corrreeect...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef teh_m0nkey het volgende:
Windows XP, slotje.
Duurde nog lang voor het juiste antwoord kwamquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef wobbel het volgende:
corrreeect...
vista en gamen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor het juiste antwoord kwam![]()
1) TS geeft aan een ouder spel te spelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef dikkedorus het volgende:
Vista is geoptimliseerd voor games. Nieuwe games op nieuwe hardware onder XP is gewoon performance weggooien. Als je ergens over wilt zeuren, zeur dan over Nvidia die nog steeds z'n drievers (blijkbaar) niet goed op orde heeft.
Ipv meteen te beginnen te blaten dat TS maar over moet op XP kan je ook iets constructiefs posten of anders misschien niet, ook een optie.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]
1) TS geeft aan een ouder spel te spelen.
2) Je bevestigd zelf dat het spelen van games op Vista nog niet goed loopt. Of dat dan door Nvidia of door MS komt dat zal TS aan z'n reet roesten, die wil gewoon gamen op een fatsoenlijke manier.
3) Lost Planet, een van de eerste (of zelfs de eerste) game (demo) die DX10 support laat op dit moment zien dat spellen onder DX10 trager lopen dan onder DX9 met dezelfde settings. Het verschil in kwaliteit wat DX10 zou moeten geven zou te weinig zijn om dat performance verschil te verklaren. Alles natuurlijk terug te lezen op Hothardware.com, Firingsquad en Gamespot
Probeer de volgende keer je mening te baseren op de daadwerkelijke feiten in plaats van de marketing van Microsoft. Misschien dat Crysis er verandering in gaat brengen, misschien niet. Punt is dat er op dit moment nog geen enkele dwingende reden is om over te stappen en de performance verliezen van zowel Vista en DX10 zijn belachelijk te noemen als je er van uit gaat dat je alweer zes jaar verder bent na XP. Je zou zeggen dat je OS beter wordt, sneller, stabieler maar in werkelijkheid vreet het meer resources weg dan de winst in performance/features kan rechtvaardigen.
Ik wacht met smart op jouw betere oplossing plus je onderbouwing tegen mijn zogenoemde geblaat natuurlijk...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ipv meteen te beginnen te blaten dat TS maar over moet op XP kan je ook iets constructiefs posten of anders misschien niet, ook een optie.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op jouw betere oplossing plus je onderbouwing tegen mijn zogenoemde geblaat natuurlijk...
Je kunt er gewoon niet omheen dat Vista problemen heeft met de performance van games en dat Vista ook met enige regelmaat dit soort vreemde ondefinieerbare problemen oplevert. Dat alleen al zou al genoeg reden moeten zijn om minimaal dual boot te draaien.
Waarop ik natuurlijk al heb aangegeven: Of dat dan door Nvidia of door MS komt dat zal TS aan z'n reet roesten, die wil gewoon gamen op een fatsoenlijke manier.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef Netsplitter het volgende:
Dus of dat aan Vista ligt is nog maar de vraag.
Het is namelijk ook algemeen bekend dat de drivers van Nvidia verre van goed zijn, al worden ze wel steeds beter is mijn idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |