Dude nu al bierquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:46 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
Gaan we lekker feessie bouwuh!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin an heur! Straks rustig aan maar eens het 1 en ander inpakken en nog wat boodschapjes doen![]()
Maar eerst een biertje en lekker vers gebakken baquette met gekookte eitjes![]()
vergeet de gekookte eieren niet die erbij gegeten wordenquote:
ik vind gekookte eitjes om 10:53 iets schappelijker dan bier hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vergeet de gekookte eieren niet die erbij gegeten worden![]()
de combi......quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vind gekookte eitjes om 10:53 iets schappelijker dan bier hoor
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist even de server getest en alles ziet er goed uit.
BF2 draait met al je verdiende unlocks
BF2 Battlerecorder draait standaard mee met elke map die we spelen
Super support van Adobequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef ursel het volgende:
Mocht Fer het niet geregeld hebben bij de klantenservice van Adobe dan heb ik CS2 nog wel voor je. Mag je wel ff lenen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Super support van Adobe
Anyway. Over de locatie nog een opmerking, wat goed nieuws en slecht nieuws.
Als eerste zullen de meeste (haast iedereen) over de A44 komen en dan door Sassenheim/Lisse naar de boot. Je weet dat je goed zit als je een weg inrijdt waarop staat dat deze doodlopend is (behalve voor (brom)fietsers). Een paar 100 meter na de boot houdt de weg nml. op. Niet schrikken dus, gewoon doorrijden
quote:Het goede nieuws is dat de mensen die aan de andere kant van de weg wonen een grasveld in de tuin hebben met doeltjesIk neem nog wel een flesje rode wijn mee om te ze te paaien en wedden dat we dan daar wel een balletje mogen trappen. Ander goed nieuws voor de voetballiefhebbers is dat er inderdaad draadloze netwerken in de lucht hangen. Het slechte nieuws is dat deze beveiligd zijn
Mocht iemand hier dus kennis van hebben dan is het misschien handig om de tools mee te nemen
![]()
dus ik kan morgen op iemands pc wel ff de rest ownenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist even de server getest en alles ziet er goed uit.
BF2 draait met al je verdiende unlocks
BF2 Battlerecorder draait standaard mee met elke map die we spelen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus ik kan morgen op iemands pc wel ff de rest ownen
trouwens valt er vlak bij die schuit te parkeren?
worms 2?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laptop:
Geinstalleerd:
Unreal Tournament - Check
GTA 2 - Check
C&C: Renegade - Check
ISO van Serious Sam 2 - Check
Worms World Partyquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Sickert het volgende:
worms 2?
Unreal tournamentquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laptop:
Geinstalleerd:
Unreal Tournament - Check
GTA 2 - Check
C&C: Renegade - Check
ISO van Serious Sam 2 - Check
De 2004 versie is de echte klassiekerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
Unreal tournamentde originele? cool instagib gamen
Foxie zou toch komen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:39 schreef staticdata het volgende:
wil je gaan karaoke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te slecht topic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
Waarom gaat Rita alleen langs hele oude imams met parkinson?LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te slecht topic
Every war is different, every war is the same.
dit had ook mijn post kunnen zijn!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry, maar ik hoef echt geen voetbal te zien![]()
Ik kom maar voor 4 dingen:
BIER
Grillworst
Gamen
Pr0n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |