Pfft.quote:
Oh. weet niet. ben einzelgängerquote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfft.
Ik zie jhongens echt niet zo naar elkaar toe gaan eigs.![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
Jongens gaan ook niet in groepjes naar de plee.
Mijn advocaat lijkt trouwens sprekend op jou, ik wou bijna vragen 'MOAK!??!'quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef maok het volgende:
[..]
Alleen dan zonder de 'IEEEEEEH!!'
Nou ik ben geen advocaat maar ik heb blijkbaar wel een look a likequote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn advocaat lijkt trouwens sprekend op jou, ik wou bijna vragen 'MOAK!??!'![]()
Niet een beetje ookquote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Zijn de hamsters weer losgelaten?
En, hoe was ik?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik ga Bob. kijken op comedy central.
Je ouders en schoonouders waren boos op je omdat je door de politie was betrapt op sexen in de auto. En dat VOOR het huwelijk!quote:
Al bij IKEA gekeken? Anders bij Xenos, daar hebben ze ook veel, of bij de action als je wat goedkoops zoekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar vind ik een stuk of 20 leuke, niet al te dure, fotolijstjes, in het formaat 10x15cm, die een mogelijkheid tot ophangen hebben?
Hoe durf ik!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ouders en schoonouders waren boos op je omdat je door de politie was betrapt op sexen in de auto. En dat VOOR het huwelijk!
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKEA hebben ze de leuken niet in de goede maat, die van Xenos hebben geen mogelijkheid tot ophangen, Action zou ik nog wel eens kunnen kijken ja. Maar dat is zo'n end fietsen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef maok het volgende:
[..]
Al bij IKEA gekeken? Anders bij Xenos, daar hebben ze ook veel, of bij de action als je wat goedkoops zoekt.
Nog niets geroken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:23 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen vanuit Hoogeveen!!!
Draait de suikerunie fabriek al?
Ook al voor 9 uur 's ochtends?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef maok het volgende:
[..]
Nog niets geroken.
Goedemorgen allemaal.
Bij mij belt er best vaak iemand aan, maar meestal belletje trekkers.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook al voor 9 uur 's ochtends?
Dus iemand komt aan de deur met technische praat wat je boven de pet gaat, dus laat je hem maar binnen, want het zal wel goed zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Brandblussercontrole en iemand van Essent. Geweldige vent trouwens. Eerst een compleet technisch verhaal ophangen tegen m'n ene huisgenootje die dus alleen maar kon knikken omdat ze er toch niets van snapte, komt m'n andere huisgenoot in alleen een boxer z'n kamer uitrollen, begint ie daar ook meteen het hele verhaal tegen. Ze gaan nu samen koffiedrinken..
Nee, waar zeg ik dat? Hij kwam een schakelaar vervangen van de CV, daarvoor hadden we gebeld, en terwijl ie dat deed ging ie aan m'n huisgenootje uitleggen wat ie allemaal deed. Like she cares.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus iemand komt aan de deur met technische praat wat je boven de pet gaat, dus laat je hem maar binnen, want het zal wel goed zijn?
Ahhh.. Kan je als je boos bent ook mijn kamer opruimen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:12 schreef Bob. het volgende:
De hele nacht wakker liggen en daarna een rot ochtend hebben is niet bevorderlijk voor mijn humeur.![]()
Het enige positieve is dat ik als ik kwaad ben altijd ga opruimen dus over een tijdje is mijn kamer ten minste wel weer in orde.![]()
Nee dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ahhh.. Kan je als je boos bent ook mijn kamer opruimen?Het is nogal een zooitje.
![]()
Zo weer naar Veenendaal toe en dan lekker slapie doen in de trein. En vanaaf een verjaardag waar ik niet zoveel zin in heb.
Ik ben beroemd. Wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
En hoezo was Bob. op ComedyCentral?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |