Met een punt achter de username.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef maok het volgende:
Puntig?
Ja, sorry, maar 'met mannen met streepjes en cijfers' was me wat te lang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouwen?
Meervoud?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouwen?
Ach, Do2 noemde me laatst volslank.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben echt een kampioen in het onbedoeld vrouwen beledigen.
Gewoon slank voldoet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, Do2 noemde me laatst volslank.
Ik wilde daarmee 'het beledigen' eigenlijk op 'n hoger plan tillen, Alex.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar 'met mannen met streepjes en cijfers' was me wat te lang.
Ik bedoelde het anders!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, Do2 noemde me laatst volslank.
Wacht maar tot ik bedoeld ga beledigenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee 'het beledigen' eigenlijk op 'n hoger plan tillen, Alex.
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik bedoeld ga beledigen
Ze moeten gewoon logische termen gebruiken,quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit gaat je nog zó lang achtervolgen....
Genieten van de mooie vrouwen aldaar. En vehikels fotograferen, maar dat doe ik overal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Alexxxxx wat doe jij in groningen ?
Ja. En Bob. ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus ik ben een puntige vrouw?
ik zal ze gelijk even klaarleggen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP
En Teigan, neem je morgen de mokkenbonnen mee?
Hoezee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Bob. dr eerste ook dnek ik!
Dat heb ik ook wle eens, kut is datquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef maok het volgende:
Ik bedacht me net dat ik was vergeten te avondetenNu nog maar even een salade eten, een complete maaltijd lijkt me zo vlak voor het slapen gaan niet zo handig.
Te veel afleiding?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef maok het volgende:
Ik bedacht me net dat ik was vergeten te avondetenNu nog maar even een salade eten, een complete maaltijd lijkt me zo vlak voor het slapen gaan niet zo handig.
Beetje uit mijn ritme nou ik even (hoop ik) tussen 2 banen in zit.quote:
Ben je al druk aan het solliciteren?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef maok het volgende:
[..]
Beetje uit mijn ritme nou ik even (hoop ik) tussen 2 banen in zit.
Ik had vandaag een voicemail van het uitzendbureau over een functie, morgen gelijk maar even bellen. Tot nu toe nog nergens uitgenodigd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben je al druk aan het solliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |