even maar dat hield snel op. Krachten sparen voor Heerenveen denk ik.
Keltie je bent ook een echte droplul hoorVoor geen meter te bereiken vanaf vlak voor de wedstrijd, staat ie in de rust op de trap bij T dus wij daar naar toe, ik jou bellen wordt er niet opgenomen
Naja je zal er vast ook van genoten hebben
Jammer dat ons vak een beetje lafjes was. Aan de andere kant ook weer goed voor m'n stembanden
zwaar gistende kersenjam, wicked man!!quote:
Zoiets jahquote:Op donderdag 27 september 2007 08:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zwaar gistende kersenjam, wicked man!!
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tja, ursel en ferdi, wat een illusie, dat jullie samen met een top hooly op de tribune mogen zitten![]()
Ontslagrecht zekerquote:OJA< BIJNA KABINETSCRISIS!!!!![]()
Count me inquote:Op donderdag 27 september 2007 08:34 schreef staticdata het volgende:
anders gewoon een keer met een paar man daar spareribs gaan eten
Dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 27 september 2007 08:47 schreef Keltie het volgende:
Ik was dan ook finaal naar de tering
Aan het andere geval, als jullie die 2 waren die een foto namen aan het einde van de wedstrijd (rug naar het veld, duimpjes omhoog... Heb ik jullie in ieder geval gezien
frag ?? wasda???quote:Op donderdag 27 september 2007 08:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed johalleen maar lachen, gieren en brullen hier
![]()
vanavond een etentje in rotterdam - smaak > ken je dat?![]()
en kom je ook een keer op dr frag night langs?? (voor jou fragochtend) > zou mooi zijn joh, kan je lekker clayhoeren tegen de bots!![]()
![]()
en dat kan prima met een ping van 300quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
Frag night is morgen. Dat is met 8 man tegen 48 bots een vlag verdedigen![]()
Puntenaantallen van vele honderden en je blijft maar sproeienEcht geniaal.
Zaterdagoverdagquote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en dat kan prima met een ping van 300![]()
ik denk alleen niet dat ik morgen meesproei bedenk ik me net > moet fukking veel voor mn studie doen, kan echt elk uurtje goed gebruiken![]()
Had voor morgen een date afgesproken, die gaan we maar eens verzetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
ook jaquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had voor morgen een date afgesproken, die gaan we maar eens verzetten.
Moet toch tot 21.00 sporten, dus om 21.15/21.30 schuif ik aan
Jaarverslag: Het ging goed (x1000)quote:Op donderdag 27 september 2007 09:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet 50 pagina's typen over een analyse van een jaarverslag en 20 over budgettering en kostenbeheersing![]()
Wel met karrekkes hoor..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef FJD het volgende:
quote:
dat is de WO manier, ik moet de HBO manier toepassen > meer praktisch & subtieler dusquote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaarverslag: Het ging goed (x1000)
Budgettering: Iedereen krijgt minder (x500)
Kostenbeheersing: We ontslaan 50% van de werknemers (x500)
Klaar
nee joh. gewoon i/o ownenquote:
Misschien moet je gewoon de management sammenvatting geven van je eigen analyse, kortom 1 a 2 A-4tjes max. Toch geen hond die die 50 pagina's gaat lezenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
moet 50 pagina's typen over een analyse van een jaarverslag en 20 over budgettering en kostenbeheersing![]()
VVD die dan ook zwaar verlies lijdt. Misschien dat een aantal mensen verstandig worden en geen PvDieren stemmen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
Zal je zien gaat het gepeupel eerst op Bos schelden vanwege z'n lastenverhogingen om vervolgens massaal op de SP te stemmen![]()
Worden weer kansloze maanden. CDA blijft groot, SP wordt groter, PvdA verliest zwaar, Verdonk zal een zetel of 15 meepikken, Wilder groeit. Daar gaat je stabiele midden
Altijd even beleefdquote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
Dat idee had ik al jaIk zei het ook al tegen Ursel. Volgens mij is die Keltie zo stoned als een garnaal en straalbezopen. We stonden niet met de camera nee en we zijn niet in de 85e minuut naar huis gegaan. Nog netjes de spelers bedankt, bosje bloemen gegeven, doosje bonbons.
karretjes zijn voor n00bs, echte soldaten ownen bots met een m16quote:
Misschien dat ik, indien er nog plaats is, eventueel ook nog wel aanschuif.quote:
Je zit nu een beetje Ursel z'n standpunt te verdedigen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
karretjes zijn voor n00bs,
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zit nu een beetje Ursel z'n standpunt te verdedigen?
Dan ga ik wel weer granaten strooien..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
karretjes zijn voor n00bs, echte soldaten ownen bots met een m16![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |