Ik heb vandaag 3 Groningse c1000 mokken gehaald
![]()
Maar wat zijn de overige klanten daar ontzettend dom. De dozen met mokken staat netjes in het schap, op zo'n grote doos staat duidelijk welke mokken erin zitten. Ook op de kleine doosjes staat aangevinkt welke van 8 mokken in het doosje zit en voorop het schap staat een briefje met welke mok er in dat schap ligt. Toch haalt iedereen (ik heb even staan kijken) de mok uit het doosje om te bekijken welke het is, en zet het, als het neit de goede is, weer heel ergens anders neer.
Ze doen er nog een schepje bovenop, de meesten waren op zoek naar de mok met de Groninger vlag erop. Achter het bordje 'Mok: Vlag' stond: 'niet binnengekomen' met daarachter dus geen mokken, leeg schap. Is echt bijna iedereen, want dat ding is populair blijkbaar, op zoek naar de vlag mok. Halen alle doosjes open etc. Ik heb tot 3x toe tegen mensen gezegd dat hij blijkbaar niet is binnengekomen, maar ben daarna maar weggelopen.
![]()
Ligt het nu aan mij? Blinde domme lui (groot nadeel van wijk en winkelcentrum Paddepoel)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.