quote:Op donderdag 20 september 2007 19:01 schreef Mr_Baus het volgende:
WEEKEND!!!!!![]()
![]()
Wij vertrekken rond een uur of 1700 vanuit IJmuiden, geen idee hoe laat we aankomen maar ik gok tussen 1800 en 1830 ofzo? Als we erg vroeg zijn helpen we natuurlijk mee.. En ik neem een handig karretje mee om zware spullen mee te verplaatsen![]()
Je weet maar nooit, tis gewoon een handig ding en voor mij een excuus om morgenmiddag ff langs mijn werk te gaan om de bierkast leeg te zuipenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:03 schreef ursel het volgende:
[..]Als je de spullen op de boot kan krijgen zul je het karretje ook niet meer nodig hebben hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gvd koop je schoenen, kom je thuis zijn het 2 verschillende (kleuren) schoenen
ownedquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als je zeker weet dat je ze wilt als je het geld hebt, dan bewaar ik ze tot je het geld hebt. Ben je er niet zeker van, zul je (helaas) moeten afwachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Interesse zekerGeld nog niet
Als je ze over 2 weken nog steeds hebt dan neem ik ze misschien wel over
![]()
als je ze makkelijk kwijt kan, dan moet je dat zeker doenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je ze wilt als je het geld hebt, dan bewaar ik ze tot je het geld hebt. Ben je er niet zeker van, zul je (helaas) moeten afwachten.
Niet terug gaan! Creeer er een modehype vanquote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:13 schreef Viro het volgende:komt een vrouw bij de visboer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"heeft u misschien ook iets voor mijn poesje?"
-Ja hoor! Wat dacht u van een tongetje?I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Je quote het verkeerde gedeeltequote:Op donderdag 20 september 2007 19:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
komt een vrouw bij de visboer:
-Ja hoor! Wat dacht u van een tongetje?
Na twee Ballantinesquote:Op donderdag 20 september 2007 19:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
komt een vrouw bij de visboer:
-Ja hoor! Wat dacht u van een tongetje?
Zullen we hem royerenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef staticdata het volgende:
Fristi wilt niet mee naar de bbq op zaterdag
Verklaar u nader?quote:
Komt voor de bakkerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
oja, ferdi, zou je voor mij een vaatje juup willen kopen, geld krijg je morgenverder neem ik nog een stapel barleduc en wat fruit mee ter compensatie > komt helemaal goed > HEB ER ZIN IN!!!
![]()
![]()
Kortingenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een schandalige vertoning was dat zeg. Die Ten Cate moet z'n ballen uit z'n broek schamen. Geen spanning, geen inzet, voetbal niet om aan te zienquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
Ajax zowaar gewonnen..
Met maar liefst 8 verdedigende spelers het veld op gaan..
Kut spelquote:Op vrijdag 21 september 2007 05:48 schreef jpjedi het volgende:
http://tweakers.net/plan/380
Schrijft er iemand in?
same herequote:Op vrijdag 21 september 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
Geen zin vandaag. maar wel in morgen
NYquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef staticdata het volgende:
zullen we een BOF vakantie gaan plannen naar new york ofzo. midweekje
euro-dollar staat op fokking 1.41gaat lekker daar.
nog ff en je kan flink importeren. Voor de exporterende bedrijven is het alleen wel ruk naar the us toe...
ik ben er vorig jaar augustus geweest. en toen vertelde jij dat ik niet meer kon doen wat jij wel hebt gedaan. ofwel op de twintower staan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
NYmooie stad he?! toen ik net bij BoF zat ben je daar toch geweest?
met een heli langs statue of liberty en WTC vliegen![]()
ik wil mn foto wel meenemen morgen, kan een handige harry je hoofd over mijne shoppen, lijkt het net of je er ook op hebt gestaanquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben er vorig jaar augustus geweest. en toen vertelde jij dat ik niet meer kon doen wat jij wel hebt gedaan. ofwel op de twintower staan.dat weet ik nog wel
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik wil mn foto wel meenemen morgen, kan een handige harry je hoofd over mijne shoppen, lijkt het net of je er ook op hebt gestaan![]()
die zul je dit weekend nog genoeg zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]Nah
ik kan zeggen dat ik het gapende gat heb gezien![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die zul je dit weekend nog genoeg zien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ferdi, nog succes gehad bij de klantenservice van adobe?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]Super service man, in een half uurtje klaar
Ik zie net dat ik ook korting krijg op de Brittanica encyclopedie![]()
Echt mooi man die studentenkortingenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mooi man, ik had die kortingsbonnen ook moeten bewaren![]()
Straks zinkt die boot nogquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
net nog ff wat vrienden gebeld, komen misschien ook nog ff langs![]()
hee, mn vrienden heeftenbn geen billie en bessie turfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |