abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53299479
Ik moet een mailtje sturen naar een docent om een afspraak te maken voor een mondeling tentamen, maar als ik érgens slapeloze nachten van krijg zijn het mondelinge tentamens. Vooral als, zoals in dit geval, het mondeling tentamen afgenomen wordt door een ware god van het vakgebied wat ik heb bestudeerd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53299540
Alsje slapeloze nachten heb droom je ten minste niet over je rondneukende ex!

* Dangel is vandaag voor de verandering eens niet zo heel erg pessimistisch
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_53299703
Tijdens slapeloze nachten ga ik malen en piekeren, en huil ik altijd de hele dag erna. Lijkt me ook geen goede voorbereiding op een mondeling.

't Engste aan de droom was trouwens nog het feit dat ie z'n haar platinablond had geverfd. .
pi_53299781
Wha, your message has been sent.
pi_53300215
Ik krijg allemaal complimentjes vandaag. .
pi_53300657
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg allemaal complimentjes vandaag. .
Wat goéd van je!

Zie de dubbelzinnigheid. Oh zo subtiel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 15:15:05 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53301235
Zo.
Terug van Wiskunde dag.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_53301307
Hoe is het gegaan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 15:19:47 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53301341
Ik ehb gedaan wat ik moest doen
Ik heb alle antwoorden in een 12 pagina document in mijn mail staan
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2007 @ 15:34:42 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53301762
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ehb gedaan wat ik moest doen
Ik heb alle antwoorden in een 12 pagina document in mijn mail staan
Dat zijn er heel wat dus
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 15:39:00 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53301902
Ja, fucking dom gedoe.
Maar mijn groepje was ws wel de eerste die klaar was (kwart voor 3, uiterlijk 3 uur moest t klaar zijn)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 september 2007 @ 16:42:03 #87
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_53303714
Ik heb vandaag 3 Groningse c1000 mokken gehaald
Maar wat zijn de overige klanten daar ontzettend dom. De dozen met mokken staat netjes in het schap, op zo'n grote doos staat duidelijk welke mokken erin zitten. Ook op de kleine doosjes staat aangevinkt welke van 8 mokken in het doosje zit en voorop het schap staat een briefje met welke mok er in dat schap ligt. Toch haalt iedereen (ik heb even staan kijken) de mok uit het doosje om te bekijken welke het is, en zet het, als het neit de goede is, weer heel ergens anders neer.

Ze doen er nog een schepje bovenop, de meesten waren op zoek naar de mok met de Groninger vlag erop. Achter het bordje 'Mok: Vlag' stond: 'niet binnengekomen' met daarachter dus geen mokken, leeg schap. Is echt bijna iedereen, want dat ding is populair blijkbaar, op zoek naar de vlag mok. Halen alle doosjes open etc. Ik heb tot 3x toe tegen mensen gezegd dat hij blijkbaar niet is binnengekomen, maar ben daarna maar weggelopen.

Ligt het nu aan mij? Blinde domme lui (groot nadeel van wijk en winkelcentrum Paddepoel)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_53304030
Ik werk in een winkel TARA, en dit is normaal voor klanten. Ik verbaas me er elke week weer over.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2007 @ 17:13:01 #89
Maffe Fries
pi_53304604
Je hoeft je er niet over te verbazen. Mensen zijn nu eenmaal zo ingesteld om niet altijd alles even snel door te hebben.
  Moderator woensdag 19 september 2007 @ 17:18:18 #90
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_53304743
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb vandaag 3 Groningse c1000 mokken gehaald
Maar wat zijn de overige klanten daar ontzettend dom. De dozen met mokken staat netjes in het schap, op zo'n grote doos staat duidelijk welke mokken erin zitten. Ook op de kleine doosjes staat aangevinkt welke van 8 mokken in het doosje zit en voorop het schap staat een briefje met welke mok er in dat schap ligt. Toch haalt iedereen (ik heb even staan kijken) de mok uit het doosje om te bekijken welke het is, en zet het, als het neit de goede is, weer heel ergens anders neer.

Ze doen er nog een schepje bovenop, de meesten waren op zoek naar de mok met de Groninger vlag erop. Achter het bordje 'Mok: Vlag' stond: 'niet binnengekomen' met daarachter dus geen mokken, leeg schap. Is echt bijna iedereen, want dat ding is populair blijkbaar, op zoek naar de vlag mok. Halen alle doosjes open etc. Ik heb tot 3x toe tegen mensen gezegd dat hij blijkbaar niet is binnengekomen, maar ben daarna maar weggelopen.

Ligt het nu aan mij? Blinde domme lui (groot nadeel van wijk en winkelcentrum Paddepoel)
A) Paddepoel is niet een 'slimme' wijk
B) Zo zijn alle mensen

Trouwens; wat komt er nou in die Edah?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2007 @ 17:33:51 #91
Maffe Fries
pi_53305137
Bij mijn steenkolen Engels post van vanochtend, heb ik er nog eentje gehoord van dezelfde docent.

Was het adderje onder het gras, The snake under the grass, al leuk

een beetje kort door de bocht, a bit short through the corner, zorgde toch wel voor heel wat gniffelende studenten.
pi_53307008
(...)"Terwijl ik daar dus wild sta te plassen zie ik uit mijn ooghoeken een vreemde gast om de Axel heen koekeloeren met een camera in de aanslag, die wat foto's maakte. Hij begint een praatje over dat hij geen Axels in Duitsland had gezien (in het Nederlands) en dat hij thuis twee Visa's op de dam had staan. Blijkt dat ik met een clublid uit Friesland state praten die op weg is naar Tsjechië."(...)

Ik ben genoemd in het clublad van de Visa club!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 18:51:06 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53307191
Whehehe.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 september 2007 @ 19:40:21 #94
Maffe Fries
pi_53308600
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 19:47:13 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53308782
Ik wil liever naar Monster Jam.
Maarja, 29 september is de fok! meet dus .
pi_53308843
quote:
Die waren afgelopen week in Stiens, Sint Annaparochie en Leeuwarden.

hier mijn foto's
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 20:02:06 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53309196
Monster Jam .
pi_53309248
Ik wist niet dat je van Monster jam hield?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 september 2007 @ 20:05:58 #99
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_53309306
Ik wil er al jaren heen.
Freestyle motorcross
Die trucs zijn ook wel tof denk k
Arnhem is het dit jaar, maarja, dan is de FOK!meet en dan kies ik toch liever daar voor
pi_53309327
KUn je dan niet naar Antwerpen gaan? Daar waren ze vorig jaar ook een week na Arnhem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')