Beterschapquote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Bob. het volgende:
Muuh, zelfs nadat ik enorme bergen fruit op heb en de hele dag in bed ben gebleven voelt het alsof er een groep kinderen voetbal in mijn hoofd aan het spelen is.![]()
Nou ja, als je op die zaterdag wilt, ik heb er op zich ook wel zin in daar eens te kijekn. Vrien van me was beveiliger bij een vorige editie, en die was best lovend.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
5 oktober is Sebasje jarig dus ik moet eem zien hoe ik dat ga doen dat weekend.
Want hij is op een vrijdag jarig en zal dan wel thuis zijn, en met zn ouders shizzle doen ofzo.
Dus mss ga ik wel op een zaterdag naar m toe ofzo. Maar ik moet dta eerst even aan hem vragen binnekort.![]()
Oeh.. voetballen!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Bob. het volgende:
Muuh, zelfs nadat ik enorme bergen fruit op heb en de hele dag in bed ben gebleven voelt het alsof er een groep kinderen voetbal in mijn hoofd aan het spelen is.![]()
Nogmaals Beterschapquote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Bob. het volgende:
Hoe oud word het feestvarkenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
5 oktober is Sebasje jarig dus ik moet eem zien hoe ik dat ga doen dat weekend.
Want hij is op een vrijdag jarig en zal dan wel thuis zijn, en met zn ouders shizzle doen ofzo.
Dus mss ga ik wel op een zaterdag naar m toe ofzo. Maar ik moet dta eerst even aan hem vragen binnekort.![]()
Ja iets. Ga zo lekker naar bed toe en dan hopelijk gaat het morgen wat beter. Vandaag had ik ook wat mindere dag op school, maar het komt wel goed hopelijk. Ik denk dat het gewoon vocht/voedsel tekort was, aangezien ik daar niet echt goed tegen kan.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef Bob. het volgende:
Thnx allemaal.Gelukkig dat het met jou wat beter gaat trouwens Aryon!
Heb er geen last vanquote:Op donderdag 20 september 2007 00:45 schreef MaxMark het volgende:
Layout verneuken is altijd okay.
Oh, dat doet ie hier dan weer nietquote:Op donderdag 20 september 2007 01:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nope, plaatje wordt automatisch verkleind tot een normaal formaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |