Weet niet of die hard genoeg kanquote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
Moet je ff de Corsa van je ouders voltanken, kunnen we het uittesten.
Toen ik in de achteruitkijkspiegel achtereenvolgens m'n ruitenwisser, m'n demper, moertjes en delen van m'n achteras voorbij zag komen ben ik gestoptquote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef ursel het volgende:
Hij kan het wel, maar jij durft niet.![]()
![]()
Dat zou je dan ook niet van te voren vertellen voordat je me ermee wegstuurd.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen ik in de achteruitkijkspiegel achtereenvolgens m'n ruitenwisser, m'n demper, moertjes en delen van m'n achteras voorbij zag komen ben ik gestopt
Je weet toch dat ik je graag magquote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ursel het volgende:
Dat zou je dan ook niet van te voren vertellen voordat je me ermee wegstuurd.
Baus is heel erg druk en gesloopt. Op het werk heel erg druk, en lekker veel oplosmiddelen snuiven. Thuis druk met R&D aan mijn nieuwe computer, verbouwen van Area 1337 en evengoed proberen ruimte te maken voor de CV ketel en shit die over 2 weken wordt geinstalleerd... Cursusje volgen en nog wel een aantal zaakjes..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe is het met Baus, is hij zijn wonden aan het likken van de bootlan en zich in stilte aan het voorbereiden voor de FOD-lan![]()
hij is leegquote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef escape_nl het volgende:
Heb mijn nieuwe spulletjes binnen
[afbeelding]
Mooi systeem.. Maar check, al zou een game voor dualcore gemaakt zijn dan heeft een quadcore die 2cores ook gewoon hoor, en 2 reserve.. Gedraagd ie zich gewoon als een DuoCore, in mijn geval dus als een E6600.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef escape_nl het volgende:
knip
Kijk hier maar eens, mijn dual core E6850 wint bijna alle (op 1 na van de 30) benchmarks van een Q6600quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mooi systeem.. Maar check, al zou een game voor dualcore gemaakt zijn dan heeft een quadcore die 2cores ook gewoon hoor, en 2 reserve.. Gedraagd ie zich gewoon als een DuoCore, in mijn geval dus als een E6600.
Ik denk dat je in Januari wel de overstap zal gaan maken![]()
Van het weekend ga ik eens kijken naar mijn Q6600 mbt overclocken... Was al bezig maar zit met biosproblemen, heb er al 2 nieuwe ingeflashed en het gaat nog niet zoals ik wil. Van het weekend even rustig kijken en als ie blijft weigeren dan plug ik hem op een Asus P5N-E SLI, dan gaat ie wel.. hoop ik.. Ik moet makkelijk naar 3GHz kunnen klokken en kijk zwaar uit naar de resultaten![]()
Ik ga voor +16k in 3dmark06..
Op Memory ja.. en dat komt door de hogere FSB, op CPU zijn ze nagenoeg gelijk, in PCmark05.. In 3dmark06 ben je nergens qua CPU.. en dat is meer games gericht.. raar maar waarquote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens, mijn dual core E6850 wint bijna alle (op 1 na van de 30) benchmarks van een Q6600
link
Everest Ultimate Edition of Sisoft Sandra 2008, probeer die eensquote:Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:
hmmm ik kan geen losse cpu of memory bench doen... Maar heb wel een ORB van de algemene pcmark05
lolquote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef FJD het volgende:
Net bij een wijkbijeenkomst geweestOh mijn god wat een volk zeg.
Staat er zo'n vrouwtje van Haag Wonen een heel politiek ruk verhaal te houden over dat ze veiligheid en groenvoorzieningen als speerpunt hebben gekozen en meer van dat soort vaag taalgebruik. Ondertussen heeft 95% v/d aanwezigen LTS zwakstroom niet afgemaakt dus die staren haar met glazen ogen aanUiteindelijk blijkt dus dat de gemeente leuke plannen heeft met onze wijk en daar hoort met een beetje pech ook het slopen van huizen bij
![]()
Eerst maar even de plannen afwachten. Die zouden in 2008 klaar moeten zijn dus in 2010 horen we daar wel weer van.
He ambtenaar, zorg jij er eens voor dat die vriendjes van je in Den Haag van ons appartement afblijvenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb rechts gestemd, aan mij ligt het niet. Wel aan al die mensen die denken het beter te hebben door op de SP & PvdA te stemmen....
Was jij niet zo'n links stemmer?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zegt de politicus
Ach laat ook maar, maakt niet uit wat voor kabinet het is... Bagger is het toch wel...
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n links stemmer?
Vuurtorenlampenaanstekerpiegemerd..quote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
raadsel:
Er zit een man in een bar bier te drinken, opeens ziet hij op tv dat er een schip is gekapseist.Hij betaalt snel ze bier en rent naar huis. huis is om de hoek. Hij komt thuis aan en doet het licht aan en pleegt zelfmoord. Wat is zijn beroep?
Dit vertelde dus de moeder van een vriend van me zo een 4 uur geleden en ik heb geeeeen idee! iemand anders wel, ze legt de nadruk op "Licht aan".
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daar kun je voor gebanned worden Foxie...
En het raadsel dan?? Heb ik het goed?? Heb ik een krat bier gewonnen??quote:Op donderdag 27 september 2007 23:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
hahaha verwachhte een grapje![]()
lol
ik ga nu slapen hoi
Nee lullo, dat ze hier de boel willen slopenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb rechts gestemd, aan mij ligt het niet. Wel aan al die mensen die denken het beter te hebben door op de SP & PvdA te stemmen....
Ze krijgt er gewoon een arde plasser van..quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
Lachende flitsende agente hit op YouTubedat filmpje
ja, je hebt het goed! Als ik een keer naar een meet ga neem ik een kratje voor je meequote:Op donderdag 27 september 2007 23:51 schreef ursel het volgende:
[..]
En het raadsel dan?? Heb ik het goed?? Heb ik een krat bier gewonnen??![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
ja, je hebt het goed! Als ik een keer naar een meet ga neem ik een kratje voor je mee![]()
dat linkje waar die al 2x een ban voor heeft gekregen??quote:
Hij had een nieuw soort variatie gevonden..quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat linkje waar die al 2x een ban voor heeft gekregen??![]()
ow, doe es posten danquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij had een nieuw soort variatie gevonden..
Ik denk dat jij dze wel had kunnen waarderen..![]()
Doe foxy maar PM-en..quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow, doe es posten dan![]()
Kom maar met een nieuwe..quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Gooi die avatar eens weg joh homoJe hebt toch geen Wii gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |