good question my friend. uurtje of 18:00 gok ik dat ik er bent. hangt ff van het uitzoeken van tuintegels afquote:Op donderdag 20 september 2007 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom ook zaterdag! Hoe laat ga jij Static?
quote:
Ah okey ik vertrek zo rond 14:00 uurquote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
good question my friend. uurtje of 18:00 gok ik dat ik er bent. hangt ff van het uitzoeken van tuintegels af
Donequote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
Som ff in het topic op ons eigen forum wie er allemaal nog extra mee-eten.
Mogguh..
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
puni komt lans!!![]()
![]()
![]()
wordt net gebeld door politie hoofddorp > een eerlijke vindster heeft mijn knip gevonden, alles zit er nog in!!![]()
![]()
ongeloofelijk!!![]()
nou nou ik kom alleen even langs hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Mooi man
![]()
![]()
Dat er nog zulke mensen bestaan zeg..
Is het ook verboden om te melden dat mijn weekend morgen is afgelopenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Dat soort zaken zijn verboden om op een donderdagochtend te melden
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:14 schreef BugWorks het volgende:
Iemand interesse in een C2D E6600? Doe die van mij namelijk wegens een upgrade naar een Q6600.
¤120,- lijkt me wel een mooi prijsje voor een 2de hands processor (nieuw is >¤190,-)
![]()
Mja, zie topic op bof forum. Alle adviezen over de pbsetup en pbsvc hielpen niet. Uiteindelijk ben ik naar de website gegaan van PB en heb daar de update files gedownload en in de betreffende folder gezet.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef Sickert het volgende:
@ Ursel: Vraagje
jij draait Vista heb je voor Bf2 nog iets bijzonders gedaan om het te laten draaien? zoja wat
ben nu vista aan t ''kopen'' en wil het in dual boot (alleen dan kan ik dx10 gebruiken op mn vid kaart)
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou nou ik kom alleen even langs hoor![]()
Neem maar een kijkje op mijn HD. Genoeg appsquote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
o, kan iemand voor de bootlan nog even langs FTD gaan ofzozoek nog wat mooie proggies, foto/film bewerken enzo
in ruil wederom ambachtelijke grillworst
![]()
![]()
Na het nieuws van gisteren mag je die worst zelf houden..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
o, kan iemand voor de bootlan nog even langs FTD gaan ofzozoek nog wat mooie proggies, foto/film bewerken enzo
in ruil wederom ambachtelijke grillworst
![]()
![]()
te veel geld ofzo?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
http://www.adobe.com/prod(...)rcollection/?xNav=MC
Ik heb deze zojuist gekocht, misschien dat je daar even naar wilt kijken dit weekend
Kom maar op met de grilworst
Zoiets ja. Ik heb korting gekregenquote:
Nu kan je nog steeds mooie foto's maken..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb korting gekregen
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik heb korting gekregen
Kut ik heb de MAC versie gekocht. Dat stond er niet bijquote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
![]()
studentenkortingsbon![]()
maar dat komt dus wel goed. ik schrijf FJD bij op de grillworst lijst![]()
die suite is wel echt kick![]()
support afdeling van adobe staat erg goed aangeschreven, mneestal binnen een paar uur heb je alles rondquote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut ik heb de MAC versie gekocht. Dat stond er niet bij
Ik ga de afdeling support eens bellen
Ken je nagaan ik kom speciaal voor de grillworst naar de lanquote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
studentenkortingsbon![]()
maar dat komt dus wel goed. ik schrijf FJD bij op de grillworst lijst![]()
die suite is wel echt kick![]()
Heb ik ook... Alleen op de raarste momenten werken sommige apps niet...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef FJD het volgende:
http://www.adobe.com/prod(...)rcollection/?xNav=MC
Ik heb deze zojuist gekocht, misschien dat je daar even naar wilt kijken dit weekend
Kom maar op met de grilworst
Een reserve HDD..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef FJD het volgende:
Even een aanvulrijtje. Welke software is er nodig als iemand z'n HD opblaast dit weekend:
Windows XP (duh)
VGA Drivers (Nvidia/ATI)
Directx
Aanvullen mag, ik ga nog even verder zoeken of ik niet iets mis.
Iemand interesse in een Raptor 36GB, 16mb cache? Heb er 2 liggen die ik toch niet meer zal gebruiken? ¤55,- p/stquote:
Geld..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:46 schreef staticdata het volgende:
Ursel, nog iets nodig voor de BBQ?
Maak me GEK!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
voor de grillworst fetishisten > GOED NIEUWS!!!!
net bij de ambachtelijke (keur) slager geweest en 40 euro kapot geslagen:
- 3 portugese kipgrilworstjes![]()
![]()
- 1 italiaanse grillworst![]()
- 1 zwitserse grillworst met kaas![]()
- 1 peper grillworst![]()
- 1 drentse grillworst![]()
- 1 stuk zeeuws spek met sambal![]()
![]()
- 1 groot stuk gekookte worst > was net klaar > briljant![]()
![]()
![]()
de grillworsten worden door de beste man zelf gemaakt, zijn ongeveer 3 a 4 ons per stuk en zien er niet uit, maar zijn zooo lekker![]()
ik neem een snijplankje, mesje en turks brood mee![]()
![]()
oja, ferdi, zou je voor mij een vaatje juup willen kopen, geld krijg je morgenverder neem ik nog een stapel barleduc en wat fruit mee ter compensatie > komt helemaal goed > HEB ER ZIN IN!!!
![]()
![]()
ik stop iets soortgelijks ook in mn fietsmandje volgend jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maak me GEK!!!!!![]()
![]()
![]()
Oh ik ben er niet bij.![]()
![]()
Met de komst van al die geweldige titels dit najaar zou ik eerder daarvoor gaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef Razz_Gul het volgende:
yo ik ben na 2jr van sporadisch maar toch met veel plezier spelen van bf2 (uberhaupt de enigste game die ik speel) wel ff benieuwd of die vet-oogende update 2142 de poen en evt installdrama's wel waard is ? enneh behoud ik me punten en rangen bij de overstap ? ...
quote:ken je 2141 en bf2 ook naast elkaar draaien ?
Ik vind het persoonlijk niet waard, maar ja ik hou niet van die toekomst games.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:43 schreef Razz_Gul het volgende:
yo ik ben na 2jr van sporadisch maar toch met veel plezier spelen van bf2 (uberhaupt de enigste game die ik speel) wel ff benieuwd of die vet-oogende update 2142 de poen en evt installdrama's wel waard is ? enneh behoud ik me punten en rangen bij de overstap ? ...ken je 2141 en bf2 ook naast elkaar draaien ?
Interesse zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Iemand interesse in een Raptor 36GB, 16mb cache? Heb er 2 liggen die ik toch niet meer zal gebruiken? ¤55,- p/st![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |