Probeer dit eens:quote:
Jij bent weer vroegquote:Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Etcetera het volgende:
gooi maar een onderwerp erinhet mijn is: ik ga op bed weltrusten allemaal en tot morgen
Er is niet eens een Extra manquote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
In WMP naar Extra; Opties; tabblad Bestandstypen
asf aanvinken (ook als ie deels aangevinkt is); OK.
WMP afsluiten en linkje opnieuw proberen.
Jij kunt vast wel een beetje zelf zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is niet eens een Extra manAlleen Meer opties en daar zie ik dat tabblad niet
tuurlijk.. komen al die mooie momenten weer naar boven van het moment van aanschaf of gebruik ...quote:
Met Sheep heb je toch ook geen extra man nodig?quote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is niet eens een Extra manAlleen Meer opties en daar zie ik dat tabblad niet
quote:
Hij zit in dat koffertjequote:Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
B, je olifant heeft zich vermomd![]()
Niet vermomd als koffertje?quote:
quote:
ik heb vrijdag mijn deadline, zit vast op 1600 woorden van de verplichte 2000-3000quote:Op maandag 24 september 2007 22:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij is mijn papertje af![]()
met watquote:
ik geloof dat we daar laatst eens lekker over geklaagd hebben hierquote:Op maandag 24 september 2007 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
Over telefoonrekeningen gesproken.. moet morgen mn dokter bellen. Zijn gewoon bereikbaar tussen 08:00 en 10:00 daarna alleen voor spoedgevallen. Wat een schofterige tijden zeg, zouden we op mijn werk eens moeten doen. Technische support tussen 0800-10:00 en verkoop bereikbaar tussen 0800-2100.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
B, je olifant heeft zich vermomd![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij is mijn papertje af![]()
hoe kun je nou 2000-3000 verplicht stellenquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik heb vrijdag mijn deadline, zit vast op 1600 woorden van de verplichte 2000-3000
quote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef Plasterk het volgende:
Pieter Post Pieter Post met z'n poes verdient de kost
in z'n rode wagen
zon of regen vlagen
brieven pakjes brengt hij door het land
wel goed van jequote:Op maandag 24 september 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik had vandaag ook mijn verslag afgemaakt. Best lang aangezeten, hij was uiteindelijk 9 pagina's geworden in plaats van 6. En volgens mij heb ik er gewoon te veel tijd en moeite ingestopt. De beoordeling is alleen van belang indien ik het tentamen niet haal.
Best gaar na een dag ineffectief studeren.![]()
moet je maar eerder komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeetciiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee1 De kofife is koud!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Kennen jullie trouwens het principe van verslapen, als in: je wekker uitzetten en denken dat je over een minuutje opstaat?
Ik moest om kwart voor acht op
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
Maar ach, nu ben ik wel uitgerust om te gaan feesten vanavond
ligt het aan mij of klopt er iets niet hierquote:Het is voor mij een teken dat het op dit moment iets te druk is en ik tijd en slaap te kort kom
Dank je, hij is heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je maar eerder komen
maar vooruit omdat jij het bent, nieuw bakkie:
[afbeelding]
Oh yeah! Drink je het zelf ook?quote:
hey redquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef iamredleader het volgende:een teken van leven, inmiddels is de dag weer begonnen in Sevilla
We zijn gisteravond naar de Flamenco-voorstelling geweest, was erg tof
Alleen van al het wandelen zijn we helemaal kapot, dus vandaag maar een hang-dagje. En met gratis (!) internettoegang in het hostel dacht ik, ik zwaai even naar jullie
Vanavond gaan we hier in het hostel tapas maken/eten, dus dat belooft wat![]()
En een geruststelling voor iedereen: we zijn nog niet helemaal donkerbruin geworden![]()
leer 's nee zeggen johquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Was al een tijd geleden afgesproken. Heb op dit moment ook helemaal geen zin, maja. Ik heb vandaag nergens zin in, terwijl ik wel weer van alles moet doen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
hey red![]()
al veel foto's gemaakt?
veel plezier met verder bijbruinen
wat goed van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb al heel nuttig gedaan, was om 9 uur aan het werk, ondanks het feit dat ik pas over 1 uur bij college hoef te zijn
Dat heb ik ook gedaan vanochtendquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat goed van jedan zou ik me nog 's omdraaien
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie is de eerste user met een S die in m'n gedachten komt
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
'de idee' is niet fout.![]()
En nu ben ik er snel weer vandoor.![]()
Ik vond het nou niet echt een filosofisch werk, dus ook al kan de idee blijkbaar wel, in deze context vind ik het nog steeds foutquote:idee1 (het ~, ~ën)
1 gedachte
2 plan
idee2 (het, de ~ (v.), ~ën)
1 [fil.] het veronderstelde eeuwige en volmaakte grond- of voorbeeld van iets
En ik wil je niet ontwijken, je bent de eerste Fok-user met een S die bij me op kwam. Wat dat betreft is het dus een eerquote:
quote:
Lekker motiverendquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef LadyBlack het volgende:Mijn scriptiebegeleider vroeg me vandaag letterlijk of ik nog wel door moest gaan met mijn studie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat ik niet goed bezig ben (geweest), maar dit is ook niet echt motiverendGelukkig heb ik m kunnen overtuigen dat ik stoppen o zo verleidelijk maar toch errug zonde vind, dus gaat ie me nog wel proberen te helpen
quote:
Hoef je ook niet zoveel terug te lezen als je uit je werk komtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog geen 2 pagina's in zo'n 24 uur
Ben je nu Jumboos?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanmiddag verse pasta gekocht, met basilicumvullingMaak ik net het pakje open, zijn er een paar beschimmeld
![]()
Laatst al een bakje ranzige kwark gekocht daar..... tijd voor een hartig woordje met de mensen van de Jumbo
da's zeker de slechtste grap die ik vandaag gehoord hebquote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's zeker de slechtste grap die ik vandaag gehoord heb![]()
![]()
Het concert is in de HMH, dus dan moet ik om 4 uur al met de treinquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt doorschrijven dan!
Ik heb 9 november twee tentamens..
Wat doe jij voor studie dat je zoveel tentamens hebtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Owh, ik zit net te kijken en 't valt mee: het is maar één tentamen. De andere is weggevallen omdat er geen deeltentamen meer van dat vak is. Maar ook grappig: ik heb 23, 24 en 25 januari vier tentamens.
Hoe zie je dat zo ver vooruit?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Owh, ik zit net te kijken en 't valt mee: het is maar één tentamen. De andere is weggevallen omdat er geen deeltentamen meer van dat vak is. Maar ook grappig: ik heb 23, 24 en 25 januari vier tentamens.
Hertentamenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het concert is in de HMH, dus dan moet ik om 4 uur al met de trein
Om mensen te irriterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom plannen ze tentamens 's avonds in?
Zit ik serieus over na te denken, maar ik durf eigenlijk niet mijn 1e tentamen te skippenquote:
NEE!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zit ik serieus over na te denken, maar ik durf eigenlijk niet mijn 1e tentamen te skippen
Ik ga denk ik wel ff overleggen met de studie-adviseur, wat er zou gebeuren als ik dit tentamen niet haal
Het kan toch geen kwaad om het te vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NEE!!!![]()
Dat zou ik niet doen hoor! Dat kan iedereen je hier vertellen: als je dit tentamen niet haalt, maak je het hertentamenSimple as that. Maar ik snap dat je dat niet zomaar durft te doen.... ff goed nadenken of The Fray niet nog een keer optreedt?
ik was ook niet van plan om te zeggen dat ik naar een concert wil. Gewoon vragen hoe het zit met herkansingen en studiepunten, omdat 'ik dat niet snap'quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NEE!!!![]()
Dat zou ik niet doen hoor! Dat kan iedereen je hier vertellen: als je dit tentamen niet haalt, maak je het hertentamenSimple as that. Maar ik snap dat je dat niet zomaar durft te doen.... ff goed nadenken of The Fray niet nog een keer optreedt?
True, als ze maar niet de reden geeft waarom ze dit tentamen niet zou halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Het kan toch geen kwaad om het te vragen
Dan zegt ze dat ze moet oppassen ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, als ze maar niet de reden geeft waarom ze dit tentamen niet zou halen
Naja, kijk maar uit dat ze je niet in een faalangst-werkgroepje gooienquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan om te zeggen dat ik naar een concert wil. Gewoon vragen hoe het zit met herkansingen en studiepunten, omdat 'ik dat niet snap'
Ze treden niet nog een keer of ergens anders op
Gewoon opnieuw forcerenquote:
Hee meis, wat een minpunt is Ridderbos geweest vandaag.quote:
Een vriendin van mij zat vandaag onder de blauwe plekken van theatersportquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes er mee alvast Soemp!
Ik ga zo m'n jas aan doen en dan naar theatersport. Vorige week vond ik het leuk
Ja precies. Mafkees.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ja bizar he? Het drong later pas tot me door dat ie dat niet hoort te zeggen... zeker niet omdat ik na mn scriptie klaar ben, tis niet dat ik nog allemaal vakken moet doen ofzo
OMG......quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trendy vuurwapen voor haar
Hehehehe
Vorige week deed ik ook mee, was toen in de cluedoronde. Als locatie werd er een rockconcert uitgebeeld. Ik deed misschien iets te enthousiast mee en sprong tegen een mede-sporter aan, die het niet verwachttequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zat vandaag onder de blauwe plekken van theatersport
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige week deed ik ook mee, was toen in de cluedoronde. Als locatie werd er een rockconcert uitgebeeld. Ik deed misschien iets te enthousiast mee en sprong tegen een mede-sporter aan, die het niet verwachtte. Gelukkig was ze wel helemaal ongedeerd verder
Hmm, dat wel, maar voor dit vak moet ik nog beginnen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, dat gaat toch allemaal goed de laatste tijd?
Dat zou ook geen ramp zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naja, kijk maar uit dat ze je niet in een faalangst-werkgroepje gooien
Maar ik weet nu toch nog niet of ik de 2e keer wel red? Bovendien, nu heb ik colleges gehad, maar dan moet ik alles zelf doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm niet maakt moet je gewoon het hertentamen doen, it's as simple as that. Pas als je die niet haalt, zijn er mogelijk consequenties voor volgend jaar (soms moet je een vak gehaald hebben om aan een ander vak te mogen beginnen). Als je zeker weet dat je 'm de tweede keer haalt (en dan niet toevallig een vakantie gaat plannen ofzo) zie ik geen bezwaar om niet naar het concert te gaan: ik zie tentamens niet als heilig. Hoe vaak ik al eerste kansen heb laten schieten om me te richten op de tweede kans, dat is niet op een paar handen te tellen.
Volgens mij niet, kan het me iig niet herinneren. Wel 'studiegidsjes' via BB of internet, maar daar staat niks over de tentamenregeling, alleen inhoud van het vakquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
B. heb je een studiegids ontvangen? Bij mij staat er in de studiegids aangegeven wat er gebeurt als ik een tentamen niet haal.
Bijna heel januari dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik eind januari gewoon drie weken vrij ben.
Ik heb volgens mij helemaal niks in huis wat fatsoenlijk als wapen dienst kan doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij houdt het bij koekenpannen?
Vertelquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij helemaal niks in huis wat fatsoenlijk als wapen dienst kan doenMaar sinds er 's nachts een keer een dief in mijn kamer stond heb ik wel altijd een flesje water bij mn bed, waar ik eventueel wat mee kan meppen
De herkansing is er niet anders op hoor. Als je je college aantekeningen hebt of de sheets dan moet dat wel lukken, denk ik. En anders doe je het vak over volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Maar ik weet nu toch nog niet of ik de 2e keer wel red? Bovendien, nu heb ik colleges gehad, maar dan moet ik alles zelf doen
Ze komen me ophalen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, in dat geval wordt het lastiger. Maar: die reis naar huis duurt altijd lang, dus dan kun je in de trein leren.
Ja, nouja, ik ga er voor het gemak van uit dat ik geen herkansingen heb dit jaar.quote:
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegIk dacht dat het een dronken vriend van een huisgenoot was ofzo
![]()
Halfuur later kwam mn huisgenote naar boven stormen dat dr tasje gejat was... zij had het licht aangedaan toen ze hem hoorde, en toen had ie dat tasje zien liggen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegIk dacht dat het een dronken vriend van een huisgenoot was ofzo
![]()
Halfuur later kwam mn huisgenote naar boven stormen dat dr tasje gejat was... zij had het licht aangedaan toen ze hem hoorde, en toen had ie dat tasje zien liggen
Goed, ik ga House kijken.quote:
Het is Inleiding Bedrijfswetenschappen 1 (er is dus ook een 2)quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat weet je van de eerste keer ook nietMoet je voor jezelf een inschatting maken of je het genoeg kent. Welk tentamen is het? En als je aantekeningen of sheets hebt als herinnering is dat meestal wel genoeg. Enige waar je rekening mee moet houden is dat alles er nu vers in zit, en dat je dan misschien wel wat extra tijd kwijt bent om een beetje in de stof te komen.
.
Dankjequote:
Leest terug en genietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik heb weer alle pret gemist
Ik lees liever niet terug want dan wil ik reageren en dan ben ik zo de mosterdquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Vereiste zaken zijn bij ons bijvoorbeeld als volgt geformuleerd:
[..]
quote:Inleiding in de bedrijfswetenschappen 2
BIN002 Studiepunten 6
Tentaminering: Schriftelijk tentamen.
Vereiste voorkennis: Geen.
Leerdoelen
De doelstelling van deze cursus is studenten een eerste inzicht te geven in strategisch management, marketing en concurrentie in een internationale omgeving. Dit inzicht concentreert zich op het bewust worden van de afstemming die organisaties zoeken met deze omgeving. Hiervoor wordt aandacht besteed aan kennis over en vaardigheden voor de analyse van externe en de interne omgeving van de organisatie vanuit de gedachte te komen tot een optimale strategieformulering.
Beschrijving
psssst dat doen er wel meer hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik lees liever niet terug want dan wil ik reageren en dan ben ik zo de mosterd
Ik de jouwe nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent toch eerder jam?
ja, ik snap de grap
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
House is leuk enzo, maar niet als ze opereren.![]()
![]()
Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een aardbei als avatar, en jonge meisjes zijn toch altijd heel zoet (als in: lief)?
ik zal wel te moeilijk gedacht hebben
3fm is zojuist diep, diep in mijn achting gedaaldquote:Ik ben dom lomp en famous, bitches zitten aan mijn penis
alles is relatiefquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier
Het kan ook aan mijn intillegentie liggen hoor
Trouwens, bij jonge zoete meisjes denk ik aan kleine meisjes in roze kleertjes en twee staartjes... Dat ben ik neit helemaal
Nee, nooit gezien. Maar je hebt er beeldend genoeg over verteld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt die foto's van mijn pols zeker ook nooit gezien (volgens mij heb ik ze ook niet meer trouwens)? Terminator-arm
Wat is het probleem?quote:
Ja, hoezo? Ga je dan Soempie Ontwijkend Gedrag vertonen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef Plasterk het volgende:
zit je morgen in de UB Soemp?
Terminator arm?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehehehe... dat doet het altijd goed bij mensen, ja
Dan ga ik nooit naar de ubquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik ben heel erg verkouden, dus charmant zal ik niet zijn.Rode neus, waterige oogjes en grote kans dat ik iedereen aansteek.
![]()
Soempie Ontwijkend Gedrag ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ga je dan Soempie Ontwijkend Gedrag vertonen?![]()
![]()
Ik heb van 9.00 tot 13.00 college. Daarna zit ik tot 17.00 uur in de ub. Maar niet bij de computers.
Ik ken het, mijn opa had het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had m'n pols enigszins gecompliceerd gebroken en had daardoor allemaal pinnen in m'n arm die door m'n vel naar buiten staken. Maar dit is helemaal niet leuk, als ik het beeldend vertel klinkt alles veel smeuïger
Te veel hak op de tak. Ik heb de informatie maar moet nu nog lekker weglezen; maw een lopend verhaal worden.quote:
Volgens mij hoopte iedereen vandaag ook dat ik weer naar huis zou gaan. Ik nies om de 5 minuten en loop steeds naar de wc om heel hard m'n neus te snuiten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit naar de ubBlijf ik lekker thuis, potje thee erbij, muziekje op en bij voorkeur zo weinig mogelijk doen
Ik heb een nieuwe winterjas.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik word ook ziek. Had het zóó koud vandaag
ja dat kan ik me voorstellen... Gadver, dat vertelde opa nooitquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zag er leuk uit. Verband erom enzo, en een beetje met m'n huid bewegen en kon je zo naar binnen kijken. Al die huidlaagjes zien zitten enzo.Was alleen wat jammer toen ik dacht dat er vuil zat, ik met een wattenstaafje ging lopen peuren, en er vervolgens achter kwam (toen ik eenmaal met een steriel pincet had zitten rukken) dat dat een vetlaagje van de huid was
Heb m'n pols toen zelf 's nachts nog een beetje recht gezet nadat ik gevallen was, anders zag 't er echt niet uit om over straat te gaan...ik moest nota bene nog op de fiets. Iedereen verklaarde me achteraf voor gek
Ik net zo, vorige week alquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas.M'n vorige leek een beetje op een slaapzak, dus ik ben heel bij.
![]()
Ook gelijk aan natuurlijk, terwijl het nog veel te warm is voor een dikke winterjas.![]()
Is goed. De nieuwe kantine is wel tof.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Soempie Ontwijkend Gedrag ?
Never!
Ik heb vanavond een afscheidsfeestje van een collega dus ik weet niet in wat voor toestand ik morgen in de UB te vinden ben maar anders doen we een![]()
Het college was verplicht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien een vreemde suggestie hoor, maar blijf anders thuis?
primaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is goed. De nieuwe kantine is wel tof.Ik zit van 13.00 - 17.00 op de tweede verdieping bij kunstgeschiedenis.
![]()
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zag er leuk uit. Verband erom enzo, en een beetje met m'n huid bewegen en kon je zo naar binnen kijken. Al die huidlaagjes zien zitten enzo.Was alleen wat jammer toen ik dacht dat er vuil zat, ik met een wattenstaafje ging lopen peuren, en er vervolgens achter kwam (toen ik eenmaal met een steriel pincet had zitten rukken) dat dat een vetlaagje van de huid was
Dan gaan we met zn drieen een bakje doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hehe, dit kan leuk worden, ik ben er morgen waarschijnijk ook
Dat heb ik ook, maar ik heb me ingehoudenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas.M'n vorige leek een beetje op een slaapzak (
! ), dus ik ben heel bij.
![]()
Ook gelijk aan natuurlijk, terwijl het nog veel te warm is voor een dikke winterjas.![]()
Ik zal proberen niet in jouw richting te niezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hehe, dit kan leuk worden, ik ben er morgen waarschijnijk ook
Ken je LB?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dan gaan we met zn drieen een bakje doenHebben jij en Soemp al met elkaar gesproken?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet in jouw richting te niezen.![]()
Puberpop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben al drie uur een opdracht aan het uitstellen dus ik ga nu maar eens aan de bak, anders kom ik helemaal niet meer op Puberpop.
Dit is wel lief trouwens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Soempie Ontwijkend Gedrag ?
Never!
Waar zit je in de ub morgen? Ook bij kunstgeschiedenis? Of achter een computer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen een laatste paper herzien... dan kan ik aan whatever mn afstudeer-iets ook mag worden beginnen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit 's avonds een tentamen gehad. Lijkt me echt een hel.
Ik zou namelijk 's morgens uitslapen, rustig ontbijten, gaan winkelen en om 3 uur gaan leren.![]()
Klik Bubbles toch weg man.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Puberpop is echt vet! Allemaal ninetieshits enzo. Alleen zoals ik nu bezig ben kom ik er nooit, want ik wilde nog ff een potje Bubbles spelen voordat ik aan de opdracht begin
Dat hangt er een beetje vanaf waar mn studiegenootjes zijn gaan zitten, want die arriveren ongetwijfeld eerder dan ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar zit je in de ub morgen? Ook bij kunstgeschiedenis? Of achter een computer?![]()
Ik wil ook een laptop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf waar mn studiegenootjes zijn gaan zitten, want die arriveren ongetwijfeld eerder dan ik![]()
Ik denk dat ik mn laptop meesleep en dus bij zo'n aansluitpunt ga zitten, op de tweede wel
Heb jij nooit 's avonds college? Of werkgroepen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
Wat een vreemde tijden!
Dat waren mooie tijden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is dan wel weer een groot voordeel van kunstgeschiedenis: uiterst schappelijke collegeuren
Nooit maandagochtend vroeger dan 11:00 college gehad, en volgens mij überhaupt niet op vrijdagOhja, en het maximum per week was 12 ofzo
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is dan wel weer een groot voordeel van kunstgeschiedenis: uiterst schappelijke collegeuren
Nooit maandagochtend vroeger dan 11:00 college gehad, en volgens mij überhaupt niet op vrijdagOhja, en het maximum per week was 12 ofzo
Nooit. Onze colleges vallen altijd tussen 8:45 en 17:45.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
Heb jij nooit 's avonds college? Of werkgroepen?
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens naar bed gaik ben gaar.....
Keep up the good work!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n opdracht begonnen!
[..]
Zover ben ik al
Veel plezier zo op puberpop - als je nog heen gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Nu ga ik er vandoor...die opdracht maken. Voordat 'ie af is kom ik niet terug!.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef Supersheep het volgende:
Taart wordt met haast gemaakt
[afbeelding]
Doe mij maar die taart + meisjequote:Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
Heb je nog wensen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
Onhandig mens, nu zit ze onder de taart
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:47 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] GEFELICITEERD MARK! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ook zo, ik wist al dat al mijn goede daden voor vandaag nog niet waren gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ook zo, ik wist al dat al mijn goede daden voor vandaag nog niet waren gedaan
I knowquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hey, ik ben dat taartmeisje niet hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |