Ja..................ik ben lievvv!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja TEZZ is lievvv en moet vaker in SC komen![]()
e-cardsquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Argh, help! Ik kom er net achter dat mijn 'schoon'moeder jarig is, ik moet haar een ecard sturen maar wat voor ecard stuur je je schoonmoeder nou?![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als ze weet hoe ze een computer aan moet zetten en email moet checken, vind ik dat al heel wat. Dus eigenlijk voldoet elke ecard wel denk ik zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Argh, help! Ik kom er net achter dat mijn 'schoon'moeder jarig is, ik moet haar een ecard sturen maar wat voor ecard stuur je je schoonmoeder nou?![]()
![]()
![]()
![]()
woont niet in Nederland en spreekt moeilijk engelsquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz heb je ook msn ofzo?
Oh ja, die heb ik ook ooit nog wel eens gebruikt.quote:
Toen ik net een redelijk toonbare pc had die in de woonkamer 'mocht' staan, deed ik het vrij veel. Nu gaat het nog maar incidenteel aan moet ik zeggen......quote:
Met andere woorden: je bent een echte vrouw.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:07 schreef Tezz het volgende:
Even tien minuutjes wat zeggen lukt me niet........
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent een echte vrouw.
Hmmmmmmm ja ik snap het. Naar Italie gaan voor drie weken is gewoon vreselijk. Slecht eten daar, lelijke mannen en het regent er altijd.......Wat een pech Minilotje!quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:49 schreef minilotje het volgende:
Hè bah. Vanaf maandag drie weken rondhobbelen door Italië, en ik vrees dat ik CUL zal missen.
je hebt je vriendin gekochtquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
woont niet in Nederland en spreekt moeilijk engels
En is ICT ingenieur
Bellen durf ik niet zo goed aangezien mijn Russisch van steenkolenniveau is
Al op msn bijgekletstquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:58 schreef Euc- het volgende:
hey hallo, ik ben er weer! operatie is goed gegaan, wel enorm zwaar. Gisteren thuis afgeleverd door de ambulance, moet nog veel liggen, rechtop zitten en lopen is heel vermoeiend, zit van boven mijn bekken tot mn kin in het gips, nog veel pijn etc maar verder gaat het onder omstandjgheden wel goed en zoals verwacht
Mmmmmmquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Voorafhapjes: schijfjes komkommer met mierikswortel en zalm, cherrytomaatjes gevuld met feta-mousse en cherry-tomatjes gevuld met garnalen in port, schijfjes komkommer met paling en een ringetje rode peper, gevulde eitjes, en schijfjes roma-tomaten met een blaadje basilicum en mozarella.
Voor het diner: varkenshaas in een druiven roomsaus, gebakken aardappeltjes en een eenvoudige salade met tomaatjes, komkommer en druiven.
Euc, goed om je weer in 1 stuk te zien ipv in mootjes gehakt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:58 schreef Euc- het volgende:
hey hallo, ik ben er weer! operatie is goed gegaan, wel enorm zwaar. Gisteren thuis afgeleverd door de ambulance, moet nog veel liggen, rechtop zitten en lopen is heel vermoeiend, zit van boven mijn bekken tot mn kin in het gips, nog veel pijn etc maar verder gaat het onder omstandjgheden wel goed en zoals verwacht
Ik ga meteen kijken, vooral de foto's vind ik altijd super!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekker weer eens uit eten geweest, zie ons recensietopic.
Ik had al honger gekregen door de recensie van Golfer, maar nu ik jou weer het woord 'hapjes' hoor (zie) zeggen, ga ik helemaal naar de koelkast voor een midnightsnack.....quote:Op zondag 30 september 2007 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb meer dan goed gekookt vanaaf, alleen maar complimentjes![]()
oeiii ik heb nog pittige knoflook balletjs liggenquote:Op zondag 30 september 2007 00:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had al honger gekregen door de recensie van Golfer, maar nu ik jou weer het woord 'hapjes' hoor (zie) zeggen, ga ik helemaal naar de koelkast voor een midnightsnack.....
gezien en heb het water in m'n mondquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekker weer eens uit eten geweest, zie ons recensietopic.
OE!!!!!!!!!!! lekker............quote:Op zondag 30 september 2007 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeiii ik heb nog pittige knoflook balletjs liggenwil je met een btje sate-saus?
quote:Op zondag 30 september 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
stinkende knoflookballetjes in bed, hihi
fotootje van de hapjes van gisterquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Port in je ogen gehad Steer
[..]
Mmmmmm
Ik zit me al weken te verheugen op het maken van een happenbuffet voor mijn ex-collega's, 10 pers. ongeveer komen er.
A.s zaterdag is het zover![]()
Feestje gisteren.quote:
Vind ik zelf een beetje saai. Ik ben meer van de toffe spelletjes, zoals 'the A-team spelen in het bos' en 'schatzoeken' en zo. Maar ja mijn kind is in november jarig en ik ga onder geen enkele voorwaarde een middag staan koukleumen in het bos met een horde uitgelaten kinders. Dus iets voor binnen. En dan vind ik koekhappen enzo wat saai....quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy meldt
Oudhollandsche spelletjes zoals koekhappen, spijkerpoepen, e.d., wordt dat nog gewaardeerd?
Thx! Die had ik zelf inmiddels ook al gevonden. Ik heb een paar links bekeken maar ik vind de meeste dingen behoorlijk duur. Ik bedoel, ik ga dus echt niet voor 150 euro aan materiaal bestellen om zo'n kinderfeestje leuk aan te kleden.quote:
Nee lieverd ik vind jou niet saai, ik vind die spelletjes saai.........quote:
Ja dat is misschien wel wat! Ik kan een stapel koekjes bakken en ze dan zelf laten versieren of zo. Zijn ze in ieder geval weer een half uur bezig......Thx!quote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef MissHobje het volgende:
Nichtje van me.. rond die leeftijd.. hadden leuke snoep doosjes (van die blanco houten doosjes.. dat spul wat om een kaasje zit bv) die kun je in zo'n knutsel zaak kopen..
Daarmee knutselen en dan bv. koekjes bakken die erin bewaard kunnen worden.. of wat snoepjes..
Was een groot succes..
Is dat wat ? heb je weer 1 dingetje om te doen
Ik heb dat laatst ook een keer gedaan, zo'n tapas middag. Ik zal vanavond (dan heb ik wat meer tijd) wat ideetjes neerzetten als je dat leuk vindt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, ik zie hier allemaal hapjes..
over 3 weekjes gaan mijn ouders kennismaken met de ouders vanbij mij thuis, en ga een soort tapas-achtig middagje houden: heb geen ruimte om 6 man aan de eettafel kwijt te kunnen (mischien 8 als m'n zusje en haar vriendje ook kunnen), dus dan maar allemaal leuke kleine lekkere hapjes
moet nu wel gaan beginnen met bedenken hoe en wat, dan kan ik een en ander misschien al in de aanbieding halen
![]()
Ik heb gelijk weer die ouwe teruggezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:53 schreef justmattie het volgende:
whuuuuuu die nieuwe lay-out is kut !!
ik wil weer oldskool
idemquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb gelijk weer die ouwe teruggezet.
Terwijl er een heerlijk warm dampend badje met lavendelprutje er in voor mij vol loopt, even wat tapassuggesties voor jou! Deze reeks heb ik ooit op tafel gezet en viel goed in de smaak. Ook had ik zorgvuldig gekeken of mijn keuken het aan kon: sommige dingen koud, sommige dingen uit de oven, sommige dingen van de grillplaat. Dat maakt het allemaal wat eenvoudiger. Ik had er een tapas buffetje van gemaakt, maar je kunt het ook in diverse gangen opdelen natuurlijk.quote:
Via het knopje 'opties' kan je de instellingen aanpassen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:01 schreef justmattie het volgende:
hoe zet ik die oude lay-out terug dan, en wordt het dan ook weer sneller (vast niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |