quote:Op woensdag 19 september 2007 08:42 schreef jpjedi het volgende:
Dat jij niet in de politiek gaat!
Ze gaf iig aan dat ze Wilders veels te ver vond gaan. Nu is dat ook het enige antwoord wat binnen de wet valt. Als je nog verder van Wilders gaat dan sta je direct bij de rechterquote:Rita kan het gat opvullen onder voorbehoud.
Als jij je vriendin meeneemt zorg ik voor de tafel en de kaarsenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:51 schreef staticdata het volgende:
ik met me vriendin op het dek aan het eten, bij kaarslicht. Ik opeens "sorry ik moet even weg, volgens mij is me 15 gig aan anale sex filmpjes op me harde schijf gezet"
Behalve de gezinnen met kinderen hoorde ik jan petertje vanochtend op de radio zeggen..quote:Op woensdag 19 september 2007 08:47 schreef Sickert het volgende:
Ferdi
en we gaan er weer op achteruit jeej
Het Grote Bof! topic: Dieven van de tweede kamer!
Eenoudergezinnen Ursel. De echte minima dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
Behalve de gezinnen met kinderen hoorde ik jan petertje vanochtend op de radio zeggen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef FJD het volgende:
[..]Mij niet gezien, dan moet je opeens diplomatiek gaan reageren
Moet ik uit gaan leggen waarom ik mensen hier heb flikker heb genoemd en ga zo maar door
Laat mij maar lekker schelden
[..]
Ze gaf iig aan dat ze Wilders veels te ver vond gaan. Nu is dat ook het enige antwoord wat binnen de wet valt. Als je nog verder van Wilders gaat dan sta je direct bij de rechterZou mooi zijn als Rita een echt liberale stroming op kan zetten waar iedereen z'n steentje bijdraagt in plaats van continue de minima de hand boven het hoofd te houden en alles vanaf modaal extra te laten betalen.
Overigens zegt het kabinet te gaan sparen maar wedden dat dat niet gaat gebeurenTen eerste krijgt Plasterk z'n begroting voor onderwijs niet rond, daarnaast hoopt het kabinet te bezuinigen bij de overheid (wat natuurlijk niet gaat lukken) en Bos heeft natuurlijk spontaan nog extra geld gevonden door te roepen dat we niet van een voorzichtige economische groei maar van een realistische economische groei uitgaan
Procentje erbij lullen en je hebt zo een paar miljard extra. Dat de Amerikaanse economie redelijk op instorten staat was voor Bos geen idee om het voorzichtig te houden natuurlijk.
In het kader van bezuinigen, ze zouden de grasmaaiers hier eens op moeten voeren. Voor m'n raam is iemand al bijna een uur bezig om een grasveldje te maaien van 10 bij 10![]()
[..]
Als jij je vriendin meeneemt zorg ik voor de tafel en de kaarsenen IJs voor de worsten
Vandaar ook mijn..quote:Op woensdag 19 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Eenoudergezinnen Ursel. De echte minima dus.
Je bent toch niet echt zo naief om te denken dat je er op vooruit gaat als je werkt he?
100% mee eensquote:Op woensdag 19 september 2007 08:42 schreef jpjedi het volgende:
mooi stukkie Fred![]()
JP pakt popcorn en wacht op uitgebreide reactie van ijs.![]()
Rita kan het gat opvullen onder voorbehoud.
Toch maar scheiden?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:51 schreef staticdata het volgende:
Whehehe zie het al voor me
ik met me vriendin op het dek aan het eten, bij kaarslicht. Ik opeens "sorry ik moet even weg, volgens mij is me 15 gig aan anale sex filmpjes op me harde schijf gezet"
Tweede ook hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef FJD het volgende:
Tot vanmiddagLaten we het nu maar weer over de mooie dingen des leven hebben. Bier & tieten. Ook al wordt dat eerste ook weer duurder
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
100% mee eensAlleen die laatste zin is natuurlijk onders om
Rita
wat een heerlijk wijf is dat! Recht voor dr raap, helemaal naturel > is een verademing oim eens te zien in de business waar het alleen maar om nep en prietpraat gaat
![]()
Wat ook mooi is dat ze gewoon voor alles in is, ze laat zich echt van alle kanten goed nemenEn natuurlijk mooi dat ze een bezig bijtje is, ze maakt meer films per jaar dan al die Amerikaanse dozen samen!!
![]()
OMFG!! Rita Faltoyano![]()
Heb iets van 20 gig van dr, kan iedereen het aanraden om daar aankomend weekend eens goed naar te kijken
![]()
[afbeelding]
Dat is toch de ideale situatie, die passen ze o.a. in Afrika al lang toequote:Op woensdag 19 september 2007 09:03 schreef FJD het volgende:
Goed en met het bericht dat zelfs de coalitie het nog niet eens is met de begroting sluit ik af: De PvdA wil meer geld voor de 300k kinderen die in armoede op groeien en het CDA wil 100mil. voor defensie.
Dat laatste is vast ook niet meer aftrekbaar van uit de zorgverzekeringquote:Tot vanmiddagLaten we het nu maar weer over de mooie dingen des leven hebben. Bier & tieten. Ook al wordt dat eerste ook weer duurder
Leuk gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinstquote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
We hebben een hondje gekocht!![]()
Ze heet Indy en is 10 weken oud (en 15 kg). Een rasechte sint Bernard met een Thaise vader een een Amerikaanse moeder.
[afbeelding]
Jullie weten dat die beesten groot, groter, grootst wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
Ze heet Indy en is 10 weken oud (en 15 kg). Een rasechte sint Bernard met een Thaise vader een een Amerikaanse moeder.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
Maar met zoveel verschillende nationaliteiten, geen moeite met visum![]()
![]()
Parkeervergunningquote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef jpjedi het volgende:
Ze is gechipped, GPS abbonement, internationale stamboekpapieren en paspoort.![]()
@Jorrit:
65-100 kg.![]()
hinderwetvergunning niet te vergeten.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Parkeervergunning![]()
![]()
Mestquota![]()
hahaha, dat weeg ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Mss wel met Rita als ze aan de macht komt?![]()
Ze is gechipped, GPS abbonement, internationale stamboekpapieren en paspoort.![]()
@Jorrit:
65-100 kg.![]()
Hoe vet!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Je kent de film beethoven 1 tot tig toch wel??quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Verkapte-adopteer-mij-post..quote:Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
hahaha, dat weeg ik ookIk heb alleen wat minder haar
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe vet!!!Nu kom ik zeker een keer langs
Tuurlijk, die is veel leuker dan JP en Lies..quote:Op woensdag 19 september 2007 10:45 schreef staticdata het volgende:
[..]door een hond kom je nu zeker naar india
![]()
![]()
wat een schatjequote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
Die doen ze leven villen. Daarvoor slaam ze die beesten eerst bewusteloos door ze met de kop tegen de straat te slaan. Dat zie ik ze niet zo snel doen met een beessie van 70 - 100 kilo..quote:Op woensdag 19 september 2007 10:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een schatje![]()
mijn ouwelui hebben een grote zwitserse sennehond (kortharige reu) en dat is al een joekel van bijna 70 kgmoet je nagaan hoe groot deze wordt
maar deze honden zijn zoooo lief
![]()
pas maar op trouwens dat de buren hem niet in de pan smijten, heb wel eens gehoord dat ze daar in het oosten wel een hondje lusten![]()
nee die schieten ze gewoon door hun kop heen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Die doen ze leven villen. Daarvoor slaam ze die beesten eerst bewusteloos door ze met de kop tegen de straat te slaan. Dat zie ik ze niet zo snel doen met een beessie van 70 - 100 kilo..
Als de berg niet naar jou komt, ga je toch naar de bergquote:Op woensdag 19 september 2007 10:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Die doen ze leven villen. Daarvoor slaam ze die beesten eerst bewusteloos door ze met de kop tegen de straat te slaan. Dat zie ik ze niet zo snel doen met een beessie van 70 - 100 kilo..
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ter gelegenheid van het staatsbezoek dat Hare Majesteit de Koningin en Hunne Koninklijke Hoogheden de Prins van Oranje en Prinses Máxima der Nederlanden, van 24 tot en met 27 oktober 2007 aan India zullen brengen, heeft Hare Majesteit het voornemen om tijdens een ontvangst, kennis te maken met meerderjarige leden van de Nederlandse gemeenschap in Zuid-India.
Deze ontvangst zal plaatsvinden op vrijdag 26 oktober 2007 in het Taj West End Hotel te Bangalore. De ontvangst zal om ongeveer 17.00 uur beginnen. De exacte tijd zal later bekend worden gemaakt.
Ten einde een inzicht te verkrijgen in de mate van belangstelling voor het bijwonen van deze ontvangst, verzoek ik u vriendelijk het bijgevoegde formulier in te vullen en deze in de reeds voorgeadresseerde antwoordenveloppe vóór 18 september aanstaande aan de ambassade te retourneren.
Na ontvangst ter ambassade van het antwoordformulier kunt u circa drie weken voor de ontvangst nader bericht tegemoet zien.
De ambassadeur,
quote:
quote:Ten einde een inzicht te verkrijgen in de mate van belangstelling voor het bijwonen van deze ontvangst, verzoek ik u vriendelijk het bijgevoegde formulier in te vullen en deze in de reeds voorgeadresseerde antwoordenveloppe vóór 18 september aanstaande aan de ambassade te retourneren.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik mag hopen voor je dat je hem eerder hebt gehad als dat je hier post..
![]()
ik dacht als eerst: BEA IS EEN HOER!!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht
Tering wat een Vette Poes...quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
kijk je uit met die opmerking, ik kan me herrineren dat er mensen zijn die hier probs mee hadden gehad...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik dacht als eerst: BEA IS EEN HOER!!!!![]()
Ligt al daar op de stoep.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik mag hopen voor je dat je hem eerder hebt gehad als dat je hier post..
![]()
Meen ook te weten dat het strafbaar is.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik dacht als eerst: BEA IS EEN HOER!!!!![]()
Mooi beestquote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef jpjedi het volgende:
[afbeelding]
nouja, als ik ineens "verdwenen" ben weten jullie waaromquote:Op woensdag 19 september 2007 13:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Meen ook te weten dat het strafbaar is.
We hebben de test gedaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:02 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Mooi beest![]()
Maar jullie weten ook dat ze (veel) kwijlen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=flIXaP35u0Y
Gewoon uit voorzorg vooral, maar kan je vanavond die worstjes alvast droppen in Den Haag..quote:Op woensdag 19 september 2007 13:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nouja, als ik ineens "verdwenen" ben weten jullie waarom![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon uit voorzorg vooral, maar kan je vanavond die worstjes alvast droppen in Den Haag..![]()
Ik zou echt nooit aan zo'n hond kunnen beginnenquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
tis trouwens wat, kan mn knip nergens vinden sinds ik terug benwilde net wat te eten halen > knip kwijt
![]()
hoop dattie thuis ligt....
ik ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit aan zo'n hond kunnen beginnen
ook al heb ik geen rooie rotcent, die heerlijke selectie fijne ambachtelijke grillworsten heb je vrijdag, ook al moet ik zelf een varken slachtenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je probeert toch niet onder de koop van die worsten uit te komen he
![]()
Over ganzen gesproken:quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee wie uit Dordt heeft het gedaan
http://www.nu.nl/news/124(...)en_gans_gezocht.html
Dit is gewoon Godslastering
had het al gelezen > dacht dat dikkedorus altijd wel weet waar die over praat.....quote:Op woensdag 19 september 2007 13:36 schreef jpjedi het volgende:
spuit 11 geeft water: gaar probleem met 8800GTX + Il2 1946
![]()
tja zat ook al te kijken..zijn toch genoeg testen die bewezen hebben dat vista en gamen nog niet de ideale combinatie is en dat xp tot 25% meer fps geeft. IS zelfs een topic over op GoT waarom dat nou is.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
had het al gelezen > dacht dat dikkedorus altijd wel weet waar die over praat.....
1337 Water > das pas erg![]()
Hey topickillerquote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tja zat ook al te kijken..zijn toch genoeg testen die bewezen hebben dat vista en gamen nog niet de ideale combinatie is en dat xp tot 25% meer fps geeft. IS zelfs een topic over op GoT waarom dat nou is.
mafia van napoliquote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
GODVERDOMME!!!!!![]()
![]()
knip dus echt pleitealles zat erin incl 300euro aan bonnen voor mn declaratie
![]()
![]()
zit nu al 20 minuten aan de lijn om de meuk te blokkeren, echt kut geregeld![]()
![]()
![]()
KUTZOOOOOOOI!!!![]()
![]()
![]()
eerder hier op kantoor ......quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey topickiller![]()
Ga eens ergens anders heen met die techtalk
Dat is wel een van de ergste dingen die je op reis kan gebeuren...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
GODVERDOMME!!!!!![]()
![]()
knip dus echt pleitealles zat erin incl 300euro aan bonnen voor mn declaratie
![]()
![]()
zit nu al 20 minuten aan de lijn om de meuk te blokkeren, echt kut geregeld![]()
![]()
![]()
KUTZOOOOOOOI!!!![]()
![]()
![]()
Vooral omdat deze minder kwijlt.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:48 schreef ursel het volgende:
Tuurlijk, die is veel leuker dan JP en Lies..![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)Force_Unleashed.html
fuk zeg, wordt ik toch nog jaloers op die wii fanboyz![]()
Je mist het punt Jorrit. Dat koopkracht plaatje kan me gestolen worden. Of we er in het algemeen 1% op vooruit gaan of 1% op achteruit, ik lig er niet wakker van. Het is alleen zo jammer dat geld verdienen bijna een zonde begint te worden. Je krijgt overal toeslagen en subsidies op als je niet werkt maar zodra je gaat werken mag je overal de volle mep voor betalenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat we het slechter krijgen dat zal misschien wel, maar ik geloof in de toekomst. In Nederland zul je het nooit echt slecht hebben
http://www.firingsquad.co(...)erformance/page2.aspquote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef jpjedi het volgende:
tja zat ook al te kijken..zijn toch genoeg testen die bewezen hebben dat vista en gamen nog niet de ideale combinatie is en dat xp tot 25% meer fps geeft. IS zelfs een topic over op GoT waarom dat nou is.
italiaans bedrijfquote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
eerder hier op kantoor ......![]()
![]()
ben hem vanochtend op kantoor in hoofddorp kwijtgeraakt....... weet zeker dat ik hem bij me had, spul uit mn tas op bureau gesmeten en koffie gehaald, wilde ik uurtje later declaratie maken, weg..........quote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is wel een van de ergste dingen die je op reis kan gebeuren...![]()
Tering man..succes met regelen.![]()
Als je het zonde vind om te gaan werken, dan zou ik met je laatste geld maar een staatslot kopen, aangezien dat je enige hoop is om een echt leuk bedrag te hebben waarvan je goed kan leven.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
Je mist het punt Jorrit. Dat koopkracht plaatje kan me gestolen worden. Of we er in het algemeen 1% op vooruit gaan of 1% op achteruit, ik lig er niet wakker van. Het is alleen zo jammer dat geld verdienen bijna een zonde begint te worden. Je krijgt overal toeslagen en subsidies op als je niet werkt maar zodra je gaat werken mag je overal de volle mep voor betalen
quote:Bier
Tieten
Damn, klote man.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ben hem vanochtend op kantoor in hoofddorp kwijtgeraakt....... weet zeker dat ik hem bij me had, spul uit mn tas op bureau gesmeten en koffie gehaald, wilde ik uurtje later declaratie maken, weg..........
ik beschuldig niemand van diefstal, tis gewoon kut![]()
net alles geblokkeerd, cc, bank & tankpas, duurt gewoon een uur voor je door de telefoontjes heen bentnu kijken of ik alsnog kan declareren op goed vertrouwen, en zal wel naar de politie moeten voor aangifte, mn rijbewijs zat er ook in....
kut kut kut![]()
![]()
ik zal het ook zeker binnen het bedrijf kenbaar maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ben hem vanochtend op kantoor in hoofddorp kwijtgeraakt....... weet zeker dat ik hem bij me had, spul uit mn tas op bureau gesmeten en koffie gehaald, wilde ik uurtje later declaratie maken, weg..........
ik beschuldig niemand van diefstal, tis gewoon kut![]()
net alles geblokkeerd, cc, bank & tankpas, duurt gewoon een uur voor je door de telefoontjes heen bentnu kijken of ik alsnog kan declareren op goed vertrouwen, en zal wel naar de politie moeten voor aangifte, mn rijbewijs zat er ook in....
kut kut kut![]()
![]()
Een column op de eerste pagina van de nieuwsbrief waarin hij iedereen uitmaakt voor leugenaars en dieven en dat dan iemand komt "ow was dat jouw porto? Ja die lag nog op je auto maar ik wist niet van wie die was".quote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef staticdata het volgende:
Je weet zeker dat ie niet in een laadje ligt
Bedankt, voor het aanbod, maar ik ga eerst even kijken welke ik het best kan nemen en hoe het werkt het trainen op hartslag.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
Jorrit als je wilt kan ik vrijdag een hartslagmeter voor je meenemen. Ik heb de Polar FS1 voor 50,- en ik zie net dat er ook een aanbieding is voor een Sigma van 40,-. http://hartslagmeter.nl/ Ik rijd er vrijdag zelf maar even langs want de internetshop zelf is om te huilen![]()
Waarom duurt het nog zolang..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)r-Struggle-spelmodus
Crysis wordt echt gekkenhuis![]()
Wanneer komt het uit?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)r-Struggle-spelmodus
Crysis wordt echt gekkenhuis![]()
QFTquote:
November.. Max settings is Dx10 en dus Vista, 2gb Ram moet ook wel voldoende zijn, rappe multicore, en een fuckin snelle vidcard met veel geheugen.. Ik denk dat als je BioShock maxed out kan draaien zonder problemen dat je dan wel goed zit.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef jpjedi het volgende:
Wanneer komt het uit?![]()
Is het net zoiets als Battlefield?
Wat zijn de eisen voor max settings?![]()
Met mijn DX10 kan ik ook gewoon naar een DX9 servertje hoor..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
QFTVolgende week iig de demo, wel weer compleet ruk dat DX9 en DX10 op andere servers spelen.
Even checken gaat..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
November.. Max settings is Dx10 en dus Vista, 2gb Ram moet ook wel voldoende zijn, rappe multicore, en een fuckin snelle vidcard met veel geheugen.. Ik denk dat als je BioShock maxed out kan draaien zonder problemen dat je dan wel goed zit.
Jaja dat bedoel ik toch ookquote:Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef ursel het volgende:
Met mijn DX10 kan ik ook gewoon naar een DX9 servertje hoor..
Weet niet of ze ook met stats doen ofzo. Ik zal denk ik wel een unranked DX9 server speciaal voor jou op kunnen zetten denk ik..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja dat bedoel ik toch ookJij mag wel bij mij spelen maar ik niet bi jou
![]()
Ga ik lekker samen met Ferdi op die server knallen! Want bij mij komt er voorlopig echt geen Vista op mijn comp.. of misschien een illegale als DualBoot ofzo, maar dan moet ik eerst maar eens gaan lezen hoe dat allemaal moet e.d.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet niet of ze ook met stats doen ofzo. Ik zal denk ik wel een unranked DX9 server speciaal voor jou op kunnen zetten denk ik..![]()
![]()
![]()
Nou het scheelt wel degelijk, check maar videos van Crysis DX9 vs DX10... Ikzelf wacht op een 10.1 kaart... Met Bioshock was er maar 1 optie die ik niet kon aanvinken en dat was iets met textures... Dus das wel important...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ga ik lekker samen met Ferdi op die server knallen! Want bij mij komt er voorlopig echt geen Vista op mijn comp.. of misschien een illegale als DualBoot ofzo, maar dan moet ik eerst maar eens gaan lezen hoe dat allemaal moet e.d.
Wil eigenlijk wel ff het verschil tussen DX10 en DX9.0c eens zelf ondervinden... Het zal echt niet veel schelen IMHO, maar bij Crysis kan je in DX10 lekker alles kapot schieten, bomen enzo, en dat kan niet in DX9 mode![]()
![]()
Dus tja.... Het wordt me verdomme gewoon opgedwongensoftwaremaffia
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef RudyCarell het volgende:
Nou het scheelt wel degelijk, check maar videos van Crysis DX9 vs DX10... Ikzelf wacht op een 10.1 kaart... Met Bioshock was er maar 1 optie die ik niet kon aanvinken en dat was iets met textures... Dus das wel important...
Je hebt mijn nummer, toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan doen en of het nog matte gaat worden..![]()
![]()
Gratis zeker? Je bent nog steeds een beetje Hollander hequote:Op woensdag 19 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
heeft het zin om op DX10.1 te wachten of kan je straks DX10 opgraden middels firmware?
10.1 draait niet op de huidige dx10 kaarten, daar ging die hype van een paar weken geleden ook over.. 8000 serie is "waardeloos" 10.1 vereist hardware technisch bepaalde zaken die de huidige kaarten niet hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:46 schreef jpjedi het volgende:
heeft het zin om op DX10.1 te wachten of kan je straks DX10 opgraden middels firmware?
Nee en donequote:Op woensdag 19 september 2007 18:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer, toch?![]()
En ga jij eens even mijn vragenlijstje invullen op Sie other Site, aub dank u wel beleefd![]()
![]()
Volgens deze shop ¤3,50 (excl verzendkosten). Denk dat je bij een fietsspecialist een paar euro erbij mag tellen, weet het niet zeker. (heb nog nooit zo'n set hoeven kopen, ga uit van de prijs van die shop).quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
wie van jullie kan mij ff vertellen hoe duur zo een simson bandenplakset is
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
wie van jullie kan mij ff vertellen hoe duur zo een simson bandenplakset is
Tja, elke keer dat ik iets normaals post reageert er niemand en voel ik me genegeerdquote:Op woensdag 19 september 2007 19:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Niet slecht bedoeld hoor, maar jij komt echt steeds met van die uber vage tussendoor posts.., best geniaal eigenlijk
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er in de zeer nabije toekomst wat vaker gespeeld gaat worden door wat Boffers en dan moet je ook maar ff meespelen en op TS komen ofzo, ouwe pik ouwe pijp
![]()
heul niet!quote:
quote:
Dat bedoel ik ook niet, hoe denk je dat ik aan mijn spullen komquote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
heul niet!
gewoon alternate bellen ipv online bestellenof ze het op voorraad hebben en zo ja op laten sturen
![]()
ik heb gelogen en gezegd dat mn huidige vid kaart kapot was en ik zodoende niet op het net kon![]()
en viola1 dag later een vid kaart
neuh.. dank je..quote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef BugWorks het volgende:
Iemand interesse in een C2D E6600? Doe die van mij namelijk wegens een upgrade naar een Q6600.
¤120,- lijkt me wel een mooi prijsje voor een 2de hands processor (nieuw is >¤190,-)
![]()
loving itquote:Op woensdag 19 september 2007 21:32 schreef FJD het volgende:
Daarom heb ik dus zo'n hekel aan vehicles. 16 vs 16 en dan staan er iets van 8 man te wachten op een fucking straaljagerNee leuk
![]()
quote:
[Club nVidia] 8800 #3quote:Hallo meneer met de quadcore die dubbel zoveel punten qua CPU-score haalt dan wij ( ) met een Core2Duo
Had al eerder een quadcore dan jij en Ursel, heb hem alleen pas afgelopen zondag erin gezetquote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij pwnen zwaar de pan uit, al dat slappe gelul dat een quadcore overbodig zou zijnNu ze stiekum toch wel 2x zo snel zijn wil iedereen overstappen
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Had al eerder een quadcore dan jij en Ursel, heb hem alleen pas afgelopen zondag erin gezet
Bierquote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg jij.. ik heb hem al dik een maand liggen, had alleen nog geen moederbord.. +.. doe eerst maar eens mijn 3dmark06 score verbeteren
![]()
![]()
![]()
Anyways.. ik vind hem schitterend, de bewijzen zijn er inmiddels zat... waren er ook allang, daarom heb ik een quadcore gekocht.. Het is heel simpel; je hebt hardware technisch duocore en quadcore, maar dat wil niet zeggen dat dat software technisch ook zo is... hihi... software technisch is het namelijk singlecore of MULTIcore..![]()
PWNED NOOBSMet álles wat er nu is, is een quadcore sneller
en met alles wat er komen gaat, zoals Alan Wake.. is ie nóg sneller
![]()
![]()
een Q6600 is namelijk een E6600 met 2 extra cores... logisch heh? toch?![]()
en dat voor een paar tientjes meer
![]()
Had hem vanaf 23 juli, alleen geen zin om hem toen erin te zetten. Die score zal ik niet verbeteren van jouw, kwam volgens mij nog niet eens boven de 10kquote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg jij.. ik heb hem al dik een maand liggen, had alleen nog geen moederbord.. +.. doe eerst maar eens mijn 3dmark06 score verbeteren
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef BugWorks het volgende:
Iemand interesse in een C2D E6600? Doe die van mij namelijk wegens een upgrade naar een Q6600.
¤120,- lijkt me wel een mooi prijsje voor een 2de hands processor (nieuw is >¤190,-)
![]()
Ik had hem ook ergens eind Juli, maar dat maakt verder niet uit ook. Ik heb er een Zalman CNPS9700 LED op zitten.quote:
a zo :pquote:Op woensdag 19 september 2007 21:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, hoe denk je dat ik aan mijn spullen kom
Gisterenmiddag bedacht dat ik schijfruimte nodig had voor de server en toen maar wat eerder weggegaan bij de cursus en direct zo'n ding gekocht
Ik doelde op het wachten op bepaalde soorten Hardware, omdat het beter/sneller/goedkoper gaat worden.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Met álles wat er nu is, is een quadcore sneller![]()
Misschien is het verstandiger om met het uitlachen te wachten op de uitslag van Ajaxquote:
Ik lach psv niet uit, ik moedig Moskou toequote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien is het verstandiger om met het uitlachen te wachten op de uitslag van Ajax
Kom jij zaterdag ook nog even stiekem langs?
Ben je al zo triest en hersenloos dat je zelfs tijdens Europese wedstrijden niet voor de Nederlandse club bent?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik lach psv niet uit, ik moedig Moskou toe![]()
Waar was het ook alweer?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je al zo triest en hersenloos dat je zelfs tijdens Europese wedstrijden niet voor de Nederlandse club bent?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben je al zo triest en hersenloos dat je zelfs tijdens Europese wedstrijden niet voor de Nederlandse club bent?
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:10 schreef Sickert het volgende:
lamballen
beetje druk maken om wat een ander vind over een club europees
hebben we dat al niet 100x eerder gedaan?
Ferdi de opnaaier
Frankie de happer
Kevin *geniet*
Oh happy daysquote:Op woensdag 19 september 2007 23:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ajax krijgt morgen ook gewoon klop als ze zo spelen zoals heel dit seizoen.
beetje koud vind je ook niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Spring in de Oosterschelde man
Wie gaat er zaterdag mee nachtzwemmen?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:29 schreef Sickert het volgende:
beetje koud vind je ook niet?
heerlijk
Nou lambal, moet ik je zaterdag ff oppikken voor die bootlan?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je ken lullen wat je wil maar Slavia staat wel 2e in de groep![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 07:49 schreef staticdata het volgende:
Nou lambal, moet ik je zaterdag ff oppikken voor die bootlan?
Ik heb het voor elkaar dus kan komen, moet alleen nog kieken hoe alles in elkaar te timemanagen.
Graagquote:Op donderdag 20 september 2007 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]Mooi man
![]()
Doe je ook mee BBQen of dat niet?
good question my friend. uurtje of 18:00 gok ik dat ik er bent. hangt ff van het uitzoeken van tuintegels afquote:Op donderdag 20 september 2007 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom ook zaterdag! Hoe laat ga jij Static?
quote:
Ah okey ik vertrek zo rond 14:00 uurquote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
good question my friend. uurtje of 18:00 gok ik dat ik er bent. hangt ff van het uitzoeken van tuintegels af
Donequote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
Som ff in het topic op ons eigen forum wie er allemaal nog extra mee-eten.
Mogguh..
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
puni komt lans!!![]()
![]()
![]()
wordt net gebeld door politie hoofddorp > een eerlijke vindster heeft mijn knip gevonden, alles zit er nog in!!![]()
![]()
ongeloofelijk!!![]()
nou nou ik kom alleen even langs hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Mooi man
![]()
![]()
Dat er nog zulke mensen bestaan zeg..
Is het ook verboden om te melden dat mijn weekend morgen is afgelopenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Dat soort zaken zijn verboden om op een donderdagochtend te melden
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef BugWorks het volgende:
![]()
Mja, zie topic op bof forum. Alle adviezen over de pbsetup en pbsvc hielpen niet. Uiteindelijk ben ik naar de website gegaan van PB en heb daar de update files gedownload en in de betreffende folder gezet.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef Sickert het volgende:
@ Ursel: Vraagje
jij draait Vista heb je voor Bf2 nog iets bijzonders gedaan om het te laten draaien? zoja wat
ben nu vista aan t ''kopen'' en wil het in dual boot (alleen dan kan ik dx10 gebruiken op mn vid kaart)
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou nou ik kom alleen even langs hoor![]()
Neem maar een kijkje op mijn HD. Genoeg appsquote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
o, kan iemand voor de bootlan nog even langs FTD gaan ofzozoek nog wat mooie proggies, foto/film bewerken enzo
in ruil wederom ambachtelijke grillworst
![]()
![]()
Na het nieuws van gisteren mag je die worst zelf houden..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
o, kan iemand voor de bootlan nog even langs FTD gaan ofzozoek nog wat mooie proggies, foto/film bewerken enzo
in ruil wederom ambachtelijke grillworst
![]()
![]()
te veel geld ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
http://www.adobe.com/prod(...)rcollection/?xNav=MC
Ik heb deze zojuist gekocht, misschien dat je daar even naar wilt kijken dit weekend
Kom maar op met de grilworst
Zoiets ja. Ik heb korting gekregenquote:
Nu kan je nog steeds mooie foto's maken..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb korting gekregen
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb korting gekregen
Kut ik heb de MAC versie gekocht. Dat stond er niet bijquote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
![]()
studentenkortingsbon![]()
maar dat komt dus wel goed. ik schrijf FJD bij op de grillworst lijst![]()
die suite is wel echt kick![]()
support afdeling van adobe staat erg goed aangeschreven, mneestal binnen een paar uur heb je alles rondquote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut ik heb de MAC versie gekocht. Dat stond er niet bij
Ik ga de afdeling support eens bellen
Ken je nagaan ik kom speciaal voor de grillworst naar de lanquote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
studentenkortingsbon![]()
maar dat komt dus wel goed. ik schrijf FJD bij op de grillworst lijst![]()
die suite is wel echt kick![]()
Heb ik ook... Alleen op de raarste momenten werken sommige apps niet...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
http://www.adobe.com/prod(...)rcollection/?xNav=MC
Ik heb deze zojuist gekocht, misschien dat je daar even naar wilt kijken dit weekend
Kom maar op met de grilworst
Een reserve HDD..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
Even een aanvulrijtje. Welke software is er nodig als iemand z'n HD opblaast dit weekend:
Windows XP (duh)
VGA Drivers (Nvidia/ATI)
Directx
Aanvullen mag, ik ga nog even verder zoeken of ik niet iets mis.
Iemand interesse in een Raptor 36GB, 16mb cache? Heb er 2 liggen die ik toch niet meer zal gebruiken? ¤55,- p/stquote:
Geld..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:46 schreef staticdata het volgende:
Ursel, nog iets nodig voor de BBQ?
Maak me GEK!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor de grillworst fetishisten > GOED NIEUWS!!!!
net bij de ambachtelijke (keur) slager geweest en 40 euro kapot geslagen:
- 3 portugese kipgrilworstjes![]()
![]()
- 1 italiaanse grillworst![]()
- 1 zwitserse grillworst met kaas![]()
- 1 peper grillworst![]()
- 1 drentse grillworst![]()
- 1 stuk zeeuws spek met sambal![]()
![]()
- 1 groot stuk gekookte worst > was net klaar > briljant![]()
![]()
![]()
de grillworsten worden door de beste man zelf gemaakt, zijn ongeveer 3 a 4 ons per stuk en zien er niet uit, maar zijn zooo lekker![]()
ik neem een snijplankje, mesje en turks brood mee![]()
![]()
oja, ferdi, zou je voor mij een vaatje juup willen kopen, geld krijg je morgenverder neem ik nog een stapel barleduc en wat fruit mee ter compensatie > komt helemaal goed > HEB ER ZIN IN!!!
![]()
![]()
ik stop iets soortgelijks ook in mn fietsmandje volgend jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maak me GEK!!!!!![]()
![]()
![]()
Oh ik ben er niet bij.![]()
![]()
Met de komst van al die geweldige titels dit najaar zou ik eerder daarvoor gaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef Razz_Gul het volgende:
yo ik ben na 2jr van sporadisch maar toch met veel plezier spelen van bf2 (uberhaupt de enigste game die ik speel) wel ff benieuwd of die vet-oogende update 2142 de poen en evt installdrama's wel waard is ? enneh behoud ik me punten en rangen bij de overstap ? ...
quote:ken je 2141 en bf2 ook naast elkaar draaien ?
Ik vind het persoonlijk niet waard, maar ja ik hou niet van die toekomst games.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef Razz_Gul het volgende:
yo ik ben na 2jr van sporadisch maar toch met veel plezier spelen van bf2 (uberhaupt de enigste game die ik speel) wel ff benieuwd of die vet-oogende update 2142 de poen en evt installdrama's wel waard is ? enneh behoud ik me punten en rangen bij de overstap ? ...ken je 2141 en bf2 ook naast elkaar draaien ?
Interesse zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Iemand interesse in een Raptor 36GB, 16mb cache? Heb er 2 liggen die ik toch niet meer zal gebruiken? ¤55,- p/st![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
WEEKEND!!!!!![]()
![]()
Wij vertrekken rond een uur of 1700 vanuit IJmuiden, geen idee hoe laat we aankomen maar ik gok tussen 1800 en 1830 ofzo? Als we erg vroeg zijn helpen we natuurlijk mee.. En ik neem een handig karretje mee om zware spullen mee te verplaatsen![]()
Je weet maar nooit, tis gewoon een handig ding en voor mij een excuus om morgenmiddag ff langs mijn werk te gaan om de bierkast leeg te zuipenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:03 schreef ursel het volgende:
[..]Als je de spullen op de boot kan krijgen zul je het karretje ook niet meer nodig hebben hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gvd koop je schoenen, kom je thuis zijn het 2 verschillende (kleuren) schoenen
ownedquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als je zeker weet dat je ze wilt als je het geld hebt, dan bewaar ik ze tot je het geld hebt. Ben je er niet zeker van, zul je (helaas) moeten afwachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Interesse zekerGeld nog niet
Als je ze over 2 weken nog steeds hebt dan neem ik ze misschien wel over
![]()
als je ze makkelijk kwijt kan, dan moet je dat zeker doenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je ze wilt als je het geld hebt, dan bewaar ik ze tot je het geld hebt. Ben je er niet zeker van, zul je (helaas) moeten afwachten.
Niet terug gaan! Creeer er een modehype vanquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:13 schreef Viro het volgende:komt een vrouw bij de visboer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"heeft u misschien ook iets voor mijn poesje?"
-Ja hoor! Wat dacht u van een tongetje?I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Je quote het verkeerde gedeeltequote:Op donderdag 20 september 2007 19:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
komt een vrouw bij de visboer:
-Ja hoor! Wat dacht u van een tongetje?
Na twee Ballantinesquote:Op donderdag 20 september 2007 19:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
komt een vrouw bij de visboer:
-Ja hoor! Wat dacht u van een tongetje?
Zullen we hem royerenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
Fristi wilt niet mee naar de bbq op zaterdag
Verklaar u nader?quote:
Komt voor de bakkerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oja, ferdi, zou je voor mij een vaatje juup willen kopen, geld krijg je morgenverder neem ik nog een stapel barleduc en wat fruit mee ter compensatie > komt helemaal goed > HEB ER ZIN IN!!!
![]()
![]()
Kortingenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een schandalige vertoning was dat zeg. Die Ten Cate moet z'n ballen uit z'n broek schamen. Geen spanning, geen inzet, voetbal niet om aan te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
Ajax zowaar gewonnen..
Met maar liefst 8 verdedigende spelers het veld op gaan..
Kut spelquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:48 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/plan/380
Schrijft er iemand in?
same herequote:Op vrijdag 21 september 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
Geen zin vandaag. maar wel in morgen
NYquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef staticdata het volgende:
zullen we een BOF vakantie gaan plannen naar new york ofzo. midweekje
euro-dollar staat op fokking 1.41gaat lekker daar.
nog ff en je kan flink importeren. Voor de exporterende bedrijven is het alleen wel ruk naar the us toe...
ik ben er vorig jaar augustus geweest. en toen vertelde jij dat ik niet meer kon doen wat jij wel hebt gedaan. ofwel op de twintower staan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NYmooie stad he?! toen ik net bij BoF zat ben je daar toch geweest?
met een heli langs statue of liberty en WTC vliegen![]()
ik wil mn foto wel meenemen morgen, kan een handige harry je hoofd over mijne shoppen, lijkt het net of je er ook op hebt gestaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben er vorig jaar augustus geweest. en toen vertelde jij dat ik niet meer kon doen wat jij wel hebt gedaan. ofwel op de twintower staan.dat weet ik nog wel
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik wil mn foto wel meenemen morgen, kan een handige harry je hoofd over mijne shoppen, lijkt het net of je er ook op hebt gestaan![]()
die zul je dit weekend nog genoeg zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]Nah
ik kan zeggen dat ik het gapende gat heb gezien![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die zul je dit weekend nog genoeg zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, nog succes gehad bij de klantenservice van adobe?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]Super service man, in een half uurtje klaar
Ik zie net dat ik ook korting krijg op de Brittanica encyclopedie![]()
Echt mooi man die studentenkortingenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mooi man, ik had die kortingsbonnen ook moeten bewaren![]()
Straks zinkt die boot nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
net nog ff wat vrienden gebeld, komen misschien ook nog ff langs![]()
hee, mn vrienden heeftenbn geen billie en bessie turfquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee, mn vrienden heeftenbn geen billie en bessie turf![]()
Billie Turfquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee, mn vrienden heeftenbn geen billie en bessie turf![]()
dat is pas van Vroegah!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Billie Turf
Denk de er hier een aantal zullen zijn die die niet kennen
dat valt mee, anders zat ik niet 80% van mn tijd te verdoen achter internet met een games cluppiequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik verwacht gewoon dat jij zoveel vrienden hebt, dat ze allemaal langskomen
![]()
Heerlijk en als hij werd gepakt, meteen lijfstraffen. Met een rietje op de billenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat valt mee, anders zat ik niet 80% van mn tijd te verdoen achter internet met een games cluppie![]()
@ gans > billie turfprachtig dat dikkertje in het internaat, taarten pikken enzo
![]()
zou verplichte kost moeten zijn om te lezen als je klein bent, oh oh wat heb ik gelachen met die stripjes![]()
Dude nu al bierquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:46 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
Gaan we lekker feessie bouwuh!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin an heur! Straks rustig aan maar eens het 1 en ander inpakken en nog wat boodschapjes doen![]()
Maar eerst een biertje en lekker vers gebakken baquette met gekookte eitjes![]()
vergeet de gekookte eieren niet die erbij gegeten wordenquote:
ik vind gekookte eitjes om 10:53 iets schappelijker dan bier hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vergeet de gekookte eieren niet die erbij gegeten worden![]()
de combi......quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vind gekookte eitjes om 10:53 iets schappelijker dan bier hoor
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist even de server getest en alles ziet er goed uit.
BF2 draait met al je verdiende unlocks
BF2 Battlerecorder draait standaard mee met elke map die we spelen
Super support van Adobequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef ursel het volgende:
Mocht Fer het niet geregeld hebben bij de klantenservice van Adobe dan heb ik CS2 nog wel voor je. Mag je wel ff lenen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Super support van Adobe
Anyway. Over de locatie nog een opmerking, wat goed nieuws en slecht nieuws.
Als eerste zullen de meeste (haast iedereen) over de A44 komen en dan door Sassenheim/Lisse naar de boot. Je weet dat je goed zit als je een weg inrijdt waarop staat dat deze doodlopend is (behalve voor (brom)fietsers). Een paar 100 meter na de boot houdt de weg nml. op. Niet schrikken dus, gewoon doorrijden
quote:Het goede nieuws is dat de mensen die aan de andere kant van de weg wonen een grasveld in de tuin hebben met doeltjesIk neem nog wel een flesje rode wijn mee om te ze te paaien en wedden dat we dan daar wel een balletje mogen trappen. Ander goed nieuws voor de voetballiefhebbers is dat er inderdaad draadloze netwerken in de lucht hangen. Het slechte nieuws is dat deze beveiligd zijn
Mocht iemand hier dus kennis van hebben dan is het misschien handig om de tools mee te nemen
![]()
dus ik kan morgen op iemands pc wel ff de rest ownenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist even de server getest en alles ziet er goed uit.
BF2 draait met al je verdiende unlocks
BF2 Battlerecorder draait standaard mee met elke map die we spelen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus ik kan morgen op iemands pc wel ff de rest ownen
trouwens valt er vlak bij die schuit te parkeren?
worms 2?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laptop:
Geinstalleerd:
Unreal Tournament - Check
GTA 2 - Check
C&C: Renegade - Check
ISO van Serious Sam 2 - Check
Worms World Partyquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Sickert het volgende:
worms 2?
Unreal tournamentquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laptop:
Geinstalleerd:
Unreal Tournament - Check
GTA 2 - Check
C&C: Renegade - Check
ISO van Serious Sam 2 - Check
De 2004 versie is de echte klassiekerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
Unreal tournamentde originele? cool instagib gamen
Foxie zou toch komen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:39 schreef staticdata het volgende:
wil je gaan karaoke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te slecht topic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
Waarom gaat Rita alleen langs hele oude imams met parkinson?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te slecht topic
Every war is different, every war is the same.
dit had ook mijn post kunnen zijn!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry, maar ik hoef echt geen voetbal te zien![]()
Ik kom maar voor 4 dingen:
BIER
Grillworst
Gamen
Pr0n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |