Vind ik zelf een beetje saai. Ik ben meer van de toffe spelletjes, zoals 'the A-team spelen in het bos' en 'schatzoeken' en zo. Maar ja mijn kind is in november jarig en ik ga onder geen enkele voorwaarde een middag staan koukleumen in het bos met een horde uitgelaten kinders. Dus iets voor binnen. En dan vind ik koekhappen enzo wat saai....quote:Op zondag 30 september 2007 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy meldt
Oudhollandsche spelletjes zoals koekhappen, spijkerpoepen, e.d., wordt dat nog gewaardeerd?
Thx! Die had ik zelf inmiddels ook al gevonden. Ik heb een paar links bekeken maar ik vind de meeste dingen behoorlijk duur. Ik bedoel, ik ga dus echt niet voor 150 euro aan materiaal bestellen om zo'n kinderfeestje leuk aan te kleden.quote:
Nee lieverd ik vind jou niet saai, ik vind die spelletjes saai.........quote:
Ja dat is misschien wel wat! Ik kan een stapel koekjes bakken en ze dan zelf laten versieren of zo. Zijn ze in ieder geval weer een half uur bezig......Thx!quote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef MissHobje het volgende:
Nichtje van me.. rond die leeftijd.. hadden leuke snoep doosjes (van die blanco houten doosjes.. dat spul wat om een kaasje zit bv) die kun je in zo'n knutsel zaak kopen..
Daarmee knutselen en dan bv. koekjes bakken die erin bewaard kunnen worden.. of wat snoepjes..
Was een groot succes..
Is dat wat ? heb je weer 1 dingetje om te doen
Ik heb dat laatst ook een keer gedaan, zo'n tapas middag. Ik zal vanavond (dan heb ik wat meer tijd) wat ideetjes neerzetten als je dat leuk vindt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, ik zie hier allemaal hapjes..
over 3 weekjes gaan mijn ouders kennismaken met de ouders vanbij mij thuis, en ga een soort tapas-achtig middagje houden: heb geen ruimte om 6 man aan de eettafel kwijt te kunnen (mischien 8 als m'n zusje en haar vriendje ook kunnen), dus dan maar allemaal leuke kleine lekkere hapjes
moet nu wel gaan beginnen met bedenken hoe en wat, dan kan ik een en ander misschien al in de aanbieding halen
![]()
Ik heb gelijk weer die ouwe teruggezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:53 schreef justmattie het volgende:
whuuuuuu die nieuwe lay-out is kut !!
ik wil weer oldskool
idemquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb gelijk weer die ouwe teruggezet.
Terwijl er een heerlijk warm dampend badje met lavendelprutje er in voor mij vol loopt, even wat tapassuggesties voor jou! Deze reeks heb ik ooit op tafel gezet en viel goed in de smaak. Ook had ik zorgvuldig gekeken of mijn keuken het aan kon: sommige dingen koud, sommige dingen uit de oven, sommige dingen van de grillplaat. Dat maakt het allemaal wat eenvoudiger. Ik had er een tapas buffetje van gemaakt, maar je kunt het ook in diverse gangen opdelen natuurlijk.quote:
Via het knopje 'opties' kan je de instellingen aanpassen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:01 schreef justmattie het volgende:
hoe zet ik die oude lay-out terug dan, en wordt het dan ook weer sneller (vast niet)
Ideetjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, ik zie hier allemaal hapjes..
over 3 weekjes gaan mijn ouders kennismaken met de ouders vanbij mij thuis, en ga een soort tapas-achtig middagje houden: heb geen ruimte om 6 man aan de eettafel kwijt te kunnen (mischien 8 als m'n zusje en haar vriendje ook kunnen), dus dan maar allemaal leuke kleine lekkere hapjes
moet nu wel gaan beginnen met bedenken hoe en wat, dan kan ik een en ander misschien al in de aanbieding halen
![]()
Eten moeten we toch, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:25 schreef Tezz het volgende:
Ik krijg honger van al die ideetjes.......
Gezien mijn nu al volsanke verschijning zal ik er maar niet aan toe geven en zodadelijk braaf naar bedje gaan...
Denk niet dat de buren van HEM daar ook zo over denken 's nachtsquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Niet van harte, maar als ze echt ziek wordt dan moet ik nog veel harder voor mevrouw werken en dat proberen we maar te voorkomen.
Nou, ik heb mijn huis-garderobe danig aan moeten passen sinds ik een hondje heb. Nu moet ik dus 's avonds diverse malen naar buiten (het is nog een pup) en hoewel ik dan achter het huis in een donker steegje sta, wil ik toch niet op mijn geweten hebben dat er ineens een knappe buurman de hoek om komt (en mij ziet staan met slobberbroek, slobbertrui en badslippers, hihi).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
wtf! als je thuis zit hoef je er toch niet mooi/leuk uit te zien
dat het niet lekker zit, soitmaar iets te lelijk vinden om binnenshuis aan te trekken
![]()
zal maar geen foto's plaatsen van mijn 'housepak'
Hey terug!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:43 schreef sararaats het volgende:
hey iedereen uit de culinaire branche !!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Niet van harte, maar als ze echt ziek wordt dan moet ik nog veel harder voor mevrouw werken en dat proberen we maar te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |