Wow, dat je dat nog hebt onthoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MM, was die ene jongen er niet ook bij toen wij elkaar bij het uitgaan zagen?
Ik ben ook zielig.. Ziek, dus.
Hij wilde alleen maar z'n geweldig grappige sluitpost kunnen laten zienquote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hmm, binair topic dichtgegooid. Ik snap niet waarom
Gewoon achter in een taxi gaan neuken lijkt me wel een vrij duidelijk gebaar?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan 'sex in een taxi' gebaren.
Ja maar een taxi is niet altijd voor handen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon achter in een taxi gaan neuken lijkt me wel een vrij duidelijk gebaar?
Ik moest vandaag de hele dag mn stagair aan het werk houden, heb het nog nooit zo drukgehad
Stijldansen is tóf.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan nu trouwens ook erg goed een deel van de ChaChaCha en de engelse wals![]()
Vind de salsa toch leuker of de merengue. Alleen ik ben zown stijve plank qua dansen, dus het ziet er alleen niet uit. En ik doe het niet vaak, behalve als ik veel drank op heb.quote:
Omdat je bij opgewonen beweegtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wrom niet?
ik heb btw een krabpaal gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |