Mijn advocaat lijkt trouwens sprekend op jou, ik wou bijna vragen 'MOAK!??!'quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef maok het volgende:
[..]
Alleen dan zonder de 'IEEEEEEH!!'
Nou ik ben geen advocaat maar ik heb blijkbaar wel een look a likequote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn advocaat lijkt trouwens sprekend op jou, ik wou bijna vragen 'MOAK!??!'![]()
Niet een beetje ookquote:Op donderdag 20 september 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
Zijn de hamsters weer losgelaten?
En, hoe was ik?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik ga Bob. kijken op comedy central.
Je ouders en schoonouders waren boos op je omdat je door de politie was betrapt op sexen in de auto. En dat VOOR het huwelijk!quote:
Al bij IKEA gekeken? Anders bij Xenos, daar hebben ze ook veel, of bij de action als je wat goedkoops zoekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar vind ik een stuk of 20 leuke, niet al te dure, fotolijstjes, in het formaat 10x15cm, die een mogelijkheid tot ophangen hebben?
Hoe durf ik!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ouders en schoonouders waren boos op je omdat je door de politie was betrapt op sexen in de auto. En dat VOOR het huwelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |