weinig nuancequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is het nadeel van deze schaal van 5?
I'm in!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we de oorlog verklaren aan Tennessee?
Nee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bovendien zijn mensen geneigd om 'het veilige midden' te kiezen.quote:
quote:
Ook niet als Venezuela de Antillen binnenvalt? Ik wil toch minstens zoveel land terug.quote:
we zitten niet in Birmaquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
misschien kunnen we ruilen voor wat olie, iedereen blij! Daarna nog Friesland laten afdrijven en we zijn klaarquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet als Venezuela de Antillen binnenvalt? Ik wil toch minstens zoveel land terug.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Wij hebben de Tank aan onze zijde.
Neequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet als Venezuela de Antillen binnenvalt? Ik wil toch minstens zoveel land terug.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Wij hebben de Tank aan onze zijde.
ik heb wel genoeg spannende tijden gehad in mn tijd in Vietnam!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ahh, de blauwhelmen haken weer af als het spannend wordt.
Alsof jij door die tunnels pastquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb wel genoeg spannende tijden gehad in mn tijd in Vietnam!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof jij door die tunnels past
omg komen jullie nu pas uit bedquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Goede middag.
Was me dat even lekker uitslapen.
daar zijn ze goed inquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg komen jullie nu pas uit bed![]()
Tja... op onze leeftijd heb je nou eenmaal een flink schoonheidsslaapje nodig.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omg komen jullie nu pas uit bed![]()
pffft ik was er al om 6 uur uit ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... op onze leeftijd heb je nou eenmaal een flink schoonheidsslaapje nodig.![]()
Als het dan nog helpt...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... op onze leeftijd heb je nou eenmaal een flink schoonheidsslaapje nodig.![]()
Heerlijk even bijslapen na een hele drukke lange heftige werkweek. Wel wakker zijn maar nog even een paar keer omdraaienquote:
En hoe gaat het met de projectjes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
Goede feesten de laatste 3 dagen en vanavond weer een verjaardag. Heerlijk leven zo.
Voorafhapjes: schijfjes komkommer met mierikswortel en zalm, cherrytomaatjes gevuld met feta-mousse en cherry-tomatjes gevuld met garnalen in port, schijfjes komkommer met paling en een ringetje rode peper, gevulde eitjes, en schijfjes roma-tomaten met een blaadje basilicum en mozarella.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk even bijslapen na een hele drukke lange heftige werkweek. Wel wakker zijn maar nog even een paar keer omdraaienOh en we gaan ook pas om 4 uur naar bed of zo
Wat krijgen we allemaal vanavond te eten bij je?
Zo'n bericht zonder pics is natuurlijk waardeloos!quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben gisteren door een heerlijk lekker Amerikaans blondje gedwongen om met haar te zoenen.
Ik voel me zo misbruikt nu...
Hehe. Goedemorgen trouwens.
Nog steeds aan het nagenieten van de 7-1 van gisteren.
Zonde eigenlijk. Ik neem vaak m'n camera mee. Maar gisteren niet, hehe.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo'n bericht zonder pics is natuurlijk waardeloos!
Waarom denk je dat ze die mobiele telefoons hebben uitgerust met een camera?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk. Ik neem vaak m'n camera mee. Maar gisteren niet, hehe.
Hopelijk met kerst, maar in ieder geval 3 feb. hoop ik 'm weer een keertje te kunnen gebruiken. En wie weet loten we weer Sparta Praag. Kan ik 'm denk ik ook nog een keertje gebruiken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef Eilanden het volgende:
Is zo'n SCC toch nog ergens goed voor
Ik wilde juist een mobiel zonder camera. Ik heb liever een echte camera met een shitload aan functies om mee te spelen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die mobiele telefoons hebben uitgerust met een camera?![]()
M'n huisgenoot is fotograaf. Die heeft helemaal dure camera's. 5 stuks, maar die zijn dan weer te groot/ duur om mee te nemen tijdens het stappen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:06 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb beide, maar wat foto's en video's betreft gebruik ik inderdaad voornamelijk de digitale camera
Ik sta achter je!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zeg een kernbom op Tennessee... Kutprovincie.
Met El Tanque erbij zijn we toch onoverwinnelijk.
Je klinkt nu als VoreGquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Verloren in een nat decor, de scheidsrechter negeerde een vlagsignaal en keurde 5 minuten voor tijd een buitenspelgoal goed.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[...Limbo's zijn geil...]
Je klinkt nu als VoreG
quote:
Ik moet morgen zelfs nog gaan sportenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Met z'n lamme dag bedoel ik. Niet dat ie niet verdiend is.
quote:Pizza zit er in.
KNNNNNNNNNNNNNNNNNOFLOOKSAUS!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Bolognese, met wat extra shoarma erop.
Blijf es van die coke af johquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
KNNNNNNNNNNNNNNNNNOFLOOKSAUS!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:27 schreef Aanvoerder het volgende:
ik zou nog eerder knoflookpoeder snuiven dan coke. of een lepel wasabi op m'n gehemelte smeren.
alsof wij door tunnels moestenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof jij door die tunnels past
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:37 schreef dndiek het volgende:
Eendje, 90s Request week op 3FM: 90s forum weer open?
ik mag morgen weer aanschuiven en binnenkort een weekend weg met de pokergroepquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens aan de poker!
Pas op dat de kaarten niet nat worden in het bubbelbadquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag morgen weer aanschuiven en binnenkort een weekend weg met de pokergroepmet 14 man in een villa
bubbelbad en alles erop
echte pokerkaarten kunnen daar tegen, wij spelen iig altijd met geplastificeerde kaarten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pas op dat de kaarten niet nat worden in het bubbelbad
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echte pokerkaarten kunnen daar tegen, wij spelen iig altijd met geplastificeerde kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |