Ach, nog 12 nachtjes slapen en we weten het allemaal voor elke configquote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef dikkedorus het volgende:
Het is allang bekend dat Crysis op een GTS kan draaien.
ohquote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef dikkedorus het volgende:
Het is allang bekend dat Crysis op een GTS kan draaien.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:27 schreef Dibble het volgende:
heeft iemand al de béta gesjekked>?
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neen. Ben druk met MoH Airborne![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neen. Ben druk met MoH Airborne![]()
Wat worden de definitieve specs?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef Verbal het volgende:
MOEHAHAHAHAHA... ik ga zometeen mijn fijne nieuwe brute bakbeest bestellen en volgende week hoor ik dan ook bij de club
V.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:33 schreef dikkedorus het volgende:
XP op zo'n config is gewoon zonde van je hardware. (ik neem aan dat je 2Gig hebt)
Grappig, dat hoor ik ook de hele tijd over Vistaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:33 schreef dikkedorus het volgende:
XP op zo'n config is gewoon zonde van je hardware.
(Nog niet)(Maar je had gelijk, ik had het verkeerd getyptquote:(ik neem aan dat je 2Gig hebt)
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:37 schreef dikkedorus het volgende:
Als devvers zulke prestaties neerzetten zou ik ze als uitgever een schop verkopen. Toch blij dat ik de 9x serie afwacht.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:58 schreef dikkedorus het volgende:
Ik geloof die verhalen niet zo, aangezien ze elke maand weer veranderen. Vooral relatieve prestaties kloppen in dit soort "voorspellingen" voor geen meter.
Ik zie het tzt wel.
Hè, da's effe fijn, nu ik net rond de tijd dat je dit postte mijn systeempje alvast heb afgerekendquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:58 schreef Biogarde het volgende:
Haal je GTS maar uit je kast en flikker die maar in de kliko![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hè, da's effe fijn, nu ik net rond de tijd dat je dit postte mijn systeempje alvast heb afgerekend
Misschien nog maar even opbellen dat het een ATI x1950 moet worden dan?
V.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:48 schreef RacerDKB het volgende:
De allereerste DX10 games ja. Er zullen vast nog wel betere drivers komen voor de 8-serie, en die spellen moeten gewoon nog beter worden gemaakt.
Ik kan sowieso niet DX10en onder XPquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 games getest en het is nog steeds de snelste kaart in z'n soort. Zeker geen miskoop.
DX10 is nog lang niet mainstream en dan nog kun je kiezen tussen gamen in DX9 of DX10.
Met een 1950 begin je met huidige games helemaal niks. Ik zou die GTS gewoon nemen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet DX10en onder XPEn onder DX9 lijkt mij dit prima, zeker vergeleken met mijn huidige P4 met een GeForce Ti 4280
Ik ga me toch een partij genieten van mijn huidige games in volledige eyecandy
V.
Me 2 !quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet DX10en onder XPEn onder DX9 lijkt mij dit prima, zeker vergeleken met mijn huidige P4 met een GeForce Ti 4280
Ik ga me toch een partij genieten van mijn huidige games in volledige eyecandy
V.
Ik heb echt hetzelfde als jou,quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook in afwachting van of kun je al genieten?
V.
In afwachting van. Heb eenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook in afwachting van of kun je al genieten?
V.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:24 schreef Frumzel het volgende:
Even een vraagje (tevens tvp)
Ik kan met Ntune mn kaart (8800gts) overclocken. Dit doe ik dan tot 628/1000
Maar als ik de pc opnieuw opgestart heb, staat alles weer op fabrieksinstellingen? Wat doe ik verkeerd?
Gokje; je moet ergens aanvinken dat hij die instellingen bij het opstarten ook weer laadt? Kun je niet ergens op 'save' klikken of een nieuw profiel aanmaken? En dat laden bij het opstarten?quote:
quote:Als je je klassieke controlpanel-weergave weer terug willen hebben:
Ga naar regedit.exe te vinden in de map Windows.
Daarna HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/NVIDIA Corporation/Global/NvCplApi/Policies.
Maak vervolgens een nieuwe DWORD-waarde aan en noem deze: sedonadisable.
Vervolgens dubbelklik je erop en vul je bij waardegegevens: 2 in.
Bullshit, XP versie ziet er echt nagenoeg hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb echt hetzelfde als jou,
Processor: C2D E6750
Mobo: Asus P5K
Vid: Asus 8800GTS 320,
Alleen dan Kingston geheugen, maar dat maakt niet echt veel uit. En ik moet zeggen, Vista draait er héérlijk op! Vista ultimate 32 bit gaat bij mij sneller dan XP Pro Sp2. Enne, wil je écht eyecandy, installeer dan Bioshock, en wil je het goed doen, doe het dan op vista, zodat je het DX10 element gebruikt. Het is zeker wel mooier met DX10 dan DX9.
Ik heb Bioshock zelf gespeeld op XP, en een dag later op Vista met DX10.quote:Op zondag 16 september 2007 09:40 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Bullshit, XP versie ziet er echt nagenoeg hetzelfde uit.
Check bijvoorbeeld gamespot voor een vergelijking.
Nee.quote:Op zondag 16 september 2007 13:58 schreef Patjakker het volgende:
Jij hoort zeker ook verschil tussen 320kb/s mp'3'tje en cd's op een logitech set?
quote:Op zondag 16 september 2007 13:58 schreef Patjakker het volgende:
Jij hoort zeker ook verschil tussen 320kb/s mp'3'tje en cd's op een logitech set?
Natuurlijk is dat ook zo, maar je hebt wel de kans dat je je kaart naar de klote helpt, en de levensduur wordt sowieso al een stuk korter.quote:Op zondag 16 september 2007 14:58 schreef Sjibble het volgende:
Nu spreken we wel over de oertijd, aldus de AGP-Bus
Maar toen ik die van 66mhz naar rond de 100 clockte (ding draaide ook nog echt) ging hij aanzienlijk beter draaien (AGP 8x)
Eerst speelde ik op 20fps ofzo met wat lagg en framedropsMaar toen ik em clockte draaide hij supervloeiend, geen lagg, dus aanzienlijke stijging van FPS
Zou dat ook bij PCI-Express zijn?
Ik neem aan dat als je em verder clockt hij meer data kan verwerken per gig dan de PCI-Bus aan kan en moet ie harder draaien?
T is maar een idee hoor
En dat terwijl het er uitziet alsof ie stabiel draait (doet ie wellicht ook, maar je ziet niet dat het schadelijk is).quote:Op zondag 16 september 2007 15:04 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat ook zo, maar je hebt wel de kans dat je je kaart naar de klote helpt, en de levensduur wordt sowieso al een stuk korter.
Ik zou het er niet op wagen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:18 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En dat terwijl het er uitziet alsof ie stabiel draait (doet ie wellicht ook, maar je ziet niet dat het schadelijk is).
Als we artifacts zouden krijgen zou dat tof zijn.. mja, om nou een safe-clock te vinden voor je PCI-express?
quote:Op zondag 16 september 2007 07:51 schreef Mr_Baus het volgende:
8800GTS 640mb aanmeldt
![]()
http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3044749
3dmark06 - 11117 puntjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |