Ik heb een nieuwe winterjas.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik word ook ziek. Had het zóó koud vandaag
ja dat kan ik me voorstellen... Gadver, dat vertelde opa nooitquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zag er leuk uit. Verband erom enzo, en een beetje met m'n huid bewegen en kon je zo naar binnen kijken. Al die huidlaagjes zien zitten enzo.Was alleen wat jammer toen ik dacht dat er vuil zat, ik met een wattenstaafje ging lopen peuren, en er vervolgens achter kwam (toen ik eenmaal met een steriel pincet had zitten rukken) dat dat een vetlaagje van de huid was
Heb m'n pols toen zelf 's nachts nog een beetje recht gezet nadat ik gevallen was, anders zag 't er echt niet uit om over straat te gaan...ik moest nota bene nog op de fiets. Iedereen verklaarde me achteraf voor gek
Ik net zo, vorige week alquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas.M'n vorige leek een beetje op een slaapzak, dus ik ben heel bij.
![]()
Ook gelijk aan natuurlijk, terwijl het nog veel te warm is voor een dikke winterjas.![]()
Is goed. De nieuwe kantine is wel tof.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Soempie Ontwijkend Gedrag ?
Never!
Ik heb vanavond een afscheidsfeestje van een collega dus ik weet niet in wat voor toestand ik morgen in de UB te vinden ben maar anders doen we een![]()
Het college was verplicht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien een vreemde suggestie hoor, maar blijf anders thuis?
primaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is goed. De nieuwe kantine is wel tof.Ik zit van 13.00 - 17.00 op de tweede verdieping bij kunstgeschiedenis.
![]()
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkie!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zag er leuk uit. Verband erom enzo, en een beetje met m'n huid bewegen en kon je zo naar binnen kijken. Al die huidlaagjes zien zitten enzo.Was alleen wat jammer toen ik dacht dat er vuil zat, ik met een wattenstaafje ging lopen peuren, en er vervolgens achter kwam (toen ik eenmaal met een steriel pincet had zitten rukken) dat dat een vetlaagje van de huid was
Dan gaan we met zn drieen een bakje doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hehe, dit kan leuk worden, ik ben er morgen waarschijnijk ook
Dat heb ik ook, maar ik heb me ingehoudenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas.M'n vorige leek een beetje op een slaapzak (
! ), dus ik ben heel bij.
![]()
Ook gelijk aan natuurlijk, terwijl het nog veel te warm is voor een dikke winterjas.![]()
Ik zal proberen niet in jouw richting te niezen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hehe, dit kan leuk worden, ik ben er morgen waarschijnijk ook
Ken je LB?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dan gaan we met zn drieen een bakje doenHebben jij en Soemp al met elkaar gesproken?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal proberen niet in jouw richting te niezen.![]()
Puberpop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben al drie uur een opdracht aan het uitstellen dus ik ga nu maar eens aan de bak, anders kom ik helemaal niet meer op Puberpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |