Hai.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi.
Jaja, dat is lastig te bevatten he?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, wtf?
't Zou al schelen als er enige acht was geslagen op taalregels en zo.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jaja, dat is lastig te bevatten he?
Juist.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is zón slecht lied, dat ik hem moest hebben.
En therefore, alex ook.
Slangquote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zou al schelen als er enige acht was geslagen op taalregels en zo.
copypaste van buzzybee, en daar hebben we nogal achterlijke woordcensuurquote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom staat overal Roze wollen konijn en nog wat andere foutjes?
CENSUUR!
En wat vind je dan van het modje dat m weer open deed?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
Kutmods flikkeren mijn topic op slot. permban voor maisnon.
Slang is héél wat anders dan het niet vervoegen van werkwoorden.quote:
Slowchattende modjes die door slowchat topics openen zijn net kikkers die geen benen hebben zonder dat er een fiets bestaat welke kan rijden zonder airco.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat vind je dan van het modje dat m weer open deed?
is wel zo. denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
& ; FAERIEHH! .__. zegt:
OOH! Ja help me es out. Ik had toen ik in bed lag gisteravond een levensvraag ontwikkelt
Sebas zegt:
Vraag het hem eens. 14.gif
Sebas zegt:
Sebas zegt:
=o vertel
&& ; FAERIEHH! .__. zegt:
Oke, hoe komen jongens erchter dta hun vrienden verliefd zijn op *insert een meisje :'] *
Want bij meiden gaat zoiets vaak zo: "IEEEEEEH!! Hij is zooo leuk"
Das duudlijk.
Maar ik zie jongens dat nog niet zo snel doen
Sebas zegt:
Nee
Sebas zegt:
die vervangen Hij door zij
Sebas zegt:
14.gif
Sebas zegt:
opgelost slotje.
&& ; FAERIEHH! .__. zegt:
ik geloof er de ballen van.
Ik weet niet, ik spreek geen slangquote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Slang is héél wat anders dan het niet vervoegen van werkwoorden.
Klopt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slowchattende modjes die door slowchat topics openen zijn net kikkers die geen benen hebben zonder dat er een fiets bestaat welke kan rijden zonder airco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |