quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
Maar ach, nu ben ik wel uitgerust om te gaan feesten vanavond
ligt het aan mij of klopt er iets niet hierquote:Het is voor mij een teken dat het op dit moment iets te druk is en ik tijd en slaap te kort kom
Dank je, hij is heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
moet je maar eerder komen
maar vooruit omdat jij het bent, nieuw bakkie:
[afbeelding]
Oh yeah! Drink je het zelf ook?quote:
hey redquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef iamredleader het volgende:een teken van leven, inmiddels is de dag weer begonnen in Sevilla
We zijn gisteravond naar de Flamenco-voorstelling geweest, was erg tof
Alleen van al het wandelen zijn we helemaal kapot, dus vandaag maar een hang-dagje. En met gratis (!) internettoegang in het hostel dacht ik, ik zwaai even naar jullie
Vanavond gaan we hier in het hostel tapas maken/eten, dus dat belooft wat![]()
En een geruststelling voor iedereen: we zijn nog niet helemaal donkerbruin geworden![]()
leer 's nee zeggen johquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Was al een tijd geleden afgesproken. Heb op dit moment ook helemaal geen zin, maja. Ik heb vandaag nergens zin in, terwijl ik wel weer van alles moet doen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
hey red![]()
al veel foto's gemaakt?
veel plezier met verder bijbruinen
wat goed van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb al heel nuttig gedaan, was om 9 uur aan het werk, ondanks het feit dat ik pas over 1 uur bij college hoef te zijn
Dat heb ik ook gedaan vanochtendquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat goed van jedan zou ik me nog 's omdraaien
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie is de eerste user met een S die in m'n gedachten komt
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
'de idee' is niet fout.![]()
En nu ben ik er snel weer vandoor.![]()
Ik vond het nou niet echt een filosofisch werk, dus ook al kan de idee blijkbaar wel, in deze context vind ik het nog steeds foutquote:idee1 (het ~, ~ėn)
1 gedachte
2 plan
idee2 (het, de ~ (v.), ~ėn)
1 [fil.] het veronderstelde eeuwige en volmaakte grond- of voorbeeld van iets
En ik wil je niet ontwijken, je bent de eerste Fok-user met een S die bij me op kwam. Wat dat betreft is het dus een eerquote:
quote:
Lekker motiverendquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef LadyBlack het volgende:Mijn scriptiebegeleider vroeg me vandaag letterlijk of ik nog wel door moest gaan met mijn studie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat ik niet goed bezig ben (geweest), maar dit is ook niet echt motiverendGelukkig heb ik m kunnen overtuigen dat ik stoppen o zo verleidelijk maar toch errug zonde vind, dus gaat ie me nog wel proberen te helpen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |