Met een punt achter de username.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef maok het volgende:
Puntig?
Ja, sorry, maar 'met mannen met streepjes en cijfers' was me wat te lang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouwen?
Meervoud?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouwen?
Ach, Do2 noemde me laatst volslank.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben echt een kampioen in het onbedoeld vrouwen beledigen.
Gewoon slank voldoet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, Do2 noemde me laatst volslank.
Ik wilde daarmee 'het beledigen' eigenlijk op 'n hoger plan tillen, Alex.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar 'met mannen met streepjes en cijfers' was me wat te lang.
Ik bedoelde het anders!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, Do2 noemde me laatst volslank.
Wacht maar tot ik bedoeld ga beledigenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee 'het beledigen' eigenlijk op 'n hoger plan tillen, Alex.
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik bedoeld ga beledigen
Ze moeten gewoon logische termen gebruiken,quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit gaat je nog zó lang achtervolgen....
Genieten van de mooie vrouwen aldaar. En vehikels fotograferen, maar dat doe ik overal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Alexxxxx wat doe jij in groningen ?
Ja. En Bob. ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus ik ben een puntige vrouw?
ik zal ze gelijk even klaarleggen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP
En Teigan, neem je morgen de mokkenbonnen mee?
Hoezee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Bob. dr eerste ook dnek ik!
Dat heb ik ook wle eens, kut is datquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef maok het volgende:
Ik bedacht me net dat ik was vergeten te avondetenNu nog maar even een salade eten, een complete maaltijd lijkt me zo vlak voor het slapen gaan niet zo handig.
Te veel afleiding?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef maok het volgende:
Ik bedacht me net dat ik was vergeten te avondetenNu nog maar even een salade eten, een complete maaltijd lijkt me zo vlak voor het slapen gaan niet zo handig.
Beetje uit mijn ritme nou ik even (hoop ik) tussen 2 banen in zit.quote:
Ben je al druk aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef maok het volgende:
[..]
Beetje uit mijn ritme nou ik even (hoop ik) tussen 2 banen in zit.
Ik had vandaag een voicemail van het uitzendbureau over een functie, morgen gelijk maar even bellen. Tot nu toe nog nergens uitgenodigd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben je al druk aan het solliciteren?
Geen zorgen, ik ga nog een keer. En ook nog naar Mooi! Weer de Leeuwquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, DWDD gemist.
Had ik ook gezegdquote:Op woensdag 19 september 2007 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben dat groene t-shirt daarachter
Doeiquote:Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Zijn de groene pumps uit m'n fobo geworden. Dág allen, ik ga studeren.
Wat goéd van je!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg allemaal complimentjes vandaag..
Dat zijn er heel wat dusquote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ehb gedaan wat ik moest doen
Ik heb alle antwoorden in een 12 pagina document in mijn mail staan![]()
A) Paddepoel is niet een 'slimme' wijkquote:Op woensdag 19 september 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb vandaag 3 Groningse c1000 mokken gehaald
Maar wat zijn de overige klanten daar ontzettend dom. De dozen met mokken staat netjes in het schap, op zo'n grote doos staat duidelijk welke mokken erin zitten. Ook op de kleine doosjes staat aangevinkt welke van 8 mokken in het doosje zit en voorop het schap staat een briefje met welke mok er in dat schap ligt. Toch haalt iedereen (ik heb even staan kijken) de mok uit het doosje om te bekijken welke het is, en zet het, als het neit de goede is, weer heel ergens anders neer.
Ze doen er nog een schepje bovenop, de meesten waren op zoek naar de mok met de Groninger vlag erop. Achter het bordje 'Mok: Vlag' stond: 'niet binnengekomen' met daarachter dus geen mokken, leeg schap. Is echt bijna iedereen, want dat ding is populair blijkbaar, op zoek naar de vlag mok. Halen alle doosjes open etc. Ik heb tot 3x toe tegen mensen gezegd dat hij blijkbaar niet is binnengekomen, maar ben daarna maar weggelopen.
Ligt het nu aan mij? Blinde domme lui (groot nadeel van wijk en winkelcentrum Paddepoel)
Die waren afgelopen week in Stiens, Sint Annaparochie en Leeuwarden.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Liefhebbers voor monstertrucs?
Beterschapquote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Bob. het volgende:
Muuh, zelfs nadat ik enorme bergen fruit op heb en de hele dag in bed ben gebleven voelt het alsof er een groep kinderen voetbal in mijn hoofd aan het spelen is.![]()
Nou ja, als je op die zaterdag wilt, ik heb er op zich ook wel zin in daar eens te kijekn. Vrien van me was beveiliger bij een vorige editie, en die was best lovend.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
5 oktober is Sebasje jarig dus ik moet eem zien hoe ik dat ga doen dat weekend.
Want hij is op een vrijdag jarig en zal dan wel thuis zijn, en met zn ouders shizzle doen ofzo.
Dus mss ga ik wel op een zaterdag naar m toe ofzo. Maar ik moet dta eerst even aan hem vragen binnekort.![]()
Oeh.. voetballen!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Bob. het volgende:
Muuh, zelfs nadat ik enorme bergen fruit op heb en de hele dag in bed ben gebleven voelt het alsof er een groep kinderen voetbal in mijn hoofd aan het spelen is.![]()
Nogmaals Beterschapquote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Bob. het volgende:
Hoe oud word het feestvarkenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
5 oktober is Sebasje jarig dus ik moet eem zien hoe ik dat ga doen dat weekend.
Want hij is op een vrijdag jarig en zal dan wel thuis zijn, en met zn ouders shizzle doen ofzo.
Dus mss ga ik wel op een zaterdag naar m toe ofzo. Maar ik moet dta eerst even aan hem vragen binnekort.![]()
Ja iets. Ga zo lekker naar bed toe en dan hopelijk gaat het morgen wat beter. Vandaag had ik ook wat mindere dag op school, maar het komt wel goed hopelijk. Ik denk dat het gewoon vocht/voedsel tekort was, aangezien ik daar niet echt goed tegen kan.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef Bob. het volgende:
Thnx allemaal.Gelukkig dat het met jou wat beter gaat trouwens Aryon!
Heb er geen last vanquote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef MaxMark het volgende:
Layout verneuken is altijd okay.
Oh, dat doet ie hier dan weer nietquote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nope, plaatje wordt automatisch verkleind tot een normaal formaat![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij kiest er bewust voor zn leeftidj niet in zn profiel te zetten
Netjesquote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ha! Wiskunde tentamen gewoon gehaald en dus m'n P in het eerste jaar al binnen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
01100010 01101001 01101110 01100001 01101001 01110010
Wow, dat je dat nog hebt onthoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MM, was die ene jongen er niet ook bij toen wij elkaar bij het uitgaan zagen?
Ik ben ook zielig.. Ziek, dus.
Hij wilde alleen maar z'n geweldig grappige sluitpost kunnen laten zienquote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmm, binair topic dichtgegooid. Ik snap niet waarom
Gewoon achter in een taxi gaan neuken lijkt me wel een vrij duidelijk gebaar?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan 'sex in een taxi' gebaren.
Ja maar een taxi is niet altijd voor handen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon achter in een taxi gaan neuken lijkt me wel een vrij duidelijk gebaar?
Ik moest vandaag de hele dag mn stagair aan het werk houden, heb het nog nooit zo drukgehad
Stijldansen is tóf.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan nu trouwens ook erg goed een deel van de ChaChaCha en de engelse wals![]()
Vind de salsa toch leuker of de merengue. Alleen ik ben zown stijve plank qua dansen, dus het ziet er alleen niet uit. En ik doe het niet vaak, behalve als ik veel drank op heb.quote:
Omdat je bij opgewonen beweegtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wrom niet?
ik heb btw een krabpaal gekocht!
Ik heb 3 diploma's en m'n partner en ik waren eens het beste paar. Ballroom ligt me niet, maar latin vind ik heerlijk. Jammer dat ik ooit moest stoppen, en nu kan ik er niets meer van, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:46 schreef Aryon het volgende:
[..]
Vind de salsa toch leuker of de merengue. Alleen ik ben zown stijve plank qua dansen, dus het ziet er alleen niet uit. En ik doe het niet vaak, behalve als ik veel drank op heb.
Filmpje!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat je bij opgewonen beweegt
Ja, ik moet het waarschijnlijk gaan leren voor de bruiloft van me broer, dus ik ben benieuwd hoe het is. Het lijkt me wel leuk, alleen als je het wilt dansen, moet je weer naar de salsa-bar. Want je zult het niet echt tegenkomen in de kroeg/disco denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb 3 diploma's en m'n partner en ik waren eens het beste paar. Ballroom ligt me niet, maar latin vind ik heerlijk. Jammer dat ik ooit moest stoppen, en nu kan ik er niets meer van, waarschijnlijk.
Er is vrij veel wat ik niet heb, maar ritmegevoel nogal redelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dansne is kut btw als je geen ritmegeboel hebt
Nee stijldansen, wat ballroom en latin inhield, maar geen salsa. Sorry.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, ik moet het waarschijnlijk gaan leren voor de bruiloft van me broer, dus ik ben benieuwd hoe het is. Het lijkt me wel leuk, alleen als je het wilt dansen, moet je weer naar de salsa-bar. Want je zult het niet echt tegenkomen in de kroeg/disco denk ik.Maar heb je 3 diploma's in salsa of stijldansen? Anders kom ik lessen bij jou nemen in salsa.
Oo ja ik ga pannenkoeken bakken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hand tussen de schouderbladen....
oh, wacht, er lezen minderjarigen mee....
Ik ben geen verkrachterquote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. Je moet je techniek niet verklappen joh.
Waarschijnlijk niemand die er raar van op kijkt, want het is een studentenstadquote:Op donderdag 20 september 2007 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, een primeur. Ik ga in joggingbroek naar de supermarkt..
Oh ja joh?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niemand die er raar van op kijkt, want het is een studentenstad
de salsa dansscholen doen niet aan diploma'squote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, ik moet het waarschijnlijk gaan leren voor de bruiloft van me broer, dus ik ben benieuwd hoe het is. Het lijkt me wel leuk, alleen als je het wilt dansen, moet je weer naar de salsa-bar. Want je zult het niet echt tegenkomen in de kroeg/disco denk ik.Maar heb je 3 diploma's in salsa of stijldansen? Anders kom ik lessen bij jou nemen in salsa.
Oo ja ik ga pannenkoeken bakken.
Mensen keken me inderdaad niet raarder dan anders aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niemand die er raar van op kijkt, want het is een studentenstad
Helaas geen id hoe ik die bij photobucket moet uploadenquote:
youtubequote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas geen id hoe ik die bij photobucket moet uploaden
Die heeft ze goed afgerichtquote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje heeft het liefste vriendje ooit!
Hij doet m'n afwas steeds..
Dat zla Do2 leuk vindne om te horne.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje heeft het liefste vriendje ooit!
Hij doet m'n afwas steeds..
Ik degradeer het mannelijk geslacht helemaal niet tot afwasmachine.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zla Do2 leuk vindne om te horne.
En bedankt dat je het mannelijk geslacht degradeert tot afwasmachine
Neuh.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat wil ik! Maar moet je eerst uploaden....
Komen er dove mensen op de fok meet?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik doe opgewonden wel voor op de fok!meet.
Ik zorg wel even dat j j naam kan spellen:
A = Maak van j hand een vuist maar steek j duim wel uit (opzij dusniet omhoog)
L = Gewoon een L (Met duim en wijsvinger)
E = Vuist met duim onder je vingers ipv eroverheen.
X = een soort klauwtje van wijsvinger maken, soort van haak en de rest gewoon een vuist.
En dat houd je in die positie eerst omhoog, en dan ga j zo naar beneden, dus kantel j j hand gewoon een slag naar voren.
We kunnen kunnen natuurlijk ook een naamgebaar voor hem bedenken. Dat zal dan wel een combinatie worden van foto en auto ofzo. Ik weet alleen daar de gebaren niet voorquote:Op donderdag 20 september 2007 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik doe opgewonden wel voor op de fok!meet.
Ik zorg wel even dat j j naam kan spellen:
A = Maak van j hand een vuist maar steek j duim wel uit (opzij dusniet omhoog)
L = Gewoon een L (Met duim en wijsvinger)
E = Vuist met duim onder je vingers ipv eroverheen.
X = een soort klauwtje van wijsvinger maken, soort van haak en de rest gewoon een vuist.
En dat houd je in die positie eerst omhoog, en dan ga j zo naar beneden, dus kantel j j hand gewoon een slag naar voren.
Viking komt niet, maar kan die uberhaupt gebarentaal?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komen er dove mensen op de fok meet?Viking84?
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
We kunnen kunnen natuurlijk ook een naamgebaar voor hem bedenken. Dat zal dan wel een combinatie worden van foto en auto ofzo. Ik weet alleen daar de gebaren niet voor![]()
Mja zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
We kunnen kunnen natuurlijk ook een naamgebaar voor hem bedenken. Dat zal dan wel een combinatie worden van foto en auto ofzo. Ik weet alleen daar de gebaren niet voor![]()
Ik wil geen brilquote:Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het.
We gebaren eerst een bril en dan snel een kattenpootje.
Dus gewoon zoeen slap handje, wat een beetje naar voren uithaalt
Nee, maar iemand van de dovenschool wel vertelde die gastje die ons dat spul gaf.quote:
Ja weet ik veel. Ik zit niet bij een dansschool.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de salsa dansscholen doen niet aan diploma's
Ne. En dat gaat denk ikook neit meer gebeurenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Sebasser het volgende:
Heeft DaD nou al die cake voor je gebakken?
De enige reden dat ik nog geen cake voor je heb gebakken is omdat jij op alle suggesties van soorten cake die ik heb voorgesteld steevast antwoordt: "Nee, die lust ik niet."quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne. En dat gaat denk ikook neit meer gebeurenMaar ik kan geen andere heuglijke quote vinden voor in mn onderschrift..
Mark Rutte klinkt als Robert Jensen
Hai.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi.
Jaja, dat is lastig te bevatten he?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, wtf?
't Zou al schelen als er enige acht was geslagen op taalregels en zo.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaja, dat is lastig te bevatten he?
Juist.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is zón slecht lied, dat ik hem moest hebben.
En therefore, alex ook.
Slangquote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zou al schelen als er enige acht was geslagen op taalregels en zo.
copypaste van buzzybee, en daar hebben we nogal achterlijke woordcensuurquote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom staat overal Roze wollen konijn en nog wat andere foutjes?
CENSUUR!
En wat vind je dan van het modje dat m weer open deed?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
Kutmods flikkeren mijn topic op slot. permban voor maisnon.
Slang is héél wat anders dan het niet vervoegen van werkwoorden.quote:
Slowchattende modjes die door slowchat topics openen zijn net kikkers die geen benen hebben zonder dat er een fiets bestaat welke kan rijden zonder airco.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat vind je dan van het modje dat m weer open deed?
is wel zo. denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
& ; FAERIEHH! .__. zegt:
OOH! Ja help me es out. Ik had toen ik in bed lag gisteravond een levensvraag ontwikkelt
Sebas zegt:
Vraag het hem eens. 14.gif
Sebas zegt:
Sebas zegt:
=o vertel
&& ; FAERIEHH! .__. zegt:
Oke, hoe komen jongens erchter dta hun vrienden verliefd zijn op *insert een meisje :'] *
Want bij meiden gaat zoiets vaak zo: "IEEEEEEH!! Hij is zooo leuk"
Das duudlijk.
Maar ik zie jongens dat nog niet zo snel doen
Sebas zegt:
Nee
Sebas zegt:
die vervangen Hij door zij
Sebas zegt:
14.gif
Sebas zegt:
opgelost slotje.
&& ; FAERIEHH! .__. zegt:
ik geloof er de ballen van.
Ik weet niet, ik spreek geen slangquote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Slang is héél wat anders dan het niet vervoegen van werkwoorden.
Klopt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slowchattende modjes die door slowchat topics openen zijn net kikkers die geen benen hebben zonder dat er een fiets bestaat welke kan rijden zonder airco.
Pfft.quote:
Oh. weet niet. ben einzelgängerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfft.
Ik zie jhongens echt niet zo naar elkaar toe gaan eigs.![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
Jongens gaan ook niet in groepjes naar de plee.
Mijn advocaat lijkt trouwens sprekend op jou, ik wou bijna vragen 'MOAK!??!'quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef maok het volgende:
[..]
Alleen dan zonder de 'IEEEEEEH!!'
Nou ik ben geen advocaat maar ik heb blijkbaar wel een look a likequote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn advocaat lijkt trouwens sprekend op jou, ik wou bijna vragen 'MOAK!??!'![]()
Niet een beetje ookquote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Zijn de hamsters weer losgelaten?
En, hoe was ik?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik ga Bob. kijken op comedy central.
Je ouders en schoonouders waren boos op je omdat je door de politie was betrapt op sexen in de auto. En dat VOOR het huwelijk!quote:
Al bij IKEA gekeken? Anders bij Xenos, daar hebben ze ook veel, of bij de action als je wat goedkoops zoekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar vind ik een stuk of 20 leuke, niet al te dure, fotolijstjes, in het formaat 10x15cm, die een mogelijkheid tot ophangen hebben?
Hoe durf ik!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ouders en schoonouders waren boos op je omdat je door de politie was betrapt op sexen in de auto. En dat VOOR het huwelijk!
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKEA hebben ze de leuken niet in de goede maat, die van Xenos hebben geen mogelijkheid tot ophangen, Action zou ik nog wel eens kunnen kijken ja. Maar dat is zo'n end fietsen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef maok het volgende:
[..]
Al bij IKEA gekeken? Anders bij Xenos, daar hebben ze ook veel, of bij de action als je wat goedkoops zoekt.
Nog niets geroken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:23 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen vanuit Hoogeveen!!!
Draait de suikerunie fabriek al?
Ook al voor 9 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef maok het volgende:
[..]
Nog niets geroken.
Goedemorgen allemaal.
Bij mij belt er best vaak iemand aan, maar meestal belletje trekkers.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook al voor 9 uur 's ochtends?
Dus iemand komt aan de deur met technische praat wat je boven de pet gaat, dus laat je hem maar binnen, want het zal wel goed zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Brandblussercontrole en iemand van Essent. Geweldige vent trouwens. Eerst een compleet technisch verhaal ophangen tegen m'n ene huisgenootje die dus alleen maar kon knikken omdat ze er toch niets van snapte, komt m'n andere huisgenoot in alleen een boxer z'n kamer uitrollen, begint ie daar ook meteen het hele verhaal tegen. Ze gaan nu samen koffiedrinken..
Nee, waar zeg ik dat? Hij kwam een schakelaar vervangen van de CV, daarvoor hadden we gebeld, en terwijl ie dat deed ging ie aan m'n huisgenootje uitleggen wat ie allemaal deed. Like she cares.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus iemand komt aan de deur met technische praat wat je boven de pet gaat, dus laat je hem maar binnen, want het zal wel goed zijn?
Ahhh.. Kan je als je boos bent ook mijn kamer opruimen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:12 schreef Bob. het volgende:
De hele nacht wakker liggen en daarna een rot ochtend hebben is niet bevorderlijk voor mijn humeur.![]()
Het enige positieve is dat ik als ik kwaad ben altijd ga opruimen dus over een tijdje is mijn kamer ten minste wel weer in orde.![]()
Nee dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ahhh.. Kan je als je boos bent ook mijn kamer opruimen?Het is nogal een zooitje.
![]()
Zo weer naar Veenendaal toe en dan lekker slapie doen in de trein. En vanaaf een verjaardag waar ik niet zoveel zin in heb.
Ik ben beroemd. Wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
En hoezo was Bob. op ComedyCentral?
Waar moet je heen dan? Ik ga pas 5 over 6, want me vriendin wacht om 8 uur in Utrecht en dan reis ik verder. Hoop niet dat het zo druk is in de trein, ik wil iig wel zitten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee dank je.![]()
Ik moet zo ook weer naar thuisthuis, slapen in de trein is wel een goed idee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |