Alles is afwasbaarquote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind dat toch weinig hebben, zo'n bloedende paal als je klaar bent
ja idd, brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat toch weinig hebben, zo'n bloedende paal als je klaar bent
quote:Op maandag 24 september 2007 20:13 schreef justmattie het volgende:
Wat een stilte
Bloeeess, jij weet veel van films af toch, ik heb je hulp nodig![]()
![]()
anderen mogen ook wel reageren hoor
![]()
![]()
![]()
Ik ben opzoek naar een film, die in de trend van Constantine hangt.. liefst 1 die een beetje recent is, en goed![]()
thnx
Idd nostalgiequote:
mattieeeeeeeeeeeeee, ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 24 september 2007 20:13 schreef justmattie het volgende:
Bloeeess, jij weet veel van films af toch, ik heb je hulp nodig![]()
![]()
anderen mogen ook wel reageren hoor
![]()
![]()
![]()
Ik ben opzoek naar een film, die in de trend van Constantine hangt.. liefst 1 die een beetje recent is, en goed![]()
thnx
Is het leuk?quote:Op maandag 24 september 2007 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat mot jij nou weer?
Ik zit Co-assistent te kijken
Thom Hoffman
jij bent niet zo'n foute-film liefhebber tochquote:Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een andere smaak dan jullie, jeweets
Wat zijn foute films?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
jij bent niet zo'n foute-film liefhebber toch?
die je het weekend heb gezienquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
die je het weekend heb gezien![]()
![]()
Dus je hebt altijd wat speeltjes bij de hand?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:50 schreef sararaats het volgende:
weet je wat grappig is? ik hoef bijna nooit naar de winkel voor komkommers
m'n ouders hebben komkommers in de serre staan. net zoals sla en tomaten maar de tomatenplanten zijn allemaal kapot.
toch even dit: ik verhuis voorlopig niet
om te koken slimmekequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je hebt altijd wat speeltjes bij de hand?
quote:
Ik heb de musical hier in de stadsschouwburg gespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb de musical in Londen gezien, was ook helemaal
![]()
Gespeeld??? Ftel!!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de musical hier in de stadsschouwburg gespeeld.Lang geleden, ooit.
Kleine zaal, dat wel. Grote zaal was 42nd Street met Angela Schijf die gekleed in badjas bij ons langskwam om aardbeien aan te bieden.
UTFSquote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
What the f#ck is een Bicky Wrap?
Op zo'n klein plaatje is het ook duidelijk te zienquote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef sararaats het volgende:
kijk op m'n plaatje
maar nee, het is m'n nieuwe verslavingquote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
omg heeft ze aandelen in dat ding ofzo![]()
Tnxxquote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SOL heeeeeeeel veel sterkte en kusje voor Milou van Tante Bloes
Inderdaad, is alles goed gegaan met Milou?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef minilotje het volgende:
Hoe is 't met de kleine, SoL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |