quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
die je het weekend heb gezien![]()
![]()
Dus je hebt altijd wat speeltjes bij de hand?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:50 schreef sararaats het volgende:
weet je wat grappig is? ik hoef bijna nooit naar de winkel voor komkommers
m'n ouders hebben komkommers in de serre staan. net zoals sla en tomaten maar de tomatenplanten zijn allemaal kapot.
toch even dit: ik verhuis voorlopig niet
om te koken slimmekequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus je hebt altijd wat speeltjes bij de hand?
quote:
Ik heb de musical hier in de stadsschouwburg gespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb de musical in Londen gezien, was ook helemaal
![]()
Gespeeld??? Ftel!!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb de musical hier in de stadsschouwburg gespeeld.Lang geleden, ooit.
Kleine zaal, dat wel. Grote zaal was 42nd Street met Angela Schijf die gekleed in badjas bij ons langskwam om aardbeien aan te bieden.
UTFSquote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Martijn_77 het volgende:
What the f#ck is een Bicky Wrap?
Op zo'n klein plaatje is het ook duidelijk te zienquote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef sararaats het volgende:
kijk op m'n plaatje
maar nee, het is m'n nieuwe verslavingquote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
omg heeft ze aandelen in dat ding ofzo![]()
Tnxxquote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SOL heeeeeeeel veel sterkte en kusje voor Milou van Tante Bloes
Inderdaad, is alles goed gegaan met Milou?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef minilotje het volgende:
Hoe is 't met de kleine, SoL?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef sararaats het volgende:
kreeg dinsdag een koude douche
ik viel over m'n gieterquote:Op donderdag 27 september 2007 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En woensdag en vandaag was ie wel weer warm?
En dan krijg je een koude douche?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik viel over m'n gieter
nu let ik wel beter op
Tnx allemaalquote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef Bluezz het volgende:Milou, bikkeltje
Die icetea op je dak
jaquote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dan krijg je een koude douche?![]()
quote:
Van Gaal zal het wel op het kunstgras gooienquote:Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]Ik lig in een deuk, eerst die blamage van PSV en nu dit.
Erkenningquote:Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Justmattie, schiet me maar neer
Ik hoop eh, dat je moeder tegen je gaat schreeuwen bij het wakker wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Erkenning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een match !! * justmattie gaat nu slapen, morgen weer vroeg![]()
Keuringsdienst van waarde, met een nieuwe reeks.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:04 schreef Herodus het volgende:
Ik heb een keer Panga gegeten en vond dat bijzonder onsmakelijk, maar ik vermoed dat dat aan de bereidingswijze lag aangezien hij zo populair is. Dan verwacht ik eigelijk meer een niet uitgesproken, makkelijke smaak.
Grappig is dat he, je bereid je voor op het ergste en je kind kijkt je aan met zo'n blik van : Why all the fuzz??".......Ik herken het wel een beetje. Mijn dochter heeft heupdysplasie dus ik ben ook vaak met haar naar het ziekenhuis gemoeten voor allerlei onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat is panga?![]()
Nou Milou heeft werkelijk waar nergens last van meer. Ze heeft praatjes voor 10 en ze is druk voor 10![]()
Jup! Helemaal goed. En dan lekker gestoomd op je bordje, jummie!quote:
Goed heet serveren bij voorkeur.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
Naja, de vissmaak zit er toch al ingebakken?
Ja, lekker
Zet ik vanmorgen teletekst aan, wat denk je dat de eerste headline op pagina 100 is Stereoquote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop eh, dat je moeder tegen je gaat schreeuwen bij het wakker worden![]()
"Banketbakker in kneedmachine gevallen" ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zet ik vanmorgen teletekst aan, wat denk je dat de eerste headline op pagina 100 is Stereo![]()
??
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Volgens mij is dat meer een Tangaquote:
ik voel weer een toepasselijk plaatjequote:
Oepsquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn, volgens mij vindt SOL het niet zo tof als je plaatjes van haar post nadat ze HEM heeft ontmoet
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
wat zijn jullie lief voor elkaar!!!!!!!!!
Biatchquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef Tezz het volgende:
wat zijn jullie lief voor elkaar!!!!!!!!!
post vooral dat soort plaatjes, dan kots ik die extra kio's er wel uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Martijn, volgens mij vindt SOL het niet zo tof als je plaatjes van haar post nadat ze HEM heeft ontmoet
hihihi.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
post vooral dat soort plaatjes, dan kots ik die extra kio's er wel uit![]()
omdat we natuurlijk milfen zijn he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom word ik opgewonden als moeders over sex praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |