de dollar zal altijd $1,00 zijn hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 11:39 schreef staticdata het volgende:
wanneer gaat die dollars nou eens naar de $1.42...
Ja, maar die zijn juist zo lekker..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Yeah, waar een cursus al niet goed voor is. Ik heb mijn backup aan de praat gekregen
Nu nog even een half uurtje wachten en dan testen of alles weer een beetje werkt.
Van Basten mag van mij vertrekken. Maar wie komt er dan terug... Doe Mourinho dan maar
Die selecteert alleen de beste en duurste spelers, misschien is dat beter dan jonge ajaxieden
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de dollar zal altijd $1,00 zijn hoormisschien dat de euro naar de $1,42 gaat
![]()
Ik denk dat ie volgende keer maar wat spelers van Kozakken Boys moet opstellenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die selecteert alleen de beste en duurste spelers, misschien is dat beter dan jonge ajaxieden
Maar zijn dat ook mooie jongensquote:Op donderdag 27 september 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgende keer maar wat spelers van Kozakken Boys moet opstellen
je auto beetje laten verneuken door een paar wijven met dikke memmenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:13 schreef dekkered het volgende:
trouwens mensen die een gratis wasbeurt willen moeten op 538 kijken/luisteren (even op de site kijken of er in de buurt een tankstation is die het doet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
de dollar zal altijd $1,00 zijn hoormisschien dat de euro naar de $1,42 gaat
![]()
beetje met die hakken op mn auto lopen rausen nee dankjequote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
je auto beetje laten verneuken door een paar wijven met dikke memmen
hoe is het met je mini cooper?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
beetje met die hakken op mn auto lopen rausen nee dankje![]()
ga m denk ik weer in de verkoop zettenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe is het met je mini cooper?
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe is het met je mini cooper?
Vind je het gek die buitenkant. Zeg na die wasbeurt, maar eerder maxi gatenkaasquote:Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga m denk ik weer in de verkoop zetten
motorisch is ie goed
van buiten moet er wat aan gebeuren
maar ik heb er of geen tijd voor of geen zin in
PSV heeft wel vaker van dat soort rariteiten. Spelers niet aanmelden voor Championsleague wedstrijden en dat soort geneuzel.quote:
Pff ja ze zullen in Eindhoven zwaar wakker liggen van de Amstel Cupquote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wiens kop gaat er nu in het gemoedelijke brabant rollen![]()
Inleveren wedstrijdpremie's
Dan nog, waarom spelen ze hem dan..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Pff ja ze zullen in Eindhoven zwaar wakker liggen van de Amstel CupZe worden kampioen en overwinteren in de CL. Die hele Amstel Cup kan ze aan hun reet roesten
Als je speelt wil je winnen dat zeker maar als puntje bij paaltje komt en PSV speelt zondag kwartfinale Amstel cup en dinsdag kwartfinale CL dan kan die Amstel Cup ze weinig schelen. Amstel club blijft de laagste prioriteit hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef ursel het volgende:
Dan nog, waarom spelen ze hem dan..
Je doet mee voor de prijs of niet. Anders ga je er ook niet in "investeren".
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan nog, waarom spelen ze hem dan..
Je doet mee voor de prijs of niet. Anders ga je er ook niet in "investeren".
Puntje bij paaltje ja, maar als het team nu instort,de volgende ronde van CL niet gehaald wordt en ze thuis verliezen van Excelsior, dan is de grote eikel toch nog een mooie prijs en zullen ze zich nog harder gaan krabbelen waarom ze deze blunder gemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je speelt wil je winnen dat zeker maar als puntje bij paaltje komt en PSV speelt zondag kwartfinale Amstel cup en dinsdag kwartfinale CL dan kan die Amstel Cup ze weinig schelen. Amstel club blijft de laagste prioriteit hebben.
Yup dan is het dubbelzuur maar ik deze uitschakeling is niet zo'n grote adderlating dat er echt koppen gaan rollen bij PSVquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
Puntje bij paaltje ja, maar als het team nu instort,de volgende ronde van CL niet gehaald wordt en ze thuis verliezen van Excelsior, dan is de grote eikel toch nog een mooie prijs en zullen ze zich nog harder gaan krabbelen waarom ze deze blunder gemaakt hebben.
Ze hebben de kentekens toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rd_Pernis.html?p=6,1
Heerlijk, gek he dat het vertrouwen in de politie niet zo erg hoog is![]()
Niet normaal ditquote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Het is ook niet normaalquote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Toch weer 40,- aan openstaande bekeuringenquote:
Dat ismaar goed ook, anders moet IJs weer gaan uitleggen waarom de budgetten en actuals weer niet met elkaar overeenkomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch weer 40,- aan openstaande bekeuringen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat ismaar goed ook, anders moet IJs weer gaan uitleggen waarom de budgetten en actuals weer niet met elkaar overeenkomen.![]()
Leuk gemaakt... Zal alleen nooit echt kunnen...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef ursel het volgende:
[afbeelding]
Jorrit zijn nieuwe auto. Nu nog wachten tot je weer mag drinken tijdens het rijden..![]()
![]()
Hoezo niet dan? Zit toch aardige scheur in zijn ruit ook..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Leuk gemaakt... Zal alleen nooit echt kunnen...
Glas versplintert. Een glazen fles zal dus nooit zo diep in een glazen want kunnen zitten dat het z'n eigen gewicht kan dragen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:52 schreef ursel het volgende:
Hoezo niet dan? Zit toch aardige scheur in zijn ruit ook..![]()
Het zwakste punt in deze situatie is de autoruit, gezien hoe het flesje erin zit. De hals is een relatief sterk geheel als die op het juiste punt de inslag heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Glas versplintert. Een glazen fles zal dus nooit zo diep in een glazen want kunnen zitten dat het z'n eigen gewicht kan dragen.
Verbaas je niet over de kracht dat een object kan hebben bij de juiste impact.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef FJD het volgende:
Als je met een hamer al amper een gat kunt slaan in de autoruit dan moet zo'n fles wel heel erg hard aankomen wil het door de ruit heen komen. Als je met die snelheid een fles ergens tegen aan laat komen dan versplintert ie echt wel hoor
Maar ik neem wel aan dat het glas van een bierfles iets minder sterk is dan een autoruit... En de hoek klopt ook niet... Het flesje zou er dan vanaf ketsenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Verbaas je niet over de kracht dat een object kan hebben bij de juiste impact.
Een blikje kan je met een hand fijnknijpen, maar je kan er ook gerust bovenop staan.
Tijd voor een BoF-busters test?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef ursel het volgende:
Verbaas je niet over de kracht dat een object kan hebben bij de juiste impact.
Een blikje kan je met een hand fijnknijpen, maar je kan er ook gerust bovenop staan.
Dat dan weer niet. Dat gebeurt alleen als de impact niet hard genoeg is. Is de impact hard genoeg dan zal of het flesje versplinteren of zal het in 1 stuk door de ruit vliegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:27 schreef RudyCarell het volgende:
Het flesje zou er dan vanaf ketsen
Desalniettemin ben ik nog niet overtuigd dat he per definitie niet zou kunnen..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef RudyCarell het volgende:
Fake dus...
http://www.digg.com/offbe(...)s?t=9291231#c9295468
Tis op zich wel te testen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef ursel het volgende:
Desalniettemin ben ik nog niet overtuigd dat he per definitie niet zou kunnen..![]()
![]()
Weet niet of die hard genoeg kanquote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef ursel het volgende:
Moet je ff de Corsa van je ouders voltanken, kunnen we het uittesten.
Toen ik in de achteruitkijkspiegel achtereenvolgens m'n ruitenwisser, m'n demper, moertjes en delen van m'n achteras voorbij zag komen ben ik gestoptquote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef ursel het volgende:
Hij kan het wel, maar jij durft niet.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |