quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan kruip ik knus tegen jou aan![]()
Uiteraard neem ik een eigen vat meeNu nog even kijken welke, ik denk Jupiler.
Het grote BoF! topic: Frankie en de blinde bieren test...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen! Hertog Jan
Ja dag dan moet ik dat ranzige Heineken / Brand / Amstel etc drinkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Het grote BoF! topic: Frankie en de blinde bieren test...
Hey, ik drink dan ook dat ranzige Hertog Jan..quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dag dan moet ik dat ranzige Heineken / Brand / Amstel etc drinken
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb eens zitten kijken naar wat mogelijkheden om wat mee opslag in mijn server te krijgen, maar ik heb bedacht dat ik ook gewoon een NAS kan aanschaffen. Dat is iets wat ik altijd al had willen hebben...
Na me enorm slaapverwekkende voorleescursus ga ik even bellen met de shop of ze hem op voorraad hebben en zo ja dan haal ik hem vandaag direct op.
2TB aan ruimte erbij, moet toch genoeg zijn
ik heb al die jaren pr0n gespaart voor dit moment hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dude... of je hebt thuis een tekortkoming, of je vriendin wordt totaal uit elkaar gescheurd en loopt alleen nog maar met O-benen
![]()
De laatste keer dat jij bier dronk op een BoF meet zat Foxie nog in de luiersquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij bier dronk op een BoF meet zat Foxie nog in de luiersNu is dat ook weer niet zo lang geleden maar goed je snapt m'n punt
Ach man, je haalt een uur niet eensquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef Mr_Baus het volgende:
@Fer, als ik dat heuveltje in 30 minuten moet fietsen dan wordt het een doos champagne ipv 2 kissies bier hoor!![]()
Die jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is gewoon een soort SAN (Storage Area Network). Plek waar je heel veel data kunt opslaan. Niks bijzonders. Geen grafische pracht oid.
[afbeelding]
Hij is wel groot
Vind hem wel supergaaf eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is gewoon een soort SAN (Storage Area Network). Plek waar je heel veel data kunt opslaan. Niks bijzonders. Geen grafische pracht oid.
[afbeelding]
Hij is wel groot
Ah hij lijkt wel groot maar gelukkig valt het meequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die ja
Had net verbinding met dat ding, maar ik had hem per ongeluk hetzelfde IP gegeven als mijn draadloze router, maar het ging wel gewoon goed. Ik kon gewoon alles instellen.
Net kwam hij echter na een refresh ineens in mijn inlogscherm van mijn draadloze router terecht.
Ik denk huh?!?!
Toen zag ik dat IP adres en ik dus me router even een ander IP adres geven, gebruik hem toch niet als router, maar alleen als Access point. Draadloze router werkt weer, maar nu kom ik niet meer op me Thecus
Ga maar eens prutsen met me instellingen, kan niet moeilijk zijn.
Terwijl ik dit typte is alles weer inorde. Waarschijnlijk wat routing tables die nog even moesten worden bijgewerkt ofzo.
Hij is wel über stoer, geil en snel. Grootte valt wel mee.
Nee da's de 5x1000gigquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vind hem wel supergaaf eigenlijk.![]()
5x500gig alleen verkrijgbaar in USA?
Die is ook wel leuk, maar ook tig keer duurderquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah hij lijkt wel groot maar gelukkig valt het mee
Op m'n werk hebben we deze:
[afbeelding]
Zit inmiddels 4 TB in.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah hij lijkt wel groot maar gelukkig valt het mee
Op m'n werk hebben we deze:
[afbeelding]
Zit inmiddels 4 TB in.
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk, maar ook tig keer duurderEn waarschijnlijk hebben jullie er SCSI schijven inzitten
scoop mee voor de bootlan!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaEn glasvezel netwerkkaarten
De echte doe het zelfer kan niet zonder de gammaquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Sickert het volgende:
mn pc maakt nog al herrie (door met name de cpu fan) dus ik dacht laat ik een mooi kastje timmeren en dan van dat geluids isolerende spul er in
werkt super!! erg stil!! maar je pc word er wel heeel stil van zo stil dat ie nieteens meer loopt![]()
beter gezegdhij werd zo warm dat ie er mee stopte
nu in de deur en zijkant een gat gemaakt van 10 rond en daar een fan ingeplaatsnu is ie stil en netzo koel als niet in de kast
die voorste zuigt in (deur) en de achterste zuigt uit (zijkant)
Waar blijven de pics??quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Sickert het volgende:
mn pc maakt nog al herrie (door met name de cpu fan) dus ik dacht laat ik een mooi kastje timmeren en dan van dat geluids isolerende spul er in
werkt super!! erg stil!! maar je pc word er wel heeel stil van zo stil dat ie nieteens meer loopt![]()
beter gezegdhij werd zo warm dat ie er mee stopte
nu in de deur en zijkant een gat gemaakt van 10 rond en daar een fan ingeplaatsnu is ie stil en netzo koel als niet in de kast
die voorste zuigt in (deur) en de achterste zuigt uit (zijkant)
verwacht geen high end kastjequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, ik drink dan ook dat ranzige Hertog Jan..![]()
En nog een momentje laterquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb al die jaren pr0n gespaart voor dit moment hoor![]()
Ik heb nog even gespeeld op jullie Cup DD server maar niemand gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef Mr_Baus het volgende:
HOMOOOOOOOOS!!!
PIK OMHOOG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I WANNA LOVE YOU!!!![]()
gaan er nog mensjes BF2 spielen vanavond?![]()
Erg geil en zeker rete snelquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaEn glasvezel netwerkkaarten
Ik denk dat hij voor pampus ligt. De troonrede heeft hem geveld. Totale KOquote:Op woensdag 19 september 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
had nog wel een reactie van je op de troonrede verwacht
Bosquote:Op woensdag 19 september 2007 07:59 schreef staticdata het volgende:
had nog wel een reactie van je op de troonrede verwacht
nou ik denk dat iedereen behalve de pvda (quote:Op woensdag 19 september 2007 08:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor pampus ligt. De troonrede heeft hem geveld. Totale KO![]()
quote:
Gelukkig ga jij binnenkort ook veel meer verdienen en mag jij flink bijdragen aan de ontwikkeling van de BV Nederlandquote:
Vind het jammer dat ik zaterdag niet ff kan komen. Zal is ff kieken of me vriendin nog steeds me me uit eten wiltquote:
Volgens Jan ben ik volgend jaar al rijkquote:Op woensdag 19 september 2007 08:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
Gelukkig ga jij binnenkort ook veel meer verdienen en mag jij flink bijdragen aan de ontwikkeling van de BV Nederland![]()
De kans is vrij groot dat we tot een uurtje of 3 doorgaan dus dat kan ook makkelijk daarna nog hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 08:16 schreef staticdata het volgende:
Vind het jammer dat ik zaterdag niet ff kan komen. Zal is ff kieken of me vriendin nog steeds me me uit eten wilt.
je woont toch vrij dichtbij, dus idd, 's avonds gewoon ff langskomenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef FJD het volgende:
De kans is vrij groot dat we tot een uurtje of 3 doorgaan dus dat kan ook makkelijk daarna nog hoorKom je rond een uurtje of 9 ofzo. Of je gaat in de buurt eten en komt daarna samen langs, of we zetten een tafeltje voor jullie klaar op t dek. Dineren aan het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |