We kunnen kunnen natuurlijk ook een naamgebaar voor hem bedenken. Dat zal dan wel een combinatie worden van foto en auto ofzo. Ik weet alleen daar de gebaren niet voorquote:Op donderdag 20 september 2007 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuh.![]()
Ik doe opgewonden wel voor op de fok!meet.
Ik zorg wel even dat j j naam kan spellen:
A = Maak van j hand een vuist maar steek j duim wel uit (opzij dusniet omhoog)
L = Gewoon een L (Met duim en wijsvinger)
E = Vuist met duim onder je vingers ipv eroverheen.
X = een soort klauwtje van wijsvinger maken, soort van haak en de rest gewoon een vuist.
En dat houd je in die positie eerst omhoog, en dan ga j zo naar beneden, dus kantel j j hand gewoon een slag naar voren.
Viking komt niet, maar kan die uberhaupt gebarentaal?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komen er dove mensen op de fok meet?Viking84?
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
We kunnen kunnen natuurlijk ook een naamgebaar voor hem bedenken. Dat zal dan wel een combinatie worden van foto en auto ofzo. Ik weet alleen daar de gebaren niet voor![]()
Mja zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
We kunnen kunnen natuurlijk ook een naamgebaar voor hem bedenken. Dat zal dan wel een combinatie worden van foto en auto ofzo. Ik weet alleen daar de gebaren niet voor![]()
Ik wil geen brilquote:Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het.
We gebaren eerst een bril en dan snel een kattenpootje.
Dus gewoon zoeen slap handje, wat een beetje naar voren uithaalt
Nee, maar iemand van de dovenschool wel vertelde die gastje die ons dat spul gaf.quote:
Ja weet ik veel. Ik zit niet bij een dansschool.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de salsa dansscholen doen niet aan diploma's
Ne. En dat gaat denk ikook neit meer gebeurenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Sebasser het volgende:
Heeft DaD nou al die cake voor je gebakken?
De enige reden dat ik nog geen cake voor je heb gebakken is omdat jij op alle suggesties van soorten cake die ik heb voorgesteld steevast antwoordt: "Nee, die lust ik niet."quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne. En dat gaat denk ikook neit meer gebeurenMaar ik kan geen andere heuglijke quote vinden voor in mn onderschrift..
Mark Rutte klinkt als Robert Jensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |