Neuh...quote:Op zondag 16 september 2007 18:52 schreef Etcetera het volgende:
vraag maar een verandering aan in de FB
dus zo belangrijk is het nou ook weer nietquote:
Ik denk zelfs dat de TT meer users trekt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus zo belangrijk is het nou ook weer niet![]()
Dat klinkt echt heel goed, eigenlijk.quote:Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
weinigfriends kijken denk ik (of tv
hangt er vanaf wat er op is), douchen, slapen
Leukquote:Op zondag 16 september 2007 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond de (hoop ik) sappige verhalen horen van mn huisgenootje dat dit weekend haar vakantievriendje in Parijs heeft opgezocht
quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de TT meer users trekt.![]()
ja dat vind ik ook welquote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel goed, eigenlijk.![]()
oeh, hoop je op drama of wat andere passiequote:Op zondag 16 september 2007 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond de (hoop ik) sappige verhalen horen van mn huisgenootje dat dit weekend haar vakantievriendje in Parijs heeft opgezocht
wat is het geworden?quote:
Goed eigenlijkquote:
ga je dan toch die onderzoekstage of wat het ook was doen? dappere beslissingquote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
Goed eigenlijkik heb besloten met mn scriptie te stoppen
voelt prima! Deze komende week gesprekjes voeren met docent en studieadviseur
En jij? Nog in een goede leermodus?
Dikke verliefdheid natuurlijk!!!! Ik vind het echt een geweldig verhaal: elkaar 1 avond gezien in Florence en dan contact houden en m gaan opzoeken in Parijsquote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
oeh, hoop je op drama of wat andere passie
Ik ga deze week hopelijk uitvinden wat er mogelijk isquote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
ga je dan toch die onderzoekstage of wat het ook was doen? dappere beslissingmaar als het goed voelt dan is dat het beste natuurlijk
Begin van de week. Ik ga dus morgen bellen maar waarschijnlijk weet ik het dinsdag pasquote:
Hoeveel seizoenen heb je nu? Ik heb ze alle tienquote:Op zondag 16 september 2007 18:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heel verstandig
[..]
de mijne? goed hoorweer 2 nieuwe friendsseizoenen erbij
en verder niet zo veel gedaan
ohja bbq bij een vriend
Van glutenallergie krijg je geen uitslag hoorquote:Op zondag 16 september 2007 18:46 schreef iamredleader het volgende:
Uitslag krijg je juist van allergieen, toch?
Ben benieuwd wat het dan wordt.quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed eigenlijkik heb besloten met mn scriptie te stoppen
voelt prima! Deze komende week gesprekjes voeren met docent en studieadviseur
En jij? Nog in een goede leermodus?
Ze komt zo thuis, dan komt er nog een andere vriendin van ons bij, en aan het eind van de avond voegt mijn vriendje zich bij onsquote:Op zondag 16 september 2007 18:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk, in de stad? Of blijven jullie thuis?
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze komt zo thuis, dan komt er nog een andere vriendin van ons bij, en aan het eind van de avond voegt mijn vriendje zich bij onskan ie meteen kennismaken met de hele theekrans
Dingeswie?quote:Op zondag 16 september 2007 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het dan wordt.
Volgens mij heeft eh dinges![]()
stage gelopen bij het Rijksmuseum. Echt tof.
Kun je die onderzoekstage ook in het buitenland doen?
Dat van Etcie klinkt een stuk aantrekkelijker.quote:Op zondag 16 september 2007 19:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Na het eten de afwas, en dan strijken![]()
da's wel heel gaaf jaquote:Op zondag 16 september 2007 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dikke verliefdheid natuurlijk!!!! Ik vind het echt een geweldig verhaal: elkaar 1 avond gezien in Florence en dan contact houden en m gaan opzoeken in Parijs![]()
*zwijmel, dit is mijn soap aan huis
als het kan zou het heel gaaf zijn LBquote:Op zondag 16 september 2007 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga deze week hopelijk uitvinden wat er mogelijk iseen stage lijkt me op dit moment oneindig veel beter dan een scriptie
ik zit nu bij seizoen 7quote:Op zondag 16 september 2007 19:02 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel seizoenen heb je nu? Ik heb ze alle tien
[..]
dingesquote:Op zondag 16 september 2007 19:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het dan wordt.
Volgens mij heeft eh dinges![]()
stage gelopen bij het Rijksmuseum. Echt tof.
Kun je die onderzoeksstage ook in het buitenland doen?
eensquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat van Etcie klinkt een stuk aantrekkelijker.![]()
Zalmmoot met wortels in een boter-honing saus in de oven, en frietjes (ook oven).quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
wat is het geworden?
quote:Op zondag 16 september 2007 19:02 schreef MaJo het volgende:
Van glutenallergie krijg je geen uitslag hoor
Hoe was de eiersalade trouwens?![]()
Had graag meegeluncht maar het kwam me gister niet zo goed uit. Maar ik kom snel weer eens langs in jullie mooie nieuwe huisje
oeh dat klinkt best lekker zeg (ik hou wel van zalmquote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zalmmoot met wortels in een boter-honing saus in de oven, en frietjes (ook oven).
![]()
Jolanda.quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dingeswie?Maarre, ik zie het NIKI in Florence wel zitten
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zalmmoot met wortels in een boter-honing saus in de oven, en frietjes (ook oven).
![]()
Als het goed is ga ik wat drinken in de stad met die jongen die vorige week 's morgens onverwachts langs kwam...quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
En wat ga jij eigenlijk doen vanavond Soempie?
We zijn al vrienden.quote:Op zondag 16 september 2007 19:13 schreef Etcetera het volgende:
eerst vrienden dan een relatie tactiek![]()
![]()
nou schiet op met die relatie danquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou schiet op met die relatie dan
some boys are stupid. throw rocks at themquote:
Dat gaat ook niet gebeuren hoor.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:28 schreef Etcetera het volgende:
ff serieus: er zijn echt wel leuke aardige niet-lelijke jongens die ook nog een relatie willenmaar je moet ze wel eerst vinden
ehm... Pitt zei ooit: 'zullen we gewoon vrienden blijven' en ik zei toen: 'ja is goed' ik dacht heel wat anders maar dat terzijdequote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren hoor.![]()
![]()
Ik word zo'n vrouwtje met 30 katten..quote:Op zondag 16 september 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
ik spreek jullie wel weer als jullie wel een relatie hebben![]()
truequote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef Soempie het volgende:
I can be alone, yeah, I can watch a sunset on my own.
![]()
Dan is er nog hoop voor mijquote:Op zondag 16 september 2007 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... Pitt zei ooit: 'zullen we gewoon vrienden blijven' en ik zei toen: 'ja is goed' ik dacht heel wat anders maar dat terzijde
we zijn nu meer dan 3 jaar samen![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
trueik snap trouwens de mensen die een relatie moeten hebben niet
als je jezelf niet gelukkig kunt maken, dan kan iemand anders dat toch ook niet
quote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef Etcetera het volgende:
(mooiste zou zijn dat hij met hangende pootjes terugkomt, en je hem dan afwijst)
Beetje jaloers aangelegd?quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
ja ik ben een beetje sadistisch soms
ik schijn ook een 'bitch-blik' te hebben, en die heb ik ook alleen naar meiden die proberen te flirten met pitt![]()
dan ga ik ze aankijken, en als ze mij dan aankijken is het
van mijn kant
kan er niks aan doen
eigenlijk valt dat op zich wel meequote:
Voor de eet-meet bij ons thuis zal ik een wensenlijstje aanleggen om zoveel mogelijk mensen tegemoet te komenquote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh dat klinkt best lekker zeg (ik hou wel van zalm)
quote:Op zondag 16 september 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen die van koken houden
Ik mis de mijne
quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
ik schijn ook een 'bitch-blik' te hebben, en die heb ik ook alleen naar meiden die proberen te flirten met pitt![]()
van mijn kant
kan er niks aan doen
quote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eigenlijk valt dat op zich wel meeer zijn ook genoeg meiden waar hij bevriend mee is en die hij een knuffel geeft, dat interesseert me niks
ik beschouw het maar als territoriumafbakening![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk meestal: je doet maar.Ik ben toch leuker.
![]()
![]()
![]()
Neeeeeequote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap mensen niet die met een bezet iemand flirten..... afblijven!!!
Maar ik ben geloof ik ook niet zo jaloers aangelegd, heb nooit erg problemen gehad met andere meiden toen ik mijn vorige vriend nog had. Bleek achteraf wel reden toe te zijn![]()
Gaaf dat jullie dat doenquote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Even over de eet-meet: een voorlopige datum is geprikt!
![]()
Zondag 14 oktober 2007, vanaf 17:00 bij ons thuis in Amstelveen!
Nadere gegevens en een "officiele" uitnodiging volgen, maar onze planning ligt al vrij strak qua weekenden![]()
Leuk joh!quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
![]()
Nadere gegevens en een "officiele" uitnodiging volgen, maar onze planning ligt al vrij strak qua weekenden![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaaf dat jullie dat doen
Met al die verhalen van jou over zelfgebakken broden en lekkere maaltijden kom ik ook erg in de verleiding om mee te eten
Roep dat maar niet te hardquote:Op zondag 16 september 2007 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon allemaal welkom
een gastvrij huis is een echt thuis
![]()
* iamredleader heel hard roept *quote:Op zondag 16 september 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard
Wanneer was het zei je
quote:Op zondag 16 september 2007 20:04 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg net een mailtje van m'n ex. Foto's van z'n nieuwe vriendinnetje.Sinds dit weekend is ze z'n vriendin -waardoor hij mij zaterdagavond liet zitten.
![]()
In verband met de verschillende dieet-wensen van mensen (en het feit dat wij een kosher huishouden hebben) zal ik het grootste deel voor m'n rekening nemen, maar drank e.d. zal ik nog coordineren met de mensen die zich aanmeldenquote:Op zondag 16 september 2007 20:16 schreef Soempie het volgende:
Gaat iedereen wat te eten/ drinken meenemen dan?Of was je van plan alles zelf te maken?
quote:
Straks is 'ie me vergeten.quote:
Ja, apart welquote:Op zondag 16 september 2007 20:21 schreef Soempie het volgende:
Wel grappig dat hij nog wil weten wat ik er van vind.![]()
6 jaar. Waarvan ongeveer 4 jaar samengewoond.quote:Op zondag 16 september 2007 20:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, apart wel
Hoe lang hebben jullie wat gehad? Je woonde samen met m toch?
Hij zei gister dat hij me vanavond zou bellen. Als ik nu ga bellen, dan komt dat denk ik nogal ongeduldig en opdringerig over.quote:
omdat je 'm leuk vindquote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat hij me vanavond zou bellen. Als ik nu ga bellen, dan komt dat denk ik nogal ongeduldig en opdringerig over.![]()
Waarom denk ik hier zo over na?![]()
Doe normaal.
![]()
Ja, why oh why?quote:Op zondag 16 september 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zei gister dat hij me vanavond zou bellen. Als ik nu ga bellen, dan komt dat denk ik nogal ongeduldig en opdringerig over.![]()
Waarom denk ik hier zo over na?![]()
Doe normaal.
![]()
die knie is niet best denk ik, en je enkel heeft wat met de gewrichten maar dat hoeft niet ernstig te zijnquote:Op zondag 16 september 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe ernstig is het trouwens als je enkel knakt bij het traplopen naar beneden, je knie kraakt bij het fietsen en diezelfde knie een stekende pijn geeft als ik een tijdje languit op de bank lig en dan weer wil opstaan?
En als jij het ook hebt hoef ik me er geen zorgen meer om te maken?quote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef Soempie het volgende:
Pijn is niet goed, maar dat knakken heb ik ook.![]()
Als ik ga zwemmen kan ik de schoolslag met mn benen ook niet doen omdat m'n knie die draai niet wil makenquote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die knie is niet best denk ik, en je enkel heeft wat met de gewrichten maar dat hoeft niet ernstig te zijn
ik zou 's laten checken op 'vierkante knieen' ik geloof dat dat er iets mee te maken kan hebben. doet je knie vaker pijn?quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik ga zwemmen kan ik de schoolslag met mn benen ook niet doen omdat m'n knie die draai niet wil maken![]()
Goed punt.quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En als jij het ook hebt hoef ik me er geen zorgen meer om te maken?![]()
Zou ik eigenlijk ook wel moeten doen ja, ben er niet zo gerust op, lijkt wel erger te worden de laatste tijd.quote:Op zondag 16 september 2007 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou 's laten checken op 'vierkante knieen' ik geloof dat dat er iets mee te maken kan hebben. doet je knie vaker pijn?
/dokter modus
ik heb een PI die jullie ws niet hebben
Zullen we samen zorgeloos zielig zijn dan?quote:Op zondag 16 september 2007 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
Ik maak me er in elk geval geen zorgen om.![]()
Om jouw knie maak ik me wel een beetje zorgen.quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zullen we samen zorgeloos zielig zijn dan?![]()
Ik begin me ook wel wat zorgen te maken over m'n gewrichten, maar als ik niet naar de dokter ga kan ik lekker blijven voetballenquote:Op zondag 16 september 2007 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om jouw knie maak ik me wel een beetje zorgen.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef Soempie het volgende:
Jaaa, fuck it. Ik ga bellen.
Straks heb ik m'n joggingbroek voor niks omgeruild voor iets wat minder comfortabel zit. En voor Piet snot lenzen, oorbellen, armbanden en de hele heisa in/ om gedaan. Op zondag.![]()
![]()
ik kan officieel nog steeds handballen met mijn knie en ik mis een kruisbandquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik begin me ook wel wat zorgen te maken over m'n gewrichten, maar als ik niet naar de dokter ga kan ik lekker blijven voetballen![]()
Stel dat ie zegt dat ik niet meer mag voetballen, dat wil ik niet hoor![]()
tut jij je altijd op voor gewonenietdatevriendenquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef Soempie het volgende:
Straks heb ik m'n joggingbroek voor niks omgeruild voor iets wat minder comfortabel zit. En voor Piet snot lenzen, oorbellen, armbanden en de hele heisa in/ om gedaan. Op zondag.![]()
![]()
jij ookquote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn bezoek is er
Fijne avond nog!!
quote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn bezoek is er
Fijne avond nog!!
Dit gaat nog steeds over die ex die je dat huis niet gaf toch?quote:Op zondag 16 september 2007 20:53 schreef Soempie het volgende:
![]()
nee die heeft een nieuw vriendinnetjequote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over die ex die je dat huis niet gaf toch?
Oh ja, diequote:Op zondag 16 september 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee die heeft een nieuw vriendinnetjedit gaat over een vriend met wie soemp niet-date-wel-uitgaat
![]()
Jaquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
tut jij je altijd op voor gewonenietdatevrienden![]()
maar bellen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Had je dat niet door toen we samen wat gingen drinken?![]()
![]()
![]()
[serieus] eerder tutte ik me nooit op. Alleen sinds ik lenzen heb en af ben gevallen wel.Vorige week waren mensen ook verbaasd, omdat ze me niet anders kennen dan met spijkerbroek, gympen, geen make-up en bril.
[/serieus]
Niet bellen. wat je ook doet niet bellen. nee majo je gaat niet bellen dat weet je zelf ook wel. hij heeft gezegd dat je 'm stalked, dus je gaat hem niet bellen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
Had etsie al gezegd dat je niet moest bellen? nee?quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
mannenquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde net bellen, krijg ik een smsje dat hij z'n trein heeft gemist.![]()
* gaat joggingbroek weer aantrekken![]()
De NS die op tijd rijdtquote:
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekundquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet bellen. wat je ook doet niet bellen. nee majo je gaat niet bellen dat weet je zelf ook wel. hij heeft gezegd dat je 'm stalked, dus je gaat hem niet bellen.
je gaat wel een vrolijk mannenhatend nummer opzoeken
Heb je the doors al geluisterd?quote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekund
En ik zit naar depressieve muziek te luisteren over verdriet/de doodMaar het is zo mooi
Mailen dan?quote:Op zondag 16 september 2007 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had etsie al gezegd dat je niet moest bellen? nee?
Nou bij deze dan, niet bellen!
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
oh en MaJo? niet bellen is ook niet mailen he![]()
Damn je bent me voorquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
oh en MaJo? niet bellen is ook niet mailen he![]()
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoekenquote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekund
En ik zit naar depressieve muziek te luisteren over verdriet/de doodMaar het is zo mooi
Neequote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je the doors al geluisterd?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
je gaat wel een vrolijk mannenhatend nummer opzoeken
Dat is ook zo... Anders bevestig ik hem alleen in de gedachte dat ik hem stalk en dat is niet zo...quote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoeken
jij gaat chocola eten (of wat anders waar je dol op bent) en Friends kijken en met dartpijltjes op een foto van hem gooien
quote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8
![]()
vind ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoeken
jij gaat chocola eten (of wat anders waar je dol op bent) en Friends kijken en met dartpijltjes op een foto van hem gooien
quote:
dat komt omdat je je andere knie ontzietquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n andere knie begint ook ondefinieerbare pijnsignalen uit te zenden![]()
quote:Vuile vieze teringhoer
Gore kankerslet
Smakeloze lichtekooi
Krijg in je liezen smet
Dikke loopse takkenteef
Afgebefte del
Gratenkut met weerhaken
Ik gun je een gezwel
Zuig-zeug
Vuile slettebak
Met je tieten van een mug
Gore sloerie, vieze snol
Kom toch bij me terug!!!!!
Hahaquote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef Soempie het volgende:
Ik ga met een andere vriend de stad in.![]()
jaquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Youp v/h Hek zeker etsie?
En ik ontzie die ander nu niet, want nu geen last van, vandaag niet gezwommen en niet gefietst, dus nu begint die ander om aandacht te zeuren
is goed voor 'mquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
HahaAls ik nou allemaal dit soort nummers luister ziet hij dat in mijn last fm lijst staan
![]()
Ja, maar bij lange stukken hoor ik op een gegeven moment bij elke omwenteling een tik in m'n rechterkniequote:Op zondag 16 september 2007 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is goed voor 'm
oh ja, TM: fietsen is juist minst belastend voor knieen
Nemquote:
Kate Nash is vetquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
Dat is de beste therapie voor mij: muziek
Wat nou? Mensen kunnen toch een fobie voor Leiden hebbenquote:
Ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kate Nash is vet
Helaas (bewust) gemist op LL
En de muziektherapie was je vorige week al vanuit verscheidene hoeken toegeschreeuwd
Gehoord ja.quote:Op zondag 16 september 2007 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de restHeb jij Joan as Police Woman al gehoord? Is ook geweldig!
Ja, enige vorm van goeie smaak qua muziek is wel een vereistequote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig, ik heb de laatste tijd hier diverse artiesten voorbij zien komen die ik anders niet zou horen...
Ga zo door
Er zit regelmatig lekkere muziek.
Is dat een criterium om hier te mogen posten?
Nog maar eens in de herhalingquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel grappig, ik heb de laatste tijd hier diverse artiesten voorbij zien komen die ik anders niet zou horen...
Ga zo door
Noem eens wat dingen die je leuk vond? Dan kan ik van daaruit misschien nog wat dingen aanradenquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga zo door
Oh echt? Lijkt wel op Kate Nash vind ikquote:Op zondag 16 september 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gehoord ja.
Ben er niet zo kapot van eigenlijk
Toedels!quote:Op zondag 16 september 2007 21:57 schreef iamredleader het volgende:en ik zwaai af voor vanavond. Fiets opgehaald bij m'n ouders, vakantie-dingetjes uitgezocht en geprint, de afwas en de was zijn ook gedaan, ik ga douchen en m'n nest in.
Tot morgen!
Juist dat zweverige kan ik in dit geval niet goed tegen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik slechts een nummer of 5 heb geluisterd. Ik luister ook niet naar de teksten trouwens.quote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Lijkt wel op Kate Nash vind ikHoewel het wel nog wat zweveriger is
En Antony and the Johnsons dan?
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isquote:Op zondag 16 september 2007 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist dat zweverige kan ik in dit geval niet goed tegen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik slechts een nummer of 5 heb geluisterd. Ik luister ook niet naar de teksten trouwens.
Antony and the Johnsons ga ik gelijk even opzoeken.
Ik hoor het jaquote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isHij zingt heel hoog, bijna klassiek met als begeleiding een piano en violen. Zo mooi
quote:Zin om morgenavond mee te quizzen trouwens?
Het heeft wel wat van Nina Simone inderdaadquote:Op zondag 16 september 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het ja
In sommige nummers niet geheel ongelijk aan Nina Simone, die stem.
Het is wel redelijk zwaarmoedig. Maar ik heb nu Cripple and the Starfish te pakken. Dat klinkt wel goed
[..]
Ok gezelligquote:
Slaap lekker! Ik hoop dat het morgen inderdaad beter gaat met je kniequote:Op zondag 16 september 2007 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga jullie ook verlaten, nog ff wat tv kijken vanuit mn bed en dan lekker slapen en maar hopen dat ik morgen nog redelijk de trap afkom
quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hehe..die Hope there's someone was het eerst nummer dat ik luisterde maar dat is nou juist nét een nummer waar ik 'm niet goed vind
Dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:
Ik kom alleen niet meer langs mijn huis voor de quiz, volgende keer dus. En ze moeten gewoon niet zeikenquote:Op zondag 16 september 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Neem je gelijk die grillpan mee? Dan zijn je huisgenoten ook weer blij
Prachtigquote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
En nu we het toch over Nina Simone hebben: Mr Bojangles
Okay dan. De volgende keer ben ik er waarschijnlijk niet bij want dan ben ik nét terug uit de VS. Maar dan post ik hier wel even of ik kom of niet.quote:Op zondag 16 september 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet meer langs mijn huis voor de quiz, volgende keer dus. En ze moeten gewoon niet zeiken![]()
![]()
Waar is deze foto genomen?quote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, ik sta links naast die vent met dat rode shirt.
Die wilde ik eigenlijk nog graag zien.quote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik was The Good Shepherd aan het kijken straks, maar ik moet nog meer dan anderhalf uur en ik vind 'm eigenlijk veel te traag
Lekker..zonquote:Op zondag 16 september 2007 22:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor de kust van Barcelona. Dit schip is de Saybia.
Kate Nashquote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef MaJo het volgende:
Wat heeft Kate Nash een mooie stemBen meteen haar album aan het binnenhalen
Dat is de beste therapie voor mij: muziek
quote:
mafkees.quote:Op zondag 16 september 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben net in een impulsieve bui wezen fitnessen
Torriniquote:Op zondag 16 september 2007 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog maar eens in de herhaling
Madrugada
Ane Brun
Emiliana Torrini
Sophie Zelmani
Fistfull of lovequote:Op zondag 16 september 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dat Antony and the Johnsons erg apart isHij zingt heel hoog, bijna klassiek met als begeleiding een piano en violen. Zo mooi
Nee hoor.quote:
Ga je mee naar Kate Nash?quote:
Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan vindtquote:Op zondag 16 september 2007 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Patrick Watson: The Great Escape
Verschrikkelijk! Lijkt het jongere broertje van Antony. Rare geforceerde stem
"Drifters" vind ik dan wel weer erg goed. Vooral het pianowerk(bij beide nummers) vind ik goed.
Luscious Life klinkt erg Coldplay.
Same herequote:Op zondag 16 september 2007 23:21 schreef Soempie het volgende:
MaJoIk heb ook nog geen kaartje, moet even wachten tot m'n stufi binnen is.
Tof.quote:Op zondag 16 september 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Grrr
Ik kan die CD niet vinden
Kate Nash ga ik wellicht wel mee naartoe ja
En Gogol ook wel denk ik.
Kun je niet beter even met iemand praten?quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef Soempie het volgende:
Dit is zo gek, ik zit heel hard te huilen. Dan is internet echt zo'n kutmedium. Ik ga naar bed.
De MRI krijgt ze pas de 25e, vandaar.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral vervelend dat de uitslag ook zo lang op zich moet laten wachten
Dat is nogal heftig nieuws zegquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n zus had kanker. Eerst huidkanker, toen borstkanker. Maar operaties gehad, bestralingen, chemo de hele ratteplan.
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.
Ik moest m'n lenzen nog uit, wat echt een rotwerkje is als je ondertussen huilt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh je bent nog wel online. Had al een sms gestuurd.
In zulke situaties kun je dat júist. Daar zijn het je vrienden voor.quote:Op maandag 17 september 2007 00:23 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het net. Ik kan nu geen vriendin/ vriend wakker bellen, vind ik.
Zo hoort het!quote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
En dan heb je het nog goed ookquote:Op maandag 17 september 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt niet handig. Ik wil al een tijdje naar bed, maar toch ga ik meedoen met de AKQ
Ik zal aan jullie denken als ik rond een uur of negen onder de wol kruip.quote:Op maandag 17 september 2007 01:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar was ik al heel erg bang voor, maar wilde de punten niet laten liggen
[..]
Ik heb een college dat waarschijnlijk knap zinloos is. Maar mocht dat zo zijn, dan kan ik altijd nog weggaan en opdrachten gaan maken, want dat moet nog voor vakken van dinsdag, donderdag en vrijdag. Met deadlines op di, woe en do. Dus ik hoef me niet te vervelen
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar de nieuwe vraag kijken, ik ben weg!
Slaap lekker allemaal
Jeetje soemp wat heftigquote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net even met m'n zus gepraat. Hele gesprek vooral er over gehad dat we ons vooral niet te veel zorgen moeten tot de uitslag er is. Pas toen ze naar bed ging kwam het besef pas dat het gewoon weer foute boel is.
Jezus, ik kan gewoon niet ophouden met trillen en huilen.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Waarom lukt het me nou nooit om een bericht te wijzigen, en quote ik mezelf in plaats daarvan
Ja I knowquote:
Ja hequote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
Zag Kate Nash langskomen in dit topic en dat klinkt idd erg lekker![]()
Je motoriek is niet goed ontwikkeld, of is dit niet aardig?quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
Waarom lukt het me nou nooit om een bericht te wijzigen, en quote ik mezelf in plaats daarvan
Moet toegeven dat mijn muzieksmaak wel iets is beïnvloed door wat soms gepost is. Ik ben britpop wel gaan waarderen, terwijk ik er eerst niks van moest hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heOp een gegeven moment ontwikkelen we gewoon één muziek smaak als AKG SC
Sowieso moet iedereen naar the Arcade Fire luisteren
Hehe, ik denk dat het meer met onoplettendheid te maken heeftquote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Je motoriek is niet goed ontwikkeld, of is dit niet aardig?
quote:Op maandag 17 september 2007 01:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Moet toegeven dat mijn muzieksmaak wel iets is beïnvloed door wat soms gepost is. Ik ben britpop wel gaan waarderen, terwijk ik er eerst niks van moest hebben.
quote:Op maandag 17 september 2007 01:26 schreef erkel het volgende:
Zag Kate Nash langskomen in dit topic en dat klinkt idd erg lekker![]()
Eye's Telescopequote:Op maandag 17 september 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar kan niet tippen aan KT Tunstall
Eergisteren gehaald. En nadat ik het had geluisterd meteen maar gekeken of ze binnenkort weer een concert geeft.quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Eye's TelescopeHet nieuwe album heb ik helaas nog niet gehoord.
Doe je goed.quote:Op maandag 17 september 2007 01:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eergisteren gehaald. En nadat ik het had geluisterd meteen maar gekeken of ze binnenkort weer een concert geeft.
wow, dat is idd niet tofquote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n zus had kanker. Eerst huidkanker, toen borstkanker. Maar operaties gehad, bestralingen, chemo de hele ratteplan.
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat je krijgt als je een trui koopt bij IKEASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers?quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef Etcetera het volgende:
van mijn kant
kan er niks aan doen
Dat klinkt me niet bekend, dus ik hoop dat ik kanquote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
![]()
Waar ligt Amselveen? (topografie is echt nul bij mij)
quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Je moet er echt niet aan toegeven, dan verandert er niks en voel je je alleen maar slechter
Niet bellen!
Mama-modus
quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
En nu had ze al een tijd last van haar rug. Ze hebben een botscan gedaan en plekjes gevonden, ook op haar ribben. Dus nu verder onderzoek, MRI, bloedonderzoek. 2 oktober de uitslag.Hoop dat het allemaal meevalt
Sterkte
Ik eigenlijk best wel veel muziek, maar dan vooral van mensen die ik via Fok kenquote:Op maandag 17 september 2007 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Britpop
Ik heb ook wel bands ontdekt door fok, maar nog niet echt door de SC
(hoewel Kate Nash dus wel
)
![]()
Oh, gevondenquote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef B.ertha het volgende:
Dat klinkt me niet bekend, dus ik hoop dat ik kan
Waar ligt Amselveen? (topografie is echt nul bij mij)
Ik kan dat ook wel een beetje doenquote:Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet jaloersik baken mijn territorium af
eigenlijk is het puur pesten hoor, zo van: oh jij denk kans te maken? NOT!![]()
Is Sheep je vriendje dan?quote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef B.ertha het volgende:
Sheep krijgt nu zeker hele rare opmerkingen van jullie?![]()
quote:
Ik mis ook wel eens een dagje op Fok hoorquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
ik dacht dat het nu wel algemeen bekend was
Serieusquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
ik dacht dat het nu wel algemeen bekend was
www.slsknet.orgquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
SerieusDacht steeds dat het een geintje was
trouwens
Ik begin ziek te worden, hoofdpijn, keelpijn, warm gevoel
De dokter nog gebeld maar ze hadden nog niets binnen, hopelijk morgen wel
Kate Nash downen lukt niet trouwens, al verschillende versies die niet werken
dat hangt van de lapo af denk ikquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
Topic bijna vol. Zou er dan eindelijk een Eli naamtopic komen?
deze?quote:Op maandag 17 september 2007 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat hangt van de lapo af denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |