quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb mijn eerste kadootje van HEM gehad![]()
Een fluitketel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhhh en vanochtend was ik in de badkamer en komt er zo een muis voorbij razen, ikke gillend op de badrand gaan zitten met mijn benen in de lucht![]()
En nou mocht die kat eens echt nuttig werk gaan verrichten, laat het beest het afweten, dus nu durf ik niet meer in de badkamer![]()
altijd handigquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik kook al 2 jaar ofzo water in een pannetje voor de thee, en ik zag die fluitketel en vond 'm zo lief en toen had hij het ding voor me gekocht... keteltje is lime-groen met lichte glittertjes![]()
heb mijn fototoestel niet bj mequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:27 schreef Bluezz het volgende:
En nu wil ik de fluitketel zien van SOL
Ja, onder de naam roerzeef ken ik het welquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Passe vite, roerzeef, passeermolen
[afbeelding]
wij gebruikten die vroeger op school om soep mee te passerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ideaal om gazpacho mee te maken.quote:Op zondag 23 september 2007 00:32 schreef justmattie het volgende:
wij gebruikten die vroeger op school om soep mee te passeren![]()
Voor de appelmoesquote:Op zondag 23 september 2007 00:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
wij gebruikten die vroeger op school om soep mee te passeren![]()
quote:
Wie niet springt die is een Joodquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Spreek je na die wedstrijd wel weer, jankbal.
Vlotte Lottequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
*zwijmel zwijmel* Nu al zin in donderdagquote:Op zondag 23 september 2007 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie niet springt die is een Jood
Hel van Leeuwardenquote:Op zondag 23 september 2007 10:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
*zwijmel zwijmel* Nu al zin in donderdag![]()
Welkom in de Hel van Leeuwarden![]()
![]()
![]()
![]()
fierljeppen en kaatsen zekerquote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef justmattie het volgende:
staan wat leuke acties geplanned voor donderdag![]()
![]()
Vertelquote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef justmattie het volgende:
staan wat leuke acties geplanned voor donderdag![]()
![]()
Ik wil ook sexcks grumpfquote:
nee ik rook nietquote:
ook dan kan je nog seks hebben hoorquote:Op zondag 23 september 2007 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil ook sexcks grumpf![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom he, bestaat er zoiets als ongesteld bij vrouwen![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook dan kan je nog seks hebben hoor![]()
Ik ben er alweer een tijdje voorgoed vanafquote:Op zondag 23 september 2007 12:50 schreef justmattie het volgende:
Ik wil ook sexcks grumpf![]()
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom he, bestaat er zoiets als ongesteld bij vrouwen![]()
Kutneuzenquote:Op zondag 23 september 2007 14:58 schreef golfer het volgende:
Het is stil aan de overkant bij Stereo.
Ik vind dat toch weinig hebben, zo'n bloedende paal als je klaar bentquote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook dan kan je nog seks hebben hoor![]()
De ketel lag in de auto, en ik had zoveel buikpijn vanochtend dat de waterkoker de snelste en makkelijkste oplossing wasquote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
3 fluitketels op een rij
SOL wrom gebruikt je een koele waterkoker, terwijl je een romantische ketel hebt
Alles is afwasbaarquote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat toch weinig hebben, zo'n bloedende paal als je klaar bent
ja idd, brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat toch weinig hebben, zo'n bloedende paal als je klaar bent
quote:Op maandag 24 september 2007 20:13 schreef justmattie het volgende:
Wat een stilte
Bloeeess, jij weet veel van films af toch, ik heb je hulp nodig![]()
![]()
anderen mogen ook wel reageren hoor
![]()
![]()
![]()
Ik ben opzoek naar een film, die in de trend van Constantine hangt.. liefst 1 die een beetje recent is, en goed![]()
thnx
Idd nostalgiequote:
mattieeeeeeeeeeeeee, ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 24 september 2007 20:13 schreef justmattie het volgende:
Bloeeess, jij weet veel van films af toch, ik heb je hulp nodig![]()
![]()
anderen mogen ook wel reageren hoor
![]()
![]()
![]()
Ik ben opzoek naar een film, die in de trend van Constantine hangt.. liefst 1 die een beetje recent is, en goed![]()
thnx
Is het leuk?quote:Op maandag 24 september 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat mot jij nou weer?
Ik zit Co-assistent te kijken
Thom Hoffman
jij bent niet zo'n foute-film liefhebber tochquote:Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een andere smaak dan jullie, jeweets
Wat zijn foute films?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n foute-film liefhebber toch?
die je het weekend heb gezienquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
die je het weekend heb gezien![]()
![]()
Dus je hebt altijd wat speeltjes bij de hand?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:50 schreef sararaats het volgende:
weet je wat grappig is? ik hoef bijna nooit naar de winkel voor komkommers
m'n ouders hebben komkommers in de serre staan. net zoals sla en tomaten maar de tomatenplanten zijn allemaal kapot.
toch even dit: ik verhuis voorlopig niet
om te koken slimmekequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je hebt altijd wat speeltjes bij de hand?
quote:
Ik heb de musical hier in de stadsschouwburg gespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb de musical in Londen gezien, was ook helemaal
![]()
Gespeeld??? Ftel!!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de musical hier in de stadsschouwburg gespeeld.Lang geleden, ooit.
Kleine zaal, dat wel. Grote zaal was 42nd Street met Angela Schijf die gekleed in badjas bij ons langskwam om aardbeien aan te bieden.
UTFSquote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
What the f#ck is een Bicky Wrap?
Op zo'n klein plaatje is het ook duidelijk te zienquote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef sararaats het volgende:
kijk op m'n plaatje
maar nee, het is m'n nieuwe verslavingquote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
omg heeft ze aandelen in dat ding ofzo![]()
Tnxxquote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SOL heeeeeeeel veel sterkte en kusje voor Milou van Tante Bloes
Inderdaad, is alles goed gegaan met Milou?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef minilotje het volgende:
Hoe is 't met de kleine, SoL?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef sararaats het volgende:
kreeg dinsdag een koude douche
ik viel over m'n gieterquote:Op donderdag 27 september 2007 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En woensdag en vandaag was ie wel weer warm?
En dan krijg je een koude douche?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik viel over m'n gieter
nu let ik wel beter op
Tnx allemaalquote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef Bluezz het volgende:Milou, bikkeltje
Die icetea op je dak
jaquote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dan krijg je een koude douche?![]()
quote:
Van Gaal zal het wel op het kunstgras gooienquote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]Ik lig in een deuk, eerst die blamage van PSV en nu dit.
Erkenningquote:Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Justmattie, schiet me maar neer
Ik hoop eh, dat je moeder tegen je gaat schreeuwen bij het wakker wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Erkenning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een match !! * justmattie gaat nu slapen, morgen weer vroeg![]()
Keuringsdienst van waarde, met een nieuwe reeks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:04 schreef Herodus het volgende:
Ik heb een keer Panga gegeten en vond dat bijzonder onsmakelijk, maar ik vermoed dat dat aan de bereidingswijze lag aangezien hij zo populair is. Dan verwacht ik eigelijk meer een niet uitgesproken, makkelijke smaak.
Grappig is dat he, je bereid je voor op het ergste en je kind kijkt je aan met zo'n blik van : Why all the fuzz??".......Ik herken het wel een beetje. Mijn dochter heeft heupdysplasie dus ik ben ook vaak met haar naar het ziekenhuis gemoeten voor allerlei onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat is panga?![]()
Nou Milou heeft werkelijk waar nergens last van meer. Ze heeft praatjes voor 10 en ze is druk voor 10![]()
Jup! Helemaal goed. En dan lekker gestoomd op je bordje, jummie!quote:
Goed heet serveren bij voorkeur.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Naja, de vissmaak zit er toch al ingebakken?
Ja, lekker
Zet ik vanmorgen teletekst aan, wat denk je dat de eerste headline op pagina 100 is Stereoquote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop eh, dat je moeder tegen je gaat schreeuwen bij het wakker worden![]()
"Banketbakker in kneedmachine gevallen" ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zet ik vanmorgen teletekst aan, wat denk je dat de eerste headline op pagina 100 is Stereo![]()
??
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Volgens mij is dat meer een Tangaquote:
ik voel weer een toepasselijk plaatjequote:
Oepsquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn, volgens mij vindt SOL het niet zo tof als je plaatjes van haar post nadat ze HEM heeft ontmoet
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
wat zijn jullie lief voor elkaar!!!!!!!!!
Biatchquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
wat zijn jullie lief voor elkaar!!!!!!!!!
post vooral dat soort plaatjes, dan kots ik die extra kio's er wel uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn, volgens mij vindt SOL het niet zo tof als je plaatjes van haar post nadat ze HEM heeft ontmoet
hihihi.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
post vooral dat soort plaatjes, dan kots ik die extra kio's er wel uit![]()
omdat we natuurlijk milfen zijn he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom word ik opgewonden als moeders over sex praten?
Ja..................ik ben lievvv!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja TEZZ is lievvv en moet vaker in SC komen![]()
e-cardsquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Argh, help! Ik kom er net achter dat mijn 'schoon'moeder jarig is, ik moet haar een ecard sturen maar wat voor ecard stuur je je schoonmoeder nou?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als ze weet hoe ze een computer aan moet zetten en email moet checken, vind ik dat al heel wat. Dus eigenlijk voldoet elke ecard wel denk ik zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Argh, help! Ik kom er net achter dat mijn 'schoon'moeder jarig is, ik moet haar een ecard sturen maar wat voor ecard stuur je je schoonmoeder nou?![]()
![]()
![]()
![]()
woont niet in Nederland en spreekt moeilijk engelsquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz heb je ook msn ofzo?
Oh ja, die heb ik ook ooit nog wel eens gebruikt.quote:
Toen ik net een redelijk toonbare pc had die in de woonkamer 'mocht' staan, deed ik het vrij veel. Nu gaat het nog maar incidenteel aan moet ik zeggen......quote:
Met andere woorden: je bent een echte vrouw.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
Even tien minuutjes wat zeggen lukt me niet........
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent een echte vrouw.
Hmmmmmmm ja ik snap het. Naar Italie gaan voor drie weken is gewoon vreselijk. Slecht eten daar, lelijke mannen en het regent er altijd.......Wat een pech Minilotje!quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:49 schreef minilotje het volgende:
Hè bah. Vanaf maandag drie weken rondhobbelen door Italië, en ik vrees dat ik CUL zal missen.
je hebt je vriendin gekochtquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
woont niet in Nederland en spreekt moeilijk engels
En is ICT ingenieur
Bellen durf ik niet zo goed aangezien mijn Russisch van steenkolenniveau is
Al op msn bijgekletstquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:58 schreef Euc- het volgende:
hey hallo, ik ben er weer! operatie is goed gegaan, wel enorm zwaar. Gisteren thuis afgeleverd door de ambulance, moet nog veel liggen, rechtop zitten en lopen is heel vermoeiend, zit van boven mijn bekken tot mn kin in het gips, nog veel pijn etc maar verder gaat het onder omstandjgheden wel goed en zoals verwacht
Mmmmmmquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Voorafhapjes: schijfjes komkommer met mierikswortel en zalm, cherrytomaatjes gevuld met feta-mousse en cherry-tomatjes gevuld met garnalen in port, schijfjes komkommer met paling en een ringetje rode peper, gevulde eitjes, en schijfjes roma-tomaten met een blaadje basilicum en mozarella.
Voor het diner: varkenshaas in een druiven roomsaus, gebakken aardappeltjes en een eenvoudige salade met tomaatjes, komkommer en druiven.
Euc, goed om je weer in 1 stuk te zien ipv in mootjes gehakt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:58 schreef Euc- het volgende:
hey hallo, ik ben er weer! operatie is goed gegaan, wel enorm zwaar. Gisteren thuis afgeleverd door de ambulance, moet nog veel liggen, rechtop zitten en lopen is heel vermoeiend, zit van boven mijn bekken tot mn kin in het gips, nog veel pijn etc maar verder gaat het onder omstandjgheden wel goed en zoals verwacht
Ik ga meteen kijken, vooral de foto's vind ik altijd super!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekker weer eens uit eten geweest, zie ons recensietopic.
Ik had al honger gekregen door de recensie van Golfer, maar nu ik jou weer het woord 'hapjes' hoor (zie) zeggen, ga ik helemaal naar de koelkast voor een midnightsnack.....quote:Op zondag 30 september 2007 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb meer dan goed gekookt vanaaf, alleen maar complimentjes![]()
oeiii ik heb nog pittige knoflook balletjs liggenquote:Op zondag 30 september 2007 00:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had al honger gekregen door de recensie van Golfer, maar nu ik jou weer het woord 'hapjes' hoor (zie) zeggen, ga ik helemaal naar de koelkast voor een midnightsnack.....
gezien en heb het water in m'n mondquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekker weer eens uit eten geweest, zie ons recensietopic.
OE!!!!!!!!!!! lekker............quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeiii ik heb nog pittige knoflook balletjs liggenwil je met een btje sate-saus?
quote:Op zondag 30 september 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
stinkende knoflookballetjes in bed, hihi
fotootje van de hapjes van gisterquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Port in je ogen gehad Steer
[..]
Mmmmmm
Ik zit me al weken te verheugen op het maken van een happenbuffet voor mijn ex-collega's, 10 pers. ongeveer komen er.
A.s zaterdag is het zover![]()
Feestje gisteren.quote:
Vind ik zelf een beetje saai. Ik ben meer van de toffe spelletjes, zoals 'the A-team spelen in het bos' en 'schatzoeken' en zo. Maar ja mijn kind is in november jarig en ik ga onder geen enkele voorwaarde een middag staan koukleumen in het bos met een horde uitgelaten kinders. Dus iets voor binnen. En dan vind ik koekhappen enzo wat saai....quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy meldt
Oudhollandsche spelletjes zoals koekhappen, spijkerpoepen, e.d., wordt dat nog gewaardeerd?
Thx! Die had ik zelf inmiddels ook al gevonden. Ik heb een paar links bekeken maar ik vind de meeste dingen behoorlijk duur. Ik bedoel, ik ga dus echt niet voor 150 euro aan materiaal bestellen om zo'n kinderfeestje leuk aan te kleden.quote:
Nee lieverd ik vind jou niet saai, ik vind die spelletjes saai.........quote:
Ja dat is misschien wel wat! Ik kan een stapel koekjes bakken en ze dan zelf laten versieren of zo. Zijn ze in ieder geval weer een half uur bezig......Thx!quote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef MissHobje het volgende:
Nichtje van me.. rond die leeftijd.. hadden leuke snoep doosjes (van die blanco houten doosjes.. dat spul wat om een kaasje zit bv) die kun je in zo'n knutsel zaak kopen..
Daarmee knutselen en dan bv. koekjes bakken die erin bewaard kunnen worden.. of wat snoepjes..
Was een groot succes..
Is dat wat ? heb je weer 1 dingetje om te doen
Ik heb dat laatst ook een keer gedaan, zo'n tapas middag. Ik zal vanavond (dan heb ik wat meer tijd) wat ideetjes neerzetten als je dat leuk vindt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, ik zie hier allemaal hapjes..
over 3 weekjes gaan mijn ouders kennismaken met de ouders vanbij mij thuis, en ga een soort tapas-achtig middagje houden: heb geen ruimte om 6 man aan de eettafel kwijt te kunnen (mischien 8 als m'n zusje en haar vriendje ook kunnen), dus dan maar allemaal leuke kleine lekkere hapjes
moet nu wel gaan beginnen met bedenken hoe en wat, dan kan ik een en ander misschien al in de aanbieding halen
![]()
Ik heb gelijk weer die ouwe teruggezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:53 schreef justmattie het volgende:
whuuuuuu die nieuwe lay-out is kut !!
ik wil weer oldskool
idemquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb gelijk weer die ouwe teruggezet.
Terwijl er een heerlijk warm dampend badje met lavendelprutje er in voor mij vol loopt, even wat tapassuggesties voor jou! Deze reeks heb ik ooit op tafel gezet en viel goed in de smaak. Ook had ik zorgvuldig gekeken of mijn keuken het aan kon: sommige dingen koud, sommige dingen uit de oven, sommige dingen van de grillplaat. Dat maakt het allemaal wat eenvoudiger. Ik had er een tapas buffetje van gemaakt, maar je kunt het ook in diverse gangen opdelen natuurlijk.quote:
Via het knopje 'opties' kan je de instellingen aanpassen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:01 schreef justmattie het volgende:
hoe zet ik die oude lay-out terug dan, en wordt het dan ook weer sneller (vast niet)
Ideetjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, ik zie hier allemaal hapjes..
over 3 weekjes gaan mijn ouders kennismaken met de ouders vanbij mij thuis, en ga een soort tapas-achtig middagje houden: heb geen ruimte om 6 man aan de eettafel kwijt te kunnen (mischien 8 als m'n zusje en haar vriendje ook kunnen), dus dan maar allemaal leuke kleine lekkere hapjes
moet nu wel gaan beginnen met bedenken hoe en wat, dan kan ik een en ander misschien al in de aanbieding halen
![]()
Eten moeten we toch, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:25 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg honger van al die ideetjes.......
Gezien mijn nu al volsanke verschijning zal ik er maar niet aan toe geven en zodadelijk braaf naar bedje gaan...
Denk niet dat de buren van HEM daar ook zo over denken 's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Niet van harte, maar als ze echt ziek wordt dan moet ik nog veel harder voor mevrouw werken en dat proberen we maar te voorkomen.
Nou, ik heb mijn huis-garderobe danig aan moeten passen sinds ik een hondje heb. Nu moet ik dus 's avonds diverse malen naar buiten (het is nog een pup) en hoewel ik dan achter het huis in een donker steegje sta, wil ik toch niet op mijn geweten hebben dat er ineens een knappe buurman de hoek om komt (en mij ziet staan met slobberbroek, slobbertrui en badslippers, hihi).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
wtf! als je thuis zit hoef je er toch niet mooi/leuk uit te zien
dat het niet lekker zit, soitmaar iets te lelijk vinden om binnenshuis aan te trekken
![]()
zal maar geen foto's plaatsen van mijn 'housepak'
Hey terug!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:43 schreef sararaats het volgende:
hey iedereen uit de culinaire branche !!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Niet van harte, maar als ze echt ziek wordt dan moet ik nog veel harder voor mevrouw werken en dat proberen we maar te voorkomen.
dat was een kutschool met kutleerkrachten en een kutdirectricequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:48 schreef Euc- het volgende:
waarom bepaald jouw school waar jij wel of niet mag werken??
Overigens ooit vakantiewerk gedaan in eengrootkeuken, verschrikkelijk zeg, totaal niks voor mij.
Laat me raden: De Rooi Pannen???quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat was een kutschool met kutleerkrachten en een kutdirectrice
ben nu hulp in de verpleging maar wellicht ga ik weer de horeca in
Hebben ze elkaar aangestoken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een zieke vriendin vrouw hier
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk niet dat de buren van HEM daar ook zo over denken 's nachts![]()
![]()
Hebben ze het wel overleefd?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Dus ik van: UhhhDuhhh waar zijn mijn bitches!!!
HIJ: Ohhh Fuck...die staan nog buiten bij de voordeur op de kliko![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tis niet echt dat hij buren heeft
![]()
Verder ga ik btw niet teruglezen, eerst maar eens uitvinden watskebeurt met die lay-outje![]()
Dinsdagmiddag is mijn lieve tante op 50 jarige leeftijd overleden. Na een keiharde strijd tegen kanker heeft ze het uiteindelijk toch moeten opgeven.
Ik voelde me zwaar fucked-up maar HIJ kwam zonder dat ik er om had gevraagd naar me toe, terwijl hij eik een zaken-diner had.
Ben nu bij hem, en een btje slapeloos dus.
Kan met mijn gevoel geen kant op. Aan de ene kant ben ik blij dat mijn tante nu eindelijk geen pijn meer heeft, aan de andere kant denk ik aan mijn familie.
Mijn oma in en in verdrietig dat ze een kind moet verliezen, mijn neefje en nichtje die hun mama niet meer hebben, mijn oom die de vrouw waar hij bijna 30 jaar mee samen leeft niet meer om zich heen zal hebben.
Zeiden we vorig jaar nog: tante blijft leven tot haar eerste kleinkind is geboren, nou dat heeft ze gered.
Dinsdag werd haar kleinkind 1 jaar....
Zou mijn nichtje ooit nog onbezorgd de verjaardag van haar kindje kunnen vieren?
Ik ben verdrietig![]()
Misschien morgen nog wat blokjes lekkere schapenkaas van de tapaswinkel en olijven erbij...quote:Uien/rozijn-chutney roomkaas rookvlees bonbons
Lauwwarm wortelsoepje in champagneflutes
Kleine ovale bruchetta's (zak bij ikea) met pesto, mozzarella en zongedroogde tomaatje erop
Italiaanse broodsalade (tom, komkommers)
Köfte in tomaten/paprikasaus
Broccoliterrine
Wrapjes met geitenkaas/ham, roomkaas/chorizo, roomkaas/knoflook-zalm
Champignonspiezen met tijm, citroenschaafsel geroerd met boter en zeezout eroverheen uit de oven
IJs met vruchten toe.
Ja hernia is echt heel heftig geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Oooh maar dat is ook lekker hoor, die hernia stukken minder zeg, valt nog mee dat je uberhaupt die verjaardag kan vieren
En over dat eten, ik zeg altijd maar, eten moet je toch
Heb me nu wel iets té uitgeslooft, zal wel veel over hebben, maar wilde die collega's waar ik jarenlang lief, leed en werk heb gedeeld even een leuk afscheidsetentje voorzetten
Gaat zijn gangetje eik. Heb besloten om morgen niet naar het afscheid te gaan, hernner me haar liever levendquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:52 schreef Bluezz het volgende:
SOL lieverd, hoe gaat het nu?
Klote Tezz, van je rug
En je man![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tezz das ook niet tof als jij zo van koken houdt, en je man heeft er maar weinig mee![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
Ik ben inmiddels zeven jaar getrouwd, dus laten we het er op houden dat wij over pakweg zeven jaar op niveau Golfer-Bluezz zitten, hihi....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat me met deze vriendin niet meer lukken ben ik bang
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat ze eindelijk fatsoenlijk gaat koken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, mn moeder is dus niet de enige vrouw die niet kan koken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Verder hoef ik geen nieuwe golfer, deze doet het nog prima
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
en toen begon ik net aan aflevering 5![]()
Over viagra en compensatiegedrag gesprokenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jack gebruikt mijn oude Palm smartphone, moet je maar eens opletten. Een grijs gevaarte met een grote antenne.![]()
Ja dat laatste is tmi voor mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
TMI?
Ow, too much informationdenk ik
AZ
Ajax
Ach ik dan met mijn 2 maanden, maargoed ik heb al wel een X 7 jaar samengewoond en een relatie van bijna 5 jaar gehadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
kom ik aan met m'n 9 maanden
maargoed, je moet ergens beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |